|

تیپ کابویی "مینا دلشاد" که پروندِش اونور دنیا؛ بازیگر ساده ستایش یهو چه غووولی شده!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش این روزا تو اینستا با حال و هواش عجیب غوغایی به پا کرده و اخیرا هم زده تو کار خفن بازی با ورزش کُپ آرنولد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا نقشی که در مجموععه پرطرفدار " ستایش 3" با لهجه زیبای مشهدی ایفا کرد همیشه تو ذهن شما میمونه. مینا دلشاد میشه گفت جزو ستاره های نوپای عرصه بازیگری به حساب میاد که تو زمینه های دیگه هم دستی بر آتش داره و در ادامه حتما بهشون اشاره میکنیم. اما جالبه بدونین شاید مینا دلشاد یه بازیگر ساده توی ستایش بود، ولی حالا تبدیل شده به یه اینستاباز قهار که با ژست و استایلای جینگول حسابی تو فضای مجازی غوغا کرده.

مینا خانوم چند وقت پیش استوری گذاشته بود که او رو در حال ورزش نشون میداد. خب شاید این سوال براتون پیش بیاد که چرا گذاشتن این کلیپ باید نظر ما رو جلب کنه؟ واقعیت اینه که مینا دلشاد جزو بازیگراییه که همیشه سعی داره تو نقش هاش ساده به نظر بیاد، ولی یهو وقتی وارد پیج اینستاش میشین با چنان خفن بازی مواجه خواهید شد که به معنای واقعی کلمه کفتون میبره.

ممکنه گذاشتن کلیپ ورزشی توسط بازیگرا کار طبیعی به نظر بیاد، اما اینکه بخوان با استایلی که از این ورزش ساختن مدام پز بیان دیگه مخصوص هر بازیگری نیست و فقط مال خود مینا خانومه!

tr

وقتی مینا دلشاد با میکاپای رویاییش رخ میاد خفففن!

مینا دلشاد فقط در زمینه پز دادن با استایلش نیست که خیلی خفن به نظر میرسه و از طریق میکاپایی که رو فیسش اعمال میکنه تبدیل میشه به یه مدل تموم عیار که کسی رودستش نیومده هنوز. مینا خانوم تو پیج اینستاش یه عالمه عکسای شاخ و رویایی داره که همه اونا سرشار از میکاپایی هستن که رسما میشه گفت با ماله کاری اشتباه گرفته شدن.

مینا دلشاد که هیچی تو چهره گویا از بقیه کم نداره، با وجود اینکه دو تا سریال بیشتر بازی نکرده، اما همواره در تلاش بوده تا از طرق دیگه از بازیگرا بزنه جلو. البته که میشه به جرات گفت مینا خانوم تو ژست گرفتن هم کلی قهاره و با تمام آرا ویراهایی که انجام میده متناسب باهاشون هم همیشه یه خفنی خاصی در فیگور اومدن داره که تو کمتر کسی دیده میشه!

mina-delshad-6-819x1024

ac-image-Rh1573020901Fc

اَدا اصولای مینا دلشاد تو موزیک ویدیوهای اینوری رسما کردش اونوری!

مینا دلشاد عجیب دختریه! با وجود اینکه یه دهه هفتادیه ولی چهره ای داره که اگه ببینینش قطعا میگین سنش بالاتر از اون چیزیه که فکر میکنین. مینا خانوم در کنار تموم خفن بازیایی که از خودش نشون میده نه تنها تو فضای مجازی، بلکه تو فضای حقیقی هم حسابی سعی داره خودش رو متفاوت از بقیه نشون بده و واسه همین هم با چنان تریپ های رویایی تو موزیک ویدیو خواننده ها حضور پیدا کرده که اصلا نگو و نپرس!

hh

کمی بیشتر با مینا دلشاد آشنا شین!

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

او در مصاحبه ای درباره سلایق خودش بیان کرد: "سلیقه خودم ژانر وحشت است که متاسفانه سینمای ایران در این زمینه خیلی ضعف دارد، اینگونه نقش ها را دوست دارم بازی کنم، نقش منفی هم خیلی دوست دارم.ورزش را واقعا دوست دارم، یک مقدار شکمو هستم و رستوران رفتن را هم دوست دارم، اگر وقت پیدا کنم حتما تئاتر و سینما میرم، کلا تفریحات من از کارم دور نیست و بیشتر در این حیطه است."

287

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها