|

لاله مرزبان با استایلای باحالش شد عین خانومای جیغی پسند؛ دختر ساده ستایش چه فجیعه!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل در ستایش می باشد که تصا.یر متفاوتی از خودش منتشر میکنه شاخداررر، اینبار اما استایلی مناسبتر داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لاله مرزبان از دخترای جذاب و تو دلبرویی هستش که تا به حال در چند سریالی دیده شده و ایفای نقش کرده اما جذاب ترین نقشی که خانوم خانوما داشت و بیشتر به چشم اومد کاراکتر نازگل بود که در سریال "ستایش" دیده شد. البته که این دیده شدن تنها به دلیل خود لاله مرزبان نبود و سریال و تیم خوبی که باهاشون کار کرد هم بسیااار تاثیر گذار بود.

لاله خانوم مرزبان یه دختر کم حاشیه اما زبله که میدونه چجوری با استفاده از موارد مختلف هم تو چشم باشه و بولد، و هم به دور از جنجالات! مثلا لاله مرزبان استایل های اونجوری زیاد میزنه و در حالی که تو سکوته و جیکش درنمیاد، تصاویری از خودش منتشر میکنه که ناخواسته فالوور رو جذب میکنه و حالا خانوم بازیگر هوادارای بسیاری داره که دوست دارش هستند اما خب خیلیام الفاظ نه چندان درستی در رابطه با ایشون به کار میبرن که در ادامه مشاهده می کنید به چه دلیل!

اما ابتدا تصویری از تریپ باحال و صورتی خانوم بازیگر مشاهده می کنید که نشون میده زمین تا اسمون با اونچه که ازش در ستایش دیدیم فرق داره.

laleh-marzban-

لاله مرزبان با این عکسای اونجوری، رفتتتت قاطی خانومای اونجوری پسند!!

خب گفتیم که لاله مرزبان برای برخی از تصاویری که از خودش میذاره مورد عنایت نظرات ناشایست کاربران قرار میگیره.

میدونیم که دیگه این روزا خانومای بازیگر به شدت در انتخاب استایل و لباسشون راحت شدن و هر مدلی که بخوان میپوشن و هر مدلیم ک بخوان آرایش میکنن و کسی هم کاری به کارشون نداره. اما در همین راستا خب خیلیا هم حسابی جذب فالوور کردن و به راحتی مشهور شدن و بعد از اون هم با روندای مختلف درآمد بسیار بالاتری پیدا کردند.

لاله مرزبان نیز از این ترفندا استفاده کرد و خیلی سریع با این تصاویر که خیلیم زیادن! تونست مشهور بشه وگرنه اگه میخواست همانند مثلا خانوم پردیس پورعابدینی اکتیو نباشه و عکس نذاره الان اونچنان مشهور نبود!!!

270600493-parsnaz-com

laleh.marzban_15276666_1067421990047525_4274109998507753472_n

ترکیب استایل لاله مرزبان از عهد بوق تا ترند روز!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

hcfh

ست زدنای جذابی از لاله مرزبان که هیشکی مثل خانوم نیست!

همونطور که میدونین این روزا خیلی از بازیگرا به محض اینکه یکم دیده میشن، سریع وارد بازار شلوغ تبلیغات در فضای مجازی میشن و سعی دارن یه جور عجیب غریبی به چشم بیان. لاله خانوم همیشه سعی داره از میکاپای جنجالی دوری کنه و خیلی سنش رو بالا نشون نده.

واسه این کار هم سعی میکنه بیشتر با میکاپای عجیب غریب که او رو شبیه مدلینگا میکنه زیبایی و تفاوتش رو به رخ همکاراش بکشه. چیزی که در نگاه اول و با یکم گشت و گذار تو پیج این بازیگر به چشم میاد، ست زدنای باحالشه که مدام سایه چشمش رو با شالش ست میکنه و کلا تو فاز خودشه و دوست داره هر جور دلش میخواد بگرده.

soroushmn__1656689095_1

لاله مرزبان اینجوری حسااابی داره جَوونی میکنه!

لاله مرزبان به شدت از اون مدل خانوماست که نمیذاره هیچ جوره زندگی براش بد باشه و به کامش بد بگذره. مثلا خانوم خانوما بارها و بارها رفته خارج از کشور و دور دور کرده و بدون هیچ ترسی عکساشم منتشر کرده. از طرفی لاله مرزبان خیلیم علاقمند به طبیعت گردیه و با گل و بلبل هم خوب میتونه ژست بیاد و عکاسی کنه.

در آخر اینکه خیلیم خوب میکنه که نمیذاره زندگی براش بد بگذره چرا که دنیا دو روزه و الان تو اوج جَوونیش نره و نچرخه و دنیارو نبینه، پس کی بره؟!

laleh.marzban_1525027755

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها