|

اَبرای یاغی نودل کاشته رو سرش باقلوااا؛ "الیکا ناصری" از مونالیزای اونوریا عجیب ژذابتره!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر اَبرای سریال یاغی این روزا داره با شهرتش حسابی حال میکنه و جدیدا با یه سلفی خفن از نچرال فیسش رو کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الیکا ناصری ستاره جدید و توانمند دنیای بازیگریه که شاید نام اون رو نشنیده باشین ولی قطعا نقش اَبرا در سریال پرطرفدار "یاغی" رو همواره به یاد دارین. الیکا ناصری تو این سریال تونست به عنوان یه نیواستار شناسونده بشه و طرفدارای ریز و درشتی پیدا کنه و با ارائه توانایی های فوق العاده اش در کنار علی شادمان به خوبی بدرخشه. بسیاری از مردم بر این باورند که الیکا ناصری اولین تجربه بازیگریش رو تو این سریال تجربه کرده در حالی که شاید براتون جالب باشه بدونین که این بازیگر از بچگی وارد این حرفه شده و هنرهاش به قدری چشمگیر بوده که حالا کلی از کارگردان ها به دنبال استفاده ازش برای درخشش فیلم و سریالشون هستن.

الیکا خانوم زمانی که یکم طعم شهرت رو چشید زد تو کار اینستابازی و البته بسته به سنش که تقریبا دهه هشتادی به حساب میاد داره کلی طرفدارای ریز و درشت جمع میکنه واسه خودش اونم با عکسای جینگولی که میذاره تو اینستا و به طبع خیلی از مردم الان دوست دارن از این بازیگر بیشتر بدونن.

الیکا ناصری یا همون اَبرا خانوم یه فوتو منتشر کرده از خودش که او رو با تیپی دخترونه و ساده نشون میده که البته داره سعی میکنه کمبودای تو تیپش رو با سیس عقابی که تو چهرشه جبران کنه. این بازیگر نچرال فیس که واقعا چهرش شبیه بازیگرای خارجی و خفنه، حسابی این روزا تو فازه و عجیب غریب میتازونه واسه خودش تو اینستا!

ffd

آرا ویراهای الیکا ناصری واسه اَبرا شدن که کُپ بتون ریزیه!

الیکا ناصری که اخیرا سعی داره از راه های مختلف حضورش رو تو اینستا اعلام کنه تا بتونه با ظاهر خودش با کسایی مثل ترلان پروانه که غرق در میکاپ و ژل و تزریقای گوناگونه رقابت کنه، جدیدا خواست نشون بده که چطوری از الیکا تبدیل به اَبرا میشه. این بازیگر که با همین نقش خیلی معروف شد میدونه که واسه دستیابی به شهرتِ بیشتر بایستی همش از همین ادا اصولا داشته باشه و ی از اَبرا یاد کنه.

تو این ویدیو اول یه ظاهر معمولی از خانوم خانوما میبینیم که با دور بسیار تند هم باشه مشخصه کلی مواد آرایشی خرجش میکنن تا بتونن یه اَبرای جذاب باب میل یاغی خان بسازن!

وقتی الیکا ناصری اینقد از خودش خوشش میاد که مونالیزا رو از نو ساخته!

الیکا ناصری نه تنها تو سریال یاغی بلکه در واقعیت هم فوق العاده شیطونه و دوست داره همیشه در معرض دید باشه. اگه برین یه سری به پیج این بازیگر بزنین قطعا با شوک عجیبی که فیگورا و میکاپای این خانوم داره شوک میشین.

گویا واقعا الیکا ناصری آماده بود تا یکم معروف بشه و سریع بره تو کار ادا اصولای رنگی پَنگی اونم با تم های جذابی که هر کی دوست داره یه همچین عکسی داشته باشه. اما میون این همه عکس اونی که خیلی از همه بیشتر نظر بقیه رو به سمت خودش جلب میکنه، فوتوی خانومه که اونو کُپ مونالیزا کرده و با افاده اش رسما شده یه پا خفن در حوزه مدل شدن که بیا و ببین!

dds

q

gf

فازای بترکون الیکا ناصری با یاغیِ پرطرفدار سینما!

الیکا ناصری بازیگر خوش آتیه سینما و تلویزیونه که اولین تجربه حرفه ایش از شانس خوبش در کنار یکی از محبوب ترین بازیگرای ایرانی قرار گرفت که اون کسی نمیتونست باشه به غیر از علی شادمان! از اونجایی که الیکا خانوم خیلی علاقه زیادی به خفن بازی داره و مشخصه که خیلی هم با علی خان عیاقه، چند وقت پیش با همون تریپ یاغی و اَبرا از خودشون فیلم گرفتن و چنان با هم شوخی میکردن و کفِته بازی داشتن که بیا و ببین!

s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها