|

تیپ خاکیِ "پردیس پورعابدینی" با فیس برنزش همه مدلا رو زمین زد؛ رو صندلاش باس قفلی زد!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده اخیرا با استایلای باورنکردنیش سعی داره کل اینستا رو به اسمش کنه و به تازگی هم با تیپ جدیدش همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره با استایلای پر و پیمونش حسابی همه مدلای اینور و اونور آبی رو تار و مار میکنه. پردیس پورعابدینی اولین بازی حرفه ای خودش رو در سریال "آقازاده" به نمایش گذاشت که تونست با نقش آفرینی فوق العاده اش دل خیلی از مردم رو به دست بیاره. البته پردیس پورعابدینی بعد از اون سریال دیگه تو نقش خاصی دیده نشد و گویا قرار هم نیس حالا حالاها از توانایی های بی حد و حصرش رونمایی کنه.

پردیس خانوم به تازگی پستی منتشر کرد که باز هم او رو با یه استایل اروپایی و تر و تازه نشون میده. این بازیگر که علاقه بسیار زیادی به مد داره و دلش میخواد بیشتر از قبل دیده بشه، این بار با یه استایل ساده ولی خوش دوخت که میشه گفت بیشتر انتخابای پردیس خانوم تو همین مایه ها بوده، پست گذاشته خفن. پردیس پورعابدینی با وجود اینکه سن چندانی نداره ولی باید اعتراف کرد در انتخاب استایل های بی نظیر چیزی هم کم نداره.

d

t

شیفتگی عجیب پردیس پورعابدینی واسه سن و سالش!

پردیس خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به خوش پوشی و شیک گشتن داره، ولی به اینکه چندان بالاتر از سن و سالش به نظر نیاد هم خیلی اهمیت میده. این خانوم خوش چهره اوایل که در سریال آقازاده بازی میکرد بخاطر آرایش غلیظش تبدیل شده بود به یه دختر سن بالا.

جوری که همه تو سایتای مختلف از این موضوع حرف میزدن که چقدر پردیس خانوم سنش کمه ولی بهش نمیاد. واسه همین هم اگه یه سری به پیجش بزنین او رو اغلب با میکاپ هایی میبینین که بسیار ساده و شیکن و او رو شبیه به دخترای دهه هشتادی میکنن.

a

c

fd

غش و ضعف جوونا برای پردیس پورعابدینی!

شاید تصور کنین پردیس خانوم فقط تو بازه زمانی که داشت تو آقازاده بازی میکرد طرفدار داشت، اگه واقعا اینطوری فک میکنین پس بهتره برین سراغ مراسم های اکرانی که ایشون تو اونا حضور داشته و با تیپای خاص خودش چطوری داره دل خیلیا رو میبره، طوری که همه دخترا و پسرا واسش سر و دست میشکونن.

از اونجایی که پردیس پورعابدینی هم تازه اوایل کارشه و محبوبیتش هنوز تر و تازه اس، حسابی دل میده به دل طرفداراش و با فوتوهای جورواجور سعی داره خودشو یه هنرمند مردمی نشون بده‌. البته ایشون از رفیق بازی هم اصلا دست نمیکشه و با دوستای هم سن و سالش چنان جشنای جینگولی میگیرن که همه تو کفش موندن!

sd

شباهت پردیس پورعابدینی به بازیگر هفتاد رنگ ایرانی!

بی تردید اگه بخوایم نام یکی از بازیگران خوش چهره و دوست داشتنی ایرانی رو ببریم، بهنوش طباطبایی جزو هموناس. بازیگری که با وجود حواشی جورواجوری که دور و برشه و با حال و هوایی که در کنار پروتزا و عملای مختلف، فعلا مجرد مونده و بعد از مهدی خان پاکدل هنوز به کسی دل نداده.

اما چرا داریم درباره این بازیگر صحبت میکنیم؛ چونکه از زمان ورود پردیس پورعابدینی به حرفه بازیگری خیلی از کاربرا بهش میگن که شباهت زیادی به بهنوش طباطبایی داره و البته که پردیس خانوم ورژن بدون عمل خانوم طباطبایی به شمار میاد. درواقع یکی از ویژگی های دوست داشتنی پردیس پورعابدینی عدم علاقه اون به تغییر و تحولات عجیب و غریب تو چهرشه که البته امیدواریم تا آخر کار هم به همین شکل باقی بمونه!

segt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها