|

وقتی قریشی داره یواش یواش زشت میشه؛ پیرسینگ کار ترسناکی که واسه تتلو شده جای سحر!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی تو اون مدت که پیش تتلو بود حسابی اوضاع و احوال داغونی داشت و همش انگار تو پستو بود حالا اما خانوم بازیگر خیلی شاد و شنگول شده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر قریشی و امیر تتلو بعد از اینکه حدود دو سه ماهی باهم بودند و عده ای گفتند این دو نفر باهم ازدواج کردند و عده ای هم گفتند این رابطه و بودن این دو نفر در کنار هم همش بازی رسانه ای برای تو چشم بودن و جلب توجه بوده این دو نفر با یک سناریو از پیش تعیین شده در کنار هم قرار گرفتند و از قِبل این ماجرا هم هر کدومشون به کلی پول و درآمد رسیدند. به هر حال هرچه بود سحر و تتلو راهشون از هم جدا شد و حالا هر کدوم تو یه کشور مختلف مشغول زندگی هستند و البته همچنان پرحاشیه و جذاب برای اهالی فضای مجازی!

سحر خانوم قریشی برخلاف تصور خیلی ها که پیش بینی می کردند بعد از جدا شدن از تتلو دست از پا دراز تر به ایران برمی گرده و احتمالاً بعد از مدت کوتاهی سکوت و ممنوع الکاری دوباره کار بازیگری رو در پیش می گیره راه و مسیر تازه ای رو برای ادامه زندگی انتخاب کرده و گفته که قصد برگشتن به ایران رو نداره. سحر قریشی این روزها تو دبی هست و اونجا برای خودش کسب و کار و زندگی تازه ای شروع کرده به پفته خودش قرار بزودی یه سری کارهای خاص و عجیب انجام بده و حسابی فضای مجازی و اینستاگرام رو بترکونه!

unknown_287285477_389956489790305_9067507909854895058_n+(1)

سحر قریشی ملکه جذابی که داره کم کم زشت میشه!

سحر قریشی زمانی جزو جذاب ترین و زیباترین خانوم های بازیگر بود به طوریکه شاید از هر 10 نفر نظرسنجی می شد که 5 تا خانوم بازیگر خوشگل رو انتخاب کنید حدقل 8 نفر از اون ها سحر قریشی یکی از انتخاب هاشون بود. این جذابیت و محبوبیت اونقدر زیاد بود که خیلی ها ایشون رو ملکه زیبایی می نامیدند اما انگار این زیبایی کم کم داره رنگ می بازه!

2

در واقع عکسی های جدید سحر قریشی در شبکه های اجتماعی تصویری به دست می دهد که هیچ شباهتی با اون ملکه جذاب و زیبای گذشته نداره و در عوض حاکی از شباهت زیاد این بازیگر زن سابق سینمای ایران به سحر تبر است.

فاطمه خویشوند مشهور به سحر تبر در فضای مجازی از شاخ های اینستاگرامی بود که مهرماه سال ۱۳۹۸ بازداشت و محاکمه شد.

کاربران در واکنش به تصاویر سحر قریشی که شبیه به سحر تبر شده، معتقدند این بازیگر زن سابق سینمای ایران با دستان خود زیبایی اش را نابود کرده است.

sahar-tabar-5

تتوهای دست و صورت خانم قریشی در مدت زمان کوتاهی که او با امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه در رابطه بود نقش بسته اند.

وقتی سحر برای دوباره خوشگل شدن آستین هاش رو بالا می زنه!

سحر خانوم قریشی انگار خودش هم فهمیده که داره از ریخت و قیافه می افته و این موضوع احتمالاً تو آینده شغلی خانوم بازیگر تاثیر خواهد گذاشت. به همین خاطر سحر قریشی حالا تو دبی یه خانوم دکتر زیبایی ایرونی نسبتاً معروف پیدا کرده و داره میره پیشش تا دوباره از نو خوشگل شه!

unknown_307043947_1147982816150370_8865373501075556377_n

unknown_307260737_542269954325003_2934304134815595832_n

سحر خانوم قریشی که تتلو بهش تهمت زده بود اعتیاد داره و به شدت وابسته به مواد مخدر هست علاوه بر اینکه پیش دکتر زیبایی می رن باشگاه و ورزش هم جزو برنامه روزانه شون هست و خانوم خانوما انگار حسابی وزن هم کم کرده و داره یواش یواش میشه باربی!

پیرسینگ کاری که جای سحر و واسه تَتل گرفت!

اما اگه بخوایم از سحر در بیایم و برسیم به تتلو باید بگیم که تتل خان این روزا همونطور که گفتیم با دختران ایران و خارجی بسیاری در ارتباطه اما عجیب ترینشون مسیحا هستش که کپی برابر اصل تتلو هستش جوری که انگار این دو نفر از یک شکم زاییده شدن و هر دو هم رنگی به دنیا اومدن.

مسیحا همانند تتل خان تتوهای بسیاری داره حتی بیشتررر و کاملا ظرافت و دخترانگی خود را زیر این تتو های تیره و تار پوشونده و به قول کاربران شبیه به سوسمار شده!

مسیحا پیرسینگ کار هم هستش و حالا جدا از اینکه خودش کلی سوراخ سوراخ شده و پیرسینگ داره، تتلو رو هم پیرسینگ زد جوری که دیگه پکیج سلطون برای امپراطوری داغونش تکمییییله!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی