|

رُخ آفتابی سارای گرجی که همه چش رنگیا رو کشوند جاده خاکی؛ خانوم یه فیلتر بِزن قهاااار!

fateme masoudifar shayanews

فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی سریال جیران که داره با تیپای خفنش اینستا رو زیر و رو میکنه، جدیدا از فیس اروپاییش تو آفتاب رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- این روزا بازار سریال های نمایش خانگی حسابی داغه و کسی نیس که سریال پرمخاطب "جیران" رو ندیده باشه. یکی از نقش های جنجالی و محبوب این سریال که نظر خیلیا رو به سمت خودش جلب کرده، نقش سارای گرجی هست که فاطمه مسعودی فر اون رو به بهترین شکل ممکن به نمایش میذاره. فاطمه مسعودی فر اولین باره که داره به صورت حرفه ای در سریالی به این محبوبی بازی میکنه و نظر بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون رو به سمت خودش جلب کرده. چرا که فاطمه مسعودی فر در کنار نقش آفرینی فوق العاده اش از چهره مطلوبی نیز برای نقش های مختلف برخورداره.

رُخ آفتابی سارای گرجی که همه چش رنگیا رو کشوند جاده خاکی!

فاطمه خانوم که در طول این سریال با حواشی مختلفی همراه بود اما هیچ وقت از اصول یک سلبریتی بودن خارج نشد و از اونجایی که میدونست خیلیا هستن که دلشون میخواد چهره واقعیش رو ببینن و دریابند که آیا واقعا او چهره به همین زیبایی در واقعیت داره یا نه با عکسای جینگول مستونش پیج اینستاش رو رسما قُرق کرده.

سارا خانوم گرجی که میدونه این روزا به واسطه چهره جذابی که داره و البته چشمای رنگی و درشتش تونسته طرفدارای بسیاری رو در فضای مجازی به دست بیاره، اخیرا تصمیم گرفته یک نمای واقعی و خیلی اروپایی از چهره اش تو پیج اینستا بذاره که کفِ همه رو ببره. البته که فاطمه خانوم خیلی هم در زمینه ژست گرفتن در هر عکسی حرفه ای تشریف دارن که میخوایم یک نمونه خیلی بارز از این قضیه رو با شما در میون بذاریم!

oo

سارای گرجی با تریپای گنگش چه شاخ و شونه ای میکشه!

فاطمه خانوم که تو این مدت نشون داده به فاز پرونی با تیپ و استایلای گنگ بالا علاقه زیادی داره و دلش میخواد مدام از حال و هوای اروپاییش رونمایی کنه، مدتی قبل عکسی گذاشت که استایلی متفاوت از او رو به نمایش گذاشته بود.

این خانوم خوش استایل یه شومیز سفید و شلوار دَمپا گشاد پوشیده و آن چنان موهای بلوندش رو با عینک کائوچو سِتیده که اگه ببینینیش رسما کُپ میکنین. در صورتی که خیلیا این روزا مثل آزاده صمدی با لباس هایی که زمین رو جارو میکنه ظاهر میشن و بیشتر هم مثل ترلان پروانه سعی میکنن با میکاپای اعیونی یه چهره متفاوت از خودشون به نمایش بذارن، اما فاطمه مسعودی فر به این کار علاقه ای نداره و میدونه که در چهره نچرالش هیچ کم و کسری دیده نمیشه.

ii

hfyf

وقتی سارای گرجی هم میره به جُرگه فیلتر بِزنای قهاااار!

سارای گرجی که تو این مدت با فوتوهای جینگیل و خیلی خفنش ثابت کرده که کلی اعتماد به نفس داره تو فضای مجازی و از اینکه بخواد هر روز هم از خودش تو حالت های مختلف عکس بندازه، خسته نمیشه، اخیرا دیگه دید اینجوری نمیشه و باید یه حال جانانه بده به بنیان پیجش و برای این کار یه فیلتر غلیظ انداخت رو آرایش غلیظ ترش و همه رو شوک کرد!

فاطمه مسعودی فر که این بار با تِم طوسی از خودش رونمایی کرد چنان فازی برداشت که همه جوره خانوم خانوما رو زیر و زبر کرده و به حدی او رو به اوج رسوند که دیگه واقعا ثابت کرد تو زیبایی چیزی کم نداره!

trst

سارای گرجی رو میخوای بیشتر بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم "پوست" به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد. فاطمه مسعودی فر همانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر جذاب خودش رو منتشر می کنه.

kk

rdt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها