|

الهام اخوان یِجور موهاش سیخ سیخیه که میشه باهاش جوجه کبابید؛ مو نمیزنه با بیلی ایلیش!

elham akhavan  shayanews

الهام اخوان از بازیگرای باحال و دوست داشتنیه که عکسای زیادی از خودش منتشر میکنه اما اینبار خانوم خانوما موهای تیزشونو کردن تو چشم همه!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- الهام اخوان یه بازیگر باحااال و خوش چهرست که با بازی در سریال شبکه خانگی "آفتاب پرست" دیده و حسابی مشهور شد. الهام اخوان از اون دسته هنرمندایی هستش که تازه وارد و قبل از ورود به عرصه بازیگری پشت صحنه مشغول بوده اما خب از وقتی که اومده جلو دوربین و همه می شناسنش یه جال و هوایی دیگه داره! الهام اخوان یه دختر چشن قشنگه که خیلیم زوحیه شیطون داره و از اون مدل قیافه بگیرا نیست!

حالا چرا اینو میگیم چون مثلا شادی مختاری هم در سریال شبکه خانگی جزیره اولین بارش بود که جلو دوربین رفت و معوف شد اما خب همین که دید شناخته شده درجا رفت تو سیس و قیافه گرفتن. اما الهام اخوان این سبکی نیست و هم تو سریال مدلش طنزه و هم تو واقعیت خاکیه.

اما الهام خانوم اخوان اگه بخوایم از خودش بگیم باید بگیم که ایشون عکساشونم مثل خودشون شیطونه و یه عکسایی با یه ژست و سیسایی میگیره که انگاری همین الان از تو آتیش دراومده. در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که جذابیت خاص خودش روداره.

Untitled

الهام خانوم چنتا نسخه از قیافش تو دنیا داره!

البته که الهام اخوان اولین بار تو سریال تلویزیونی "با خانمان" به صورت حرفه ای در بازیگری فعالیت کرد و به چشم خیلی از مردم خوش نشست اما حالا با آفتاب پرست اسم و رسم خودش رو داره ایجاد کرده!

اما الهام اخوان از اون دسته چهره هایی هستش که میمیک صورتش به چند نفر شبیهه. مثلا یکی از بلاگرای اینستایی که شهرت زیادیم در این فضا پیدا کرده و هم اسم الهام خانومم هست شباهت بسیار زیادی به این بازیگر داره جوری که خیلی از کاربران میگن اصلا انگاری یه سیبن که از وسط نصف شدن.

اما جدا از اون خیلیا هم میگن الهام اخوان شباهت بسیار زیادی هم به بیلی ایلیش خواننده جوان آمریکایی داره که البته به قول الهام خانوم اون شبیه ایشونه چون ایشون بزرگتره!!!

Untitled

الهام اخوان یه دلبررر که از دیوار راست بالا میره!

معمولا بازیگرا در واقعیت به خصوص خانوما زمین تا آسمون با اونچه که قاب جادویی و یا پرده نقره ای می بینیم متفاوت هستند که البته این چیز عجیبی نیست چرا که در شغلشون مجبورن هزار چهره رو بازی بازی کنن و با هزار مدل اخلاق و رفتار و چهره ظاهر بشن اما در واقعیت دقیقا همونی هستند که از بچگی بزرگ شدن و شکل گرفتن.

اما الهام خانوم اخوان در آفتاب پرست درست مثل واقعیتش هستش و همونجور یه دختر شیطون وشنگوله. الهام اخوان در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیار زیادی از خود به اشتراک میذاره که بیشترشونم خانوم خانوما با چهره ای بسیار شیطون هستن و اصلا انگاری یه مدلایی عکس میگیره که وقتی کاربر پاشو میذاره تو پیجش چشمش به این تصاویر دوخته شه! در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید.

ss

Untitled (1)

q

بیوگرافی ژَذاب الهام خانوم اخوان

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام "شهروند کِین" که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما طولی نکشید که او هم با نقش آفرینی در فیلم "دوزیست" تونست حرفه ای بودن خودش رو به رخ بکشه. اما آغاز شهرت او از بازی در سریال "با خانمان" بود که اسمشُ حسابی سر زبونا انداخت. خانوم بازیگر تو این سریال با شهره لرستانی یا همون مازیار خان همبازی بود! او این روزا با سریال نمایش خانگی "آفتاب پرست" مهمون خونه های مردمه.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها