|

"فقیه سلطانی" با پیرسینگ و دو کیلو آرایش؛ خانومای سینما زیادی پیش نرفتن؟

faghiheh soltani shayanews

فقیه سلطانی بازیگر خوشگل و چشم رنگی ایرانی است که با انتشار تصاویری از خود گریم خفن و داف طورش را در سریال شبکه خانگی جدید نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

فقیه سلطانی بازیگر کم کار اما شناخته شده ایرانی است که البته در اینستاگرام هواداران زیادی دارد و از این طریق با مخاطبین ارتباط خود را نگه داشته است.

به گزارش«شایانیوز» وی فرزند آیت الله سلطانی می باشد. این بازیگر زن تا به الان 865 پست منتشر شده دارد و بیش از 136 هزار کاربر دنبال کننده او نیز هستند. اما از عکس های جدید فقیه سلطانی میتوان فهمید که در حال بازی در کاری جدید است که البته آرایش غلیظ و پیرسینگ بینی خانم بازیگر کمی باعث شک و شبه می شود که چنین گریمی برای چگونه سریالی می تواند باشد!

faghihehsoltani_1635934045

faghihehsoltani_1636050626

فقیه سلطانی چشمانی زیبا دارد و خودش به خودش می گوید چشم قشنگ ترین بازیگر ایرانی! البته این لقب را طرفدارانش هم به او می دهند.

وی از بازیگرانی می باشد که زبانی تند و تیز دارد و از گفتن خیلی موارد واهمه ای ندارد. خانم بازیگر مدتی پیش هم استوری جنجالی در رابطه با پیامک های جعلی تزریق واکسن منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

64949991629303621

بیوگرافی فقیه سلطانی:

فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که بسیار اهل ورزش بوده و حالا همسر فوتبالیست هم دارد و کار کارگردانی نیز انجام می دهد.

faghihehsoltani_1611687102

خانواده و پدر روحانی

در یک خانواده پرجمعیت از پدری روحانی و مادری خانه دار به دنیا آمد ، هفت خواهر و برادر بجز خود دارد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است بعد از سعید ، فخری سلطانی خواهرش بازیگری تئاتر است و بقیه برادر و خواهرانش در رشته گرافیک ، فیزیک و پزشکی تحصیل کرده اند.

فقیه سلطانی از هنرمندان نچرال ایرانی است که به طور ژنی و خانواده ای خوش چهره هستند. در ادامه خانم بازیگر را در کنار خواهرانش مشاهده می کنید.

faghihehsoltani_1617431144

خانم سلطانی اولین زنی است که در ایران پس از انقلاب و در سن نوجوانی در صحنه نمایش ، سیاه بازی کرد و بعدها در جشنواره سنتی آیینی از بین سیاه بازان حرفه ای ، جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

 faghihehsoltani_1611175383

ازدواج با آقای فوتبالیست

فقیهه سلطانی در اردیبهشت 94 وقتی 41 ساله بود با جلال امیدیان فوتبالیست 37 ساله اصفهانی که یک تجربه ناموفق زناشویی داشت ازدواج کرد.

آقای امیدیان از همسر سابق خود یک دختر بنام نسیم دارد و حاصل زندگی مشترک اش با خانم سلطانی نیز یک دختر بنام گندم متولد سال 95 می باشد.

فقیه سلطانی و دخترش
فقیه سلطانی و دخترش
فقیه سلطانی و همسرش
فقیه سلطانی و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا اخه به شما چه که چقدر آرایش کرده بسه دیگههههه اه حال ادمو بهم‌ میزنین

  • ناشناس ارسالی در

    معنی نچرالم فهمیدیم

  • ناشناس ارسالی در

    شبیه رمال ها شد اه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها