|

مریم مومن دُخی شَر و شور مافیا رو که دیدی؟ حالا بیا ببین خانوم تو اینستا چه قَمیشی میاد

مریم مومن بازیگر بانوی عمارت این روزا با تیپای اونور آبیش داره اینستا رو آتیشی میکنه و دیگه ژستاش داره میره تو فاز رو مخی شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن از بازیگر های نام دار و خوش چهره این روز هاست که تونسته با نقش های مختلفی که بازی کرده و قابلیت های مختلفی که از خودش نشون داده حسابی خودش رو برای مخاطبین بولد کنه و مطرح بشه. اولین حضور جنجالی و آتشین مریم مومن سریال بانوی عمارت بود که الحق بسیار هم خوب تونست نقش فخری بانو رو بازی کنه و  امکان نداره کسی چنین هنر نمایی شاهکاری رو ازش فراموش کنه، اما این روزها به نظر میاد که فخری بانو کمی کم کار شده و بعد از نمایش خانگی جادوگر تا حالا خیلی خبری ازش نیست.

حالا نه که فکر کنید مریم مومن چون فیلم و سریالی در حال پخش نداره فراموش میشه ها، خانوم خانوما یه اینستا باز قهاره که خوب بلده چطور خودش رو به کمک اینستا تو اوج نگه داره، اتفاقا برای درخشیدن در اینستا مریم خانوم خیلی هم انرژی صرف میکنه و بد جور مایه میگذاره به حدی که میشه گفت نصف بیشتر عکس هایی که خانوم از خودش منتشر میکنه عکس های آتلیه ای هستند که معلومه کلی وقت و پول پاشون رفته اما اون چه که جالب توجه و یه نمور همچین بگی نگی تو مخیه ژست های عجیب غریب خانوم خانوماست که البته اعتماد به سقف ایشون رو نشون میدن.

مریم مومنمریم مومن

البته که ناز و ادا داشتن پایه ثابت عکس ها و ژست های مریم مومن به حساب میان و خانوم هر نوع عکسی هم که می خواد از خودش منتشر کنه توش کلللی قمیش. با این حال تا حالا بارها و بارها ثابت شده که مریم مومن برخلاف اون چه که عکس هاش به مخاطب القا می کنه شخصیت جسور، شیطون و پر سر و صدایی داره، مسابقه شب های مافیا هم یکی از بهترین گزینه ها برای اثبات این حرفه؛ اگر این برنامه رو دیده باشید قطعا می دونید که داریم از چی صحبت می کنیم.

مریم مومنمریم مومن

مریم مومن و عکسی که آبروی کلی آدم رو بر باد داد

مریم مومن که برای بازی در سریال جادوگر کلی انرژی صرف کرد و علی رغم این که سریال نتونست خیلی موفق بشه، خیلی خوب و چشمگیر نقش خودش رو ایفا کرد مسلمه که به این راحتی ها از این فیلم نمیگذره و کلی عکس ازش منتشر میکنه حالا در سری عکس هایی که خانوم با گریم خاص و جنوبی خودش منتشر کرد یه چیزی توجه ها رو به خودش جلب کرد که باعث شد کلی آدم برن زیر سوال اون هم برقع خانوم خانوماست که برعکس بسته شده. مریم مومن که نه یه عکس و نه دو عکس بلکه کلللی عکس از خودش با این گریم منتشر کرد، اونم از زوایای مختلف حسابی توجه همه رو به این ایراد جلب کرد و بعد برای همه سوال شد که طراح لباس و منشی صحنه این سریال چطور متوجه چنین اشتباهی نشدند؟!

مریم مومن

مریم مومن و بیوگرافی جالب توجهش

مریم مومن یه خانوم مرداد ماهی متولد اردبیل است که در سن پنج سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت تا این که در رشته بازیگری و در مقطع لیسانس فارق التحصیل شد و بعد هم خاک صحنه خورد و نهایتا با سریال جذاب و دوست داشتنی بانوی عمارت به شهرت قابل توجهی دست یافت. همون طور که قبل تر هم گفتیم مریم خانوم به قدری در این سریال درخشید که هنوز که هنوزه خیلی ها با اسم فخری بانو میشناسندش.

مریم مومنمریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها