|

فریبا نادری بعد ستایش با دُخیش رفته تو جَو استایل زدن گیر گور دار؛ خانومش چه گوش درازه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهوریه که تا به حال دوبار ازدواج کرده و هر بارم یکی از یکی بهتر بودن اما حالا تصویری از دخترش منتشر شد که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون می باشد که البته بیشتر خانوم بازیگر رو در سریال های تلویزیونی دیدیم و تو این فضا باهاش آشنا شدیم اما از حق نگذریم فریبا نادری از طریق همون جعبه جادو و سریال هایی که خیلی ها علاقه ای بهش ندارن مشهور شد چرا که خانوم خانوما تونست با استفاده از توانایی خود نفوذی عجیب در ذهن مخاطب داشته باشه.

حالا شاید بپرسین کجا چی؟! فریبا نادری در سریال ستایش برخلاف اونچه که در واقعیت هست رو نشون داد. این بازیگر جوان به قدری تو نقشش فرو رفت و منفی شد که حتی مخاطب ایشون رو در خیابان هم میدیدن مورد عنایت الفاظ رکیکش قرار میداد که این داستان دو بُعد داره! هم خوبه چون نشون میده فریبا به خوبی تونسته کاراکتری که بهش داده شده رو بازی کنه و هم بده چون بنده خدا الکی الکی فحش خورده!!

فریبا نادری هر چی شوهر خوب تو شهر بود جمع کرده!!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود فریبا نادری باید بگیم که دیگه میدونید این روزا چند طلاق و ازدواج بین خانوما و آقایون زیاد شده طوری که دیگه کسی این حرکت رو بد نمیدونه و اتفاقا اگه این مدلی هم باشید بیشتر مورد توجه قرار میگیرید!

فریبا نادری نیز تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولین بارش با آقای کارگردان مشهور بود و با عشقی آتشین هم شروع شد اما طولی نکشید که با فوت آقای شوهر این زندگی و عشق به اتمام رسید. حالا شوهر اول کی بوده؟ آقای مسعود رسام!

فریبا نادری اما مجرد نماند و بعد از چند سال تنهایی سرانجام با مهرداد طباطبایی همسر فعلی اش ازدواج کرد. فریبا خانوم همسر اول رو مشهور انتخاب کرد و شوهر دوم رو هم پولدار. حالا این زوج لایف استایلی مرفه دارند همراه با دختری فسقلی به نام یارا. یارا خانوم زاده ایران نیستند و در کانادا به مانند خیلی از بازیگران دیگه برای گرفتن شناسنامه و اقامت خارجی به دنیا اومدن!

343704621-talab-org

Capture

فریبا نادری از خوده لولو خانش چه هلویی ساخت!

میشه فریبا نادری رو یکی از قرتی های سینما دونست چرا که ساده به نظر میرسه اما به شدت دنبال خوشگلاسیون هستش که البته این مورد تا به اندازش اصلا هم ایرادی نداره و کاملا برای یک انسان چه زن و چه مرد به خصوص خانوما یه امر طبیعیه! اما هر چیزی ازحدش که بگذره ناجور میشه. مثلا فریبا نادری هم عمل زیبایی و تزریقات ژل و بوتاکس داشته و هم به شدت دنبال فیلتره که البته با آرایش های کمرنگش یکم این به اون در میشه!

مثلا در ادامه استوری جدید فریبا خانوم نادری رو مشاهده می کنین که غمگین و خسته در پشت صحنه نشسته اند و اینجاست که باید گفت خدا پدر اون کسی که فیلتر های اینستا رو ساخت بیامرزه که چطور از این رو به اون رو میکنه!!

فریبا

فریبا نادری مامانِ سگ شد!!

البته که فریبا نادری استوری دیگری هم گذاشت که فالووراشو متعجب ساخت. از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی