|

ژست کج و کوله "سارای گرجی" با عینک جوشکاری و یه مَن خززز؛ چراغ رنگی نصبیدی رو موهات؟

fateme masoudifar shayanews

فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی سریال جیران که اینستا رو با فوتوهای خفنش ترکونده، جدیدا عکسی از رخ گرفتنش با رنگ موهای متفاوت منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه مسعودی فر از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی اگه این روزا با سریال "جیران" حسابی عجین شدین و دیدنش خیلی بهتون کیف میده پس حتما نقش سارای گرجی رو هم به خاطر دارین. در میون ستاره های بی بدیلی که در سریال جیران حضور دارن، خیلیا معتقدن دیده شدن بی نظیر سارای گرجی بخاطر برخورداری او از چهره ای متفاوت و ورود سبک بازیگری خاص و جدیدی به سینمای ایران بوده.البته که شاید این موارد هم تاثیر بسزایی در مطرح شدن سارای گرجی داشته باشه، ولی بی تردید نباید از نقش آفرینی فوق العاده او هم غافل شد.

فاطمه خانوم که تو سریال جیران با موهای تیره گریم شده، تو فضای مجازی ثابت کرده که خیلی به رنگ موهای متنوع و البته روشن علاقه منده و یه جوری در هر عکسی با یه مدل مو دیده میشه که انگاری هر روز راه بین آرایشگاه های مختلف رو داره گز میکنه. این بازیگر خوش چهره که از وقتی با لایت های بلوند یا رنگ موهای روشن از خودش فوتو میندازه تو پیج اینستاش کلی از این رو به اون رو شده، حالا دیگه نمیشه جلوش رو گرفت بس که اروپایی طور شده و ژستایی هم که با همین فاز چهره اش میگیره به واقع دیدن داره!

g

q

سارای گرجی تو هر نوع فضایی ژست میگیره اونور آبی و ژیگول!

حالا شاید این سوال براتون پیش بیاد که آیا واقعا فاطمه خانوم همین مدلی تو اینستا هم حضور داره و به همین اندازه جینگول فینگول میکنه با نه؟ خب بهتره قبل از اینکه بخوایم بهتون جواب بدیم اول یه اشاره ای کنیم به اینکه خیلی از بازیگرا هستن که هنوز از گرد راه نرسیده شروع میکنن به عمل کردن فیسشون به طرق مختلف تا اینکه بتونن کمی از ژَذابیت هاشون رو درست و حسابی به نمایش بذارن که البته نچرال هم نیست.

اما زمانی که عکس های فاطمه مسعودی فر رو توی پیج اینستاش نگاه میکنین، قطعا با حال و هوای نچرال فیس بودن خانوم آشنا میشین که خودش هم خیلی به این موضوع گویا علاقه داره و با چنان ژست های باحال و اروپایی فاز میگیره که فقط بیا و ببین. البته که بور بودن این بازیگر شاید به دل خیلیا نشینه، ولی در اینکه سارای گرجی یه بازیگر خوش چهره و بیبی فیس در سینمای ما هست، هیچ تردیدی نمیشه کرد!

rdt

ii

وقتی سارای گرجی با چشای آبیش سیاوش رو از این رو به اون رو میکنه!

فاطمه خانوم که در سریال جیران اول سعی داشت شاه رو کیش و مات کنه با چشمای رنگی پَنگیش، حالا یه جورایی تبدیل شده به کسی که میخواد همه جوره سیاوش پنج سنگی رو برای خود کنه.

او بدین منظور از هیچ کاری دریغ نکرد و اولین بار که سیاوش او و دزدید و به نحوی هم آزادش کرد، چشمای عجیب و غریب سارای گرجی در نور شب و حال و هوای عجیبش جلوی اون جوون ساده خیلی فاز خاصی رو به مخاطبان تلقین کرد. البته که خیلیا هم به این خاطر که معتقدن چنین رنگ چشم عجیبی وجود نداره، یه سری گلایه هایی به این سکانس و البته گریم سارای گرجی گرفتن که خب این هم یه نظریه واسه خودش!

یکم بیشتر سارای گرجی رو بشناسی بَدک نیستاااا!

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم "پوست" به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد. فاطمه مسعودی فر همانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر جذاب خودش رو منتشر می کنه. در ادامه سارای گرجی زمان قاجار رو در سال 1401 ببینیم.

h

re

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی