|

الهام پاوه نژاد با دو تُن سایه که چشماش باز نمیشن؛ خانوم سلطان بد تیپی شد و تااامااام

الهام پاوه نژاد ستاره تلویزیوین که این روزها کمتر در جعبه جادویی دیده میشه با تیپ و استایل های عجیب غریبش کلی سر و صدا به پا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگر های نسبتا قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون است که طی یکی دو سال اخیر حسابی کم کار شده و مدت هاست که دیگه خانوم رو روی هیچ پرده یا هیچ صحنه ای نمی بینیم با این حال کارنامه خوب و حرفه ای خانوم مانع از این میشه که به راحتی ایشون رو به دست فراموشی بسپاریم و هنرنمایی های دوست داشتنیش رو فراموش کنیم. الهام پاوه نژاد یکی از اون بازیگر هایی است که میشه گفت جنجال یا حاشیه خاصی ندارند و چه حالا و چه در زمان اوج شهرتش بیشتر روی کارش متمرکز بود و خیلی اهل رسیدن به معروفیت با کار های عجیب غریب نبود مثل مینا دلشاد که این روزها بیشتر به خاطر فعالیت های اینستاگرامیش معروفه تا هنر بازیگریش.

بله الهام خانوم پاوه نژاد بازیگر بی حاشیه ایست اما به معنای این نیست که خانموم همیشه بی نقصه و تمام جوانب رو رعایت می کنه البته که هیچ آدمی بی نقص نیست اما مسلما افراد مشهور باید بیشتر حواسشون باشه که چه کار هایی می کنن. الهام پاوه نژاد که متولد اواخر دهه پنجاه می باشد از جمله خانوم های سلبریتی ایست که تیپ و استایل ها و آرایش های نسبتا عجیب و کمی خارج از چارچوب داره البته نه از نوع نوید و فرشته ایش بلکه از نوع خاص خود الهام خانوم.

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که یک سری از موضوعات خارج از چارچوب در واقع به خاطر تفکر و سنت های ما هستند و این یک گام بزرگ محسوب میشه که یک سلبریتی سعی کنه مرز ها رو تغییر بده مثلا نوع پوششش الهام پاوه نژاد که یک سری از کاربران معتقدند مناسب سن و سال خانوم نیست اما خب خیلی ها هم معتقدند که سن یه عدده و نباید هیچ آدمی خودش رو به اون عدد محدود کنه.

مانتو زیادی عجیب الهام پاوه نژاد که آدم میمونه چی بگه

با توجه به سابقه بلند و بالایی که الهام پاوه نژاد در بازیگری داره و با کارگردان های درجه یک و نام آشنا کار کرده مسلما طرفداران و دوست دارند که الهام خانوم رو با تیپ های شیک و رسمی ای که در خور شهرت و ارزش یک پیشکسوت است ببینند اما خب یه وقتایی انتظارات آدم ها هیچ جوره برآورده نمیشه دیگه. در ادامه تصویری از الهام پاوه نژاد رو مشاهده می کنید که حسابی به خاطر تیپ نا متناسب و مانتو بی معنیش مورد انتقاد قرار گرفت؛ نه به اون نیم بوت، نه به اون مانتو آستین کوتاه، حالا اون هیچی بند های آستین چی میگن که انگار دست و باند پیچی کردن؟؟؟!!!!!

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد و عکس های زیر خاکی که کلی سوال توشونه

به گزارش شایانیوز، بین سلبریتی ها و افراد خانواده سینما، دوستی و صمیمیت اصلا چیز عجیب غریبی نیست اما یه وقتایی بعضی از افراد به قول قدیمی ها باهم زیادی پسر خاله میشند و اون وقته که سوال ها شروع میشه و سیل عظیمی از حواشی و ابهامات شکل میگیره. یکی از این روابط برمیگرده به خانوم الهام خانوم و آقای مجری معروف احسان کرمی که این روزها مجری شبکه منوتو شده و دیگه رسما یه خط قرمز به حساب میاد و این طور که به نظر میرسه رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با الهام پاوه نژاد داره. در ادامه یکی دو نمونه از بروز این صمیمیت رو با هم میبینیم.

الهام پاوه نژاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها