|

لاله مرزبان تو تفریح لاکچریش فقققط باکت پوشیده؛ دختر ساده ستایش مرزای زاپو جابجا کرد!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان از بازیگرای جذابیه که این روزا با عکساش حسابی دیده شده اما اینبار تصویر خانوم بدون روسری خیلی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب تو دهه نود میدونیم که کلی بازیگر وارد این عرصه شدن و تو سینما و تلویزوین دارن فعالیت میکنن اما در بین اونها باز چهره هایی هستند که حالا یا به وسیله استعدادی که داشتن و یا فیلم و سریال شاخی که درِش حضور داشتن و یا شاید هم پارتی بازی، بیشتر از بقیه تونستن بولد بشن و البته مشهور. حالا لاله مرزبان یکی از همون هنرپیشه هاست که با بازی در سریال "ستایش" بسیار مشهور شد جوری که حتی خیلیا هنوز خانوم خانومارو به اسم نازگل می شناسن! اما لاله مرزبان دقیقا نقطه مقابل نقشی هستش که ایفا کرد و خب نشون میده یه بازیگر چقدر میتونه با نقشاش فرق داشته باشه.

لاله مرزبان یه دختر دهه هفتادیه که البته سن وسال کمی نداره اما خب هنوز مجرده. وی از اون مدل خانوماست که نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره و مدام در حال گشت و گذاره حالا چه خارجی و چه داخلی! لاله مرزبان اما اِبایی هم از انتشار تصاویر کمی نامتعارف خود نداره و کلا عکسی که از نظرش خوشگل باشه و جلب توجه کنه رو میذاره.

مثلا به تازگی خانوم بازیگر یه سلفی خیلی نزدیک از خودش گذاشت که خب نشون میده در تفریحات هستند و لباس مناسبی هم ندارند به همین جهت با کلاه باکتی که به سر داشتن و جلو بردن دوربین کار رو تموم کردن!

جدیدترین+عکس+از+لاله+مرزبان

لاله مرزبان غرب و شرقشو قاطی کرده شده یه نااابِ ترکیبی!

البته که بازیگران خب قطعا در فیلم و سریال های مختلف باید هزار مدل کاراکتر رو شبیه سازی کنند و چه اخلاق و رفتاری و چه ظاهری خود را با شخصیتی که قراره بازیش کنن وفق بدن اما خب مخاطب چون مدتی با اون کاراکتر در تلویزیون زندگی میکنه وقتی عکسهای واقعی چهره هارو می بینه و با شخصیت اصلیشون آشنا میشه کمی تا قسمتی تعجب میکنه. مثلا تو همین سریال ستایش فریبا نادری نقش پری سیمارو ایفا کرده بود که زنی منفور و منفی بود! به همین جهت اونقدری این نقش تو ذهن و دل مخاطب نفوذ داشت که خیلی از بینندگان وقتی فریبا نادری رو در خیابون میدین بهش فحاشی میکردن که چرا مثلا اموال حشمت فردوس رو بالا کشیدی!

به خصوص مخاطب تلویزیون که دل نازک تره و معمولا روحیه ای سنتی طور تر داره!

در ادامه نمونه هایی از تصویر لاله مرزبان رو مشاهده می کنید تا با نازگل اصلی آشنا بشیم.

Untitled (3)

270600493-parsnaz-com

وقتی لاله مرزبان میخواد خارجی طور باشه و یکی پابرهنه میاد وسط تریپش!

به گفته کاربران لاله خانوم علاقه زیادی داره شبیه بازیگرای خارجی و هالیوودی به نظر بیاد، واسه همین هم با استایلای جینگولی که زمین تا آسمون با تیپاش توی فیلما و سریالاش فرق داره دیده میشه. مثلا تو این عکس ها لاله خانوم با کلی ترفند و ژست سعی کرد خودش رو شبیه آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیایی که برنده کلی جایزه شده دربیاره و تا حدودی هم موفق بود. اما اون خانوم پشت سر متاسفانه عکس رو خراب کرد!

در واقع خانوم لاله مرزبان عزیز قصد داشت با این عکس این حس رو ایجاد کنه که  تو خیابونایه ونیز ایتالیا هستش اما یهویه خانوم بامقنعه و باحجاب عکس رو زیرسوال برد!

laleh.marzban_74527631_2533809906715975_4402614636006232232_n

ست زدنای عجیب لاله مرزبان وقتی سایه و شالشو یکی میکنه!

همونطور که میدونین این روزا خیلی از بازیگرا به محض اینکه یکم دیده میشن، سریع وارد بازار شلوغ تبلیغات در فضای مجازی میشن و سعی دارن یه جور عجیب غریبی به چشم بیان. لاله خانوم همیشه سعی داره از میکاپای جنجالی دوری کنه و خیلی سنش رو بالا نشون نده.

واسه این کار هم سعی میکنه بیشتر با میکاپای عجیب غریب که او رو شبیه مدلینگا میکنه زیبایی و تفاوتش رو به رخ همکاراش بکشه. چیزی که در نگاه اول و با یکم گشت و گذار تو پیج این بازیگر به چشم میاد، ست زدنای باحالشه که مدام سایه چشمش رو با شالش ست میکنه و کلا تو فاز خودشه و دوست داره هر جور دلش میخواد بگرده.

cover-1x1

بادی بیلدینگ تایم لاله مرزبان اونم تو خونه

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

بیوگرافی جالب لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

Laleh-Marzban-2

laleh-marzban-

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها