|

آرایشگر پنجه طلا "سحر دولتشاهی" چه فِیس اروپایی واسش ساخت؛ هرچی میگذره بِیتَر میشه ها

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی از بازیگرای جذابیه که انگار هرچی بیشتر میگذره خفن تر میشه و اینبار تصویری از خود با ارایشگرش منتشر کرد که سند این قضیه هست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر دولتشاهی از بازیگرای محبوب و مشهوری می باشد که با بازی در سریال "نابرده رنج" بیش از پیش دیده شد و نقطه اوجش این کار بود که همراه با میلاد کی مرام و کامبیز دیرباز حسابی ترکوندن. سحر دولتشاهی اما در دهه نود تونست واقعا خودش رو نشون بده و کارنامه کاری درخشانی داشته باشه. سحر دولتشاهی حالا تبدیل به یکی از هنرمندان اسم و رسم دار و جذابیه که خیلیا طرفدارشن و شیفته خانوم خانوما هستند.

سحر دولتشاهی از اون دسته خانومای بازیگری می باشد که مثلا همانند خانوم بهاره رهنما دم به دقیقه در فضای مجازی دیده نمیشه اما در صفحه اینستاگرامش کم و بیش فعالیت خودش رو داره و در طول این چند سال تونسته به بیش از 3 میلیون فالوور برسه که در بین بازیگران این تعداد کاربر دنبال کننده زیاده! سحر دولتشاهی اما از بدیاش اینه که در این پیج چندان از عکس های خودش به اشتراک نمیذاره و به نسبت پست هایی که راجع به شغلش میذاره خیلی کمتر هستن! 

اما اینبار تصویری از سحر خانوم دولتشاهی منتشر شد که به همراه آرایشگرش هستش و خانوم آرایشگر یجور سفت سحرو در آغوش گرفته که باعث نظراتی فان از سوی کاربران شد. مورد دیگه اینکه خیلیا گفتن چرا این دوتا شبیه به هم هستن و انگاری خانوم آرایشگر خواسته بازیگر محبوبش رو شبیه به خودش کنه و یا شاید هم بلعکس!

Untitled

سحر دولتشاهی به خودش بیشتر از پروتز و ژل اعتماد داره!

سحر دولتشاهی یه هنرمند خوش چهره و خوش نقشه که فیس نچرالی هم داره و همانند خیییلی از همکارانش که دیگه تو این دوره زمونه مد شده صورتو بکوبن و از نو بسازن، نیست!

خانوم خانوما به صورت زیبای خودش اعتماد داره و میدونه که نیازی به دیده شدن از طریق پروتز و بینی عروسکی نیست.

سحر دولتشاهی از وقتی که برای بار دوم متاهل شد آرایش های ملیح تری انجام میده تا چهرش چندان دخترونه به نظر نیاد. سحر خانوم گویا اهل گشت و گذار های طبیعت طور هم زیاد هستند و مدتی پیش هم تصویری این چنینی با استایلی خارجکی از خود منتشر کردند.

Untitled

رابطه احساسیِ سحر دولتشاهی که آروم آروم شکل گرفت!

سحر دولتشاهی از اون دسته بازیگراییه که علاقه چندانی به حاشیه سازی نداره و حتی زمانی که ازدواج اولش به پایان رسید هم در سکوت خبری از رامبد جوان جدا شد و اجازه نداد هیچ اتفاقی روی شهرتش سایه بندازه. تا مدت های طولانی سحر خانوم فقط با کارهاش ورد زبونا بود و گویا داشت زندگی عادی و البته رابطه احساسیش رو به آرومی پیش میبرد. تا اونجا که به یکباره خبر از ارتباط دلی این بازیگر با همایون شجریان در فضای مجازی پیچید و چشم خیلی از کاربرا رو به سمت خودش چرخوند.

خانوم خانوما اول به بهانه تیتراژ سریال "میخواهم زنده بمانم" پگاه و بیگاه از این خواننده جوان و خارق العاده پست میذاشت و بعدش فهمیدیم که مثل اینکه خبرای بیشتریه و خانوم و آقا با هم سفر تشریف بردن. خلاصه که سحر دولتشاهی با آرامش تمام این رابطه رو آغاز کرد و اینطور که پیداست قراره سرپناه امنی برای همدیگه در آینده باشن!

Untitled

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها