|

افسانه پاکرو فِیسای خر تو خرو زده جاده خاکی بَددد؛ سینه ریز طلا و جین خوشرنگشو نگا!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر جذاب ایرانیه خیلی طرفدار داره ها ولی واسه راحت گذاشتن تصاویر خود پیجش رو پیرایوت کرده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای هم خوش فیس و هم خوش استعدادیه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره اما مدتیه همانند بسیاری از دیگر بازیگران کم کار شده و پیداش نیست. البته که نبود خانوم خانوما در ایران هم بی تاثیر نیست و افسانه پاکرو خیلی وقته رفته ترکیه! افسانه پاکرو یه دختر دهه شصتیه که اصلا سن و سال کمی نداره اما در عوض چهره ای ناز و شاد داره که خیلیم بهش مینازه!

افسانه پاکرو به همون دو دلیلی که در ابتدا گفتیم مغرور هم شده و حالا کسی رو در حد و حدود خودش نمیدونه. افسانه بانو تا جایی در این مورد به خودش میباله که در فیلم و عکسایی هم که از خودش به اشتراک میذاره این حالت مشخصه و پیج اینستاگرامش رو هم با وجود 650 هزار دنبال کننده پرایوت کرده. افسانه پاکرو در این صفحه از همه چیز میزاره و این مدلی نیست که خشک بره جلو یا زیادی لعابدار پست بزاره و همه پیج بشه عکس و فیلمای خودش! مثلا از اونجایی که کارش بازیگری هم کارای حرفه ای رو پست و استوری میذاره و هم عکس و ویدیوهایی از خود که در بیشتر احوالاتش هم ساده هستش و چندان به دنبال آرایش و لباسای رنگی نیست!

مثلا در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

unknown_65046928_1144361842437237_48599348282167846_n

unknown_62694613_358353821538087_5736398209153162338_n (1)

افسانه پاکرو نشون داد فیسای خر تو خر ندوست!

با یکم گشت و گذار تو پیج افسانه پاکرو به راحتی میشه سبک و مدل خانوم خانومارو فهمید. میدونین چرا؟ چون همونطور که در ابتدای متن گفتیم و اشاره کردیم افسانه بانو زیاد دنبال چیتان پیتان بازی و یا تصاویر مصنوعی نیست و بیشتر سعی داره تا اگر تصویری هم هست با چهره طبیعی خودش باشه نه دو کیلو آرایش و سه کیلو فیلتر اینستاگرامی و عمل و پروتزای خر تو خر!

شاید بگین این دیگه لفظی بود به کار برده شد اما اگه به عمق کار فکر کنید متوجه خواهید شد وقتی واقعا خر تو خر باشه شرایط نابسانی پیش میاد و هر کی هرچی میشه. در چهره برخی از بازیگران خانوم هم چنین شرایطی رخ داده و اونقدر با فیسشون ور رفتن و از یه طرف پروتز و ژلای جورواجور و از طرفی هم بوتاکس و عمل های زیبایی باعث شده تا به صورتی نه چندان زیبا برسن که فقط داره داد میزنه من طبیعی نیستممممم!

Untitled (1)

افسانه پاکرو چه مینااازه به داراییش!

اصلا یکی از دلایل غرور افسانه پاکرو فیسشه که خب میشه گفت غرور هم داره تو این دنیای عملی و سوزنی اعتماد به نفس کافی رو داشته باشی و تو قشر کم نچرالا بمونی!

افسانه پاکرو حتی بر این عقیدست که سینمای ما پر شده از خانومای خوشگلی که با این کارای امروزی به زیبایی مصنوعی رسیدن و کارگرادانا و پرده نقره این آپشنارو پذیراست!

141524831-samatak-com

افسانه+پاکرو+(3)

خانوم خودش خوشگله بقیه واسش موشگلن!

البته که شاید افسانه پاکرو خودش به حد کافی خوشگله و نیازی نداره که کار خاصی انجام بده چنین نظری رو داره و شاید اگر مثلا یه بینی کوفته و بزرگ داشت چنین تفکراتی رو دارا نبود و ایشون هم میرفت قاطی خانومای اون مدلی!

افسانه پاکرو دیگه دم دمای رسیدن به چهل سالگیشه اما همچنان زیبایی خاص خودش رو داره. شاید بگین چقدر ازش تعریف کرد که خب بین خانومای بازیگر امروزی چنین اخلاق هایی تعریفی هم هست! در ادامه آخرین پست منتشر شده توسط وی را مشاهده می کنید که  به قول یکی از کاربران حتی لباس ساده و گشادم میپوشه باز بهش میاد!!!

Untitled

داستان کشف حجاب و دست نامحرم بر روی صورت افسانه پاکرو!

افسانه پاکرو همونطور که درابتدای متن اشاره کردیم دلو زده به دریا و خیلی وقته که تو ایران دیده نمیشه و خانوم بازیگر رو برای فیلم های ترکیه ای می بینیم. این روند اونقدری پیش رفته که خانوم خانوما حالا حسابی واسه خودش دک و پزی داره اونورا اما موضوعی که هم جالبه و هم قابل توجه، اینه که فسانه پاکرو هنوز کشف حجاب نکرده و با وجود ایفای نقش در کار خارجی اما همچنان روسری و یا کلاه و مینی اسکارفی به سر داره که خب راهی راحت برای برگشت به ایران داشته باشه. در صورتی که این روزا تو ایران خودمون خانومای بازیگر پشت بند هم دارن کشف حجاب میکنن و بدون اینکه از کشور خارج شن آزادانه عمل می کنند.

ولی همه اینهارو گفتیم و از افسانه خانوم حماتی کردیم حالا بهتره انتقادی هم شمنیده بشه و اونمن اینه که مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانوم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

یکم از افسانه پاکرو بدونیم

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامهوی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

tasvirezendegi.ir2507

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها