|

سفر عجیب "مریم خدارحمی" تو شهری که آدماش شبیه فضاییان؛ خانوم خودشو کُپ تتلو کرد!

maryam khodarahmi shayanews

مریم خدارحمی بازیگر سریال ستایش از هنرمندانی می باشد که عقیده داره زندگی نباید بد بگذره و همیشه تو گشت و گذاره و اینبار هم مقصدی جدید رفت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مریم خدارحمی بازیگر جذاب و جوانی می باشد که کارنامه کاری خوبی داره اما اونقدرها که باید مشهور میشد، نشد که البته در عرصه سینما این موارد تنها به بازی خوب هنرمندان ربط ندارد و اگر کسی قصد دیده شدن بیشتر و شهرت افزونی داره باید دست به رفتارهایی جنجالی بزنه! برخی از بازیگران همانند سحر قریشی از هیجانات بالایی برخوردارند و مدام به دنبال چیزی برای سر و صدا کردن میگردند که خب نتیجه بدی هم نداشت و خانوم بازیگر رو در بیشتر فیلم های سینمایی میدیدیم! قریشی حتی به گفته خیلی از زنان بازیگر، جای دیگران رو هم تنگ کرده بود و در نهایت پول خوبی به دست آورد اما همراه با کوله باری از حاشیه! مریم خدارحمی از هنرمندان بسیار آروم در ان عرصه می باشد که چهره ای مثبت هم دارد به همین دلیل شاید دایره پیشنهادات به کم باشد. مریم خدارحمی یکی از وگنیسم های شیش آتیشه است که در این راه هم فعالیت زیادی دارد.

البته فعالیت خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامشون هستش و بیشتر پست و استوری هایی که منتشر می کنند با این مضمون می باشد. مریم خدارحمی در سریال "ستایش" فصل سومش هم حضور داشت و نقش دختردایی آقای مظفری رو بازی کرد. مریم خانوم خدارحمی در حال حاضر کاری در تلویزیون و یا سینما ندارد اما در عوض مارکوپلویی جذاب می باشد که حسابی در حال ایران گردی است. در ادامه تصاویر جدید وی را مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه با دیدن آدمک های سنگی پشت سر خانوم بازیگر برخی از کاربران گفتند شبیه به آدم فضایی ها هستند!

uhyi

y

مریم خدارحمی بهش نمیاد ولی افتاد تو خطِ تتلو!

مریم خدارحمی گیاهخوار است و گوشت نمیخورد و همانند تتلو بر این عقیده است که نباید حیوانات رو کشت و حتی در بیو اینستاگرام خود نیز نوشته است : صلح رو از بشقابمون شروع کنیم

اما این قضیه مسئله ای کاملا شخصی است که شاید خیلی ها اونرو قبول نداشته باشند و برخی هم پایه صحبت های خانوم بازیگر باشند. مریم خدارحمی در این بابت پست و استوری های بسیاری منتشر می کند اما مدتی پیش ودیویی به اشتراک گذاشت نزدیک به یک گاو شده و با کلی ترس و لرز در حال نوازش این حیوان می باشد. نکته ای که خیلی از کاربران بهش اشاره کردند این بود که با اینهمه ترس واقعا حیوانات رو دوست داری یا تنها برای فیلم گرفتن چند لحظه ای موندی کنارش!

البته که مریم خدارحمی ممکنه به چهره و شخصیت آرومش نیاد اما از هنرمندانی هستش که جسارت داره و گاهی هم درباره مسائل کشور حرف خود را با تمام قدرت میگه!

همه مدلی شدن مریم خدرحمی هم مدل شده!

اما جدا از این ها مریم خانم نیز همانند بسیار از خانومای بازیگر نیز اهل سان های آرایشی و مدل شدن و میکاپ های بسیار غلیظی هستش که مورد پسند فالووره با لایک خور بالا!

وی بینی خود را عمل جراحی کرده و چهره نچرالی نداره اما در عین حال همچنان سادگی و زیبایی خود را دارد. در ادامه تصاویر خانم بازیگر را در حالی که برای میکاپ یک سالن حرفه ای مدلینگ شده است را مشاهده می کنید.

rdsr

مریم خدارحمی و ورزش مَردونش

مریم خدارحمی پیشتر گفته بود که علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشت و تا همین چند سال پیش هم بازی می کرد.

اما سال 1395 توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال «روزهای بی قرار» نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم که در نهایت با صلاحدید پزشکان ، این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

ojoj

وقتی مریم خدارحمی نمیذاره زندگی بهش بد بگذره...

مریم خانوم خدارحمی با اینکه گفتیم در عرصه بازیگری کم رنگ شده اما بیش از 300 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و عکسو فیلم های بسیاری از خود منتشر میکند که در ادامه برخی از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر با کفش های تابستونه شان توجه هارو جلب کرده اند و از هوای بکری که در آن هستند لذت می برند.

Untitled

البته این اولین باری نیست که مریم خدارحمی در پی گشت و گذاره و خانوم بازیگر تقریبا دم به دقیقه در حال گردشگری و خلاصه عشق و حال دنیا هستند و چه عشق و حالی در این دنیا بهتر از طبیعت گردی و هوای خوب؟!

مریم خدارحمی براشم فرقی نداره کوه و دشت و دمن باشه و یا رودخونه و شهر گردی و...! او کوله بار خود را برمیداره و راه می افته. خانوم بازیگر گاهی هم با دوستان همکارش دیده می شود و همراه با ان ها به این تفریحات میره که یکی از رفیق جینگاشم شهرزاد کمال زاده است که همین چند وقت پیش برای کوهنوردی رفته بودند.

yyut

drdt

yugy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها