|

وقتی یکتا ناصر نقابِ خوش رنگ و لعابشو میندازه؛ شاخ بازیش نگا استایل گنگو معنی میکنه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر خوش چهره ایرانی که اخیرا دلو زده به دریا و رفته پس خوشگذرونی، به تازگی از فیس بی میکاپ و عجیبش رونمایی کرد و همه رو شوکید!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر خوش چهره و  محبوب سینما و تلویزیونه که آخرین بار با بازی در سریال پرطرفدار "نیسان آبی" تونست اسم خودش رو حسابی سر زبونا بندازه. یکتا ناصر که این روزا با تریپ برداشتنای راه و بیراهش سعی داره مدام خودش رو دم چشم بیاره، اخیرا دیگه بدجوری دلشو زده به دریا و اونور آبی تیپ میزنه! البته که یکتا ناصر به واسطه اینکه همسر یک کارگردانه همیشه این فکر رو به آدم القا میکنه که هر جوری هم بگرده باز برای بازیگری راه بازه و جاده درااااز!

as

وقتی یکتا ناصر بالاخره نقابِ خوش رنگ و لعابشو میندازه!

یکتا خانوم به دلیل اینکه از یه چهره مطلوب و دوست داشتنی برخورداره، تونست در مدت زمان کمی پس از بازی در سریال "اولین شب آرامش" به محبوبیتی باورنکردنی برسه. البته که حضور او در سریال های کمدی با کمک همسرش یعنی آقای منوچهر هادی برای بار نخست استارتش زده شد که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت و نشون داد خانوم خانوما در هر زمینه ای مستعده و خفن!

اما همین موضوع و طرفدارای ریز و درشت یکتا ناصر باعث شده خانوم بازیگر حسابی اعتماد به نفسش بره تو سقف آسمون و به جایی برسه که از هر چیزی برای دیده شدن استفاده کنه. از میکاپ های آنچنانی گرفته تا حتی زمان هایی که هیچ گونه آرا ویرایی نداره و اینطوری خودش رو دم چشم میاره. البته عکسی که جدیدا از این بازیگر منتشر شده نشون میده حسابی خانوم خانوما بدجوری رفته رو اَبرا که با این جسارت چهره بدون آرایشش رو میندازه تو پیجش. ولی واقعا چی بوده چی شده هااا!

tt

شاخ بازیِ یکتا ناصر که نگا استیل گنگو معنی میکنه!

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی که تو این مدت حسابی تونستن بار خودشونو با سریال "نیسان آبی" ببندن، تصمیم گرفتن به تازگی تشریف ببرن شمال و کلی کیف کنن از مایه تیله خفنشون. اما از اونجایی که یکتا خانوم اصلا عادت نداره یه جایی بره و هی از خودش عکس منتشر نکنه، جدیدا از تیپ و استایل جدیدش عکسایی رو تو فضای مجازی گذاشته و کاربران فضای مجازی رو با فاز اسپرتش آشنا کرد.

البته این تنها موضوعی نیس که تو سفر شمال یکتا ناصر نظر همه رو به سمت خودش جلب کرد و ریلکسی زیاد از حدِ منوچهر هادی لب آب حسابی دیدنیه که اصلا به خانوم شیکول پوشش نمیاد! همچنین ژستای اروپایی طورِ این بازیگر هم تو عکسا که ثابت میکنه یه مدل تموم عیار میشه از خانوم خانوما کشف کرد، شد مرکز توجهات اینستا!

q

e

w

زاویه سازیِ عجیب غریب فک یکتا ناصر که گونیا جلوش کم آورد!

شاید شما هم براتون پیش اومده که با دیدن بعضی از چهره ها یاد قالب های خشک و ماکت های ثابت و راکد بیفتین که زیر یه عالمه میکاپ راهِ نفس کش نداره. دقیقا یه همچین اتفاقی واسه خیلی از کاربرا هم با دیدن فیس یکتا ناصر میفته. از اونجایی که یکتا خانوم معتقده عملی روی چهره اش انجام نداده، که مثلاااا ما این حجم پروتز و زاویه سازی در این حجم باورنکردنی رو نمیبینیم، ولی واقعا قضیه این حجم میکاپ پر مَلات چیه؟!!!

یکتا خانوم از بازیگراییه که تو فیلماش رسما میشه یکی دیگه و به قدری تو میکاپ فرو میره که حد و حصر نداره. حتی واسه مراسمای مختلف و جشنواره ها هم از دور صورتش برق میزنه بس که میک زده خفن!

ss

scdz

یکم بیشتر یکتا ناصر رو بشناسی بَدک نیستا!

یکتا ناصر بازیگر حرفه ای و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که در 12 آبان سال 1357 در شهر تهران متولد شد. این بازیگر که چند سالی میشه با یکی از بهترین کارگردانان ایرانی به نام منوچهر هادی ازدواج کرده بیشتر در ایران و در میان کاربران فضای مجازی به خانومی با زاویه فک عجیب غریب مشهوره.

منوچهر هادی، همسر یکتا خانوم متولد 28 مرداد سال 1351 است که هنوز محل تولد ایشون مشخص نیس. این کارگردان حرفه ای سینما و تلویزیون اولین بار با سریال "خداحافظ بچه" به طور رسمی وارد فضای تلویزیون شد و تونست توجه بسیاری از مردم رو به سمت کاراهای خفنش جلب کنه. منوچهر خان وقتی تو برنامه دورهمی مشغول صحبت درباره زندگی و علایقش بود به ناگهان با سوالی از طرف مهران مدیری روبه رو شد که باعث شد یهو بزنه زیر گریه و اعتراف کنه که خیلی خوشحاله از اینکه پسر یک شهیده و هیچ وقت هم از این موضوع سوءاستفاده نکرده!!!

yt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها