|

"مینا وحید" بین اینهمه عمل و پروتزی با این شَمایل پرچمش رفت بالاااا؛ برنز کرده فجیع!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر مشهور سینماست که خیلیم اهل عکس بازیه اما اینبار تصویر و چهره خانوم بازیگر اونقدری عجیب بود که به مذاق فالووراش خوش نیومد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید از چهره های مشهور اما اسم و رسم دارهای نامشهوری می باشد که مخاطب بیشتر با چهه می شناستش. مینا وحید تا به حال هم در سینما و هم تلویزیون و هم شبکه خانگی بازی کرده و فعالیت داشته و در مجموع کارنامه کاری خوبی داره. مینا وحید همانند برخی از بازیگران تک بُعدی نیست که فقط یه کاراکتر بهش بیاد و هم مثبت و هم منفی رو به خوبی میتونه ایفا کنه و نقششو خوب از آب دربیاره!

اما مینا خانوم وحید در واقعیت اون روی شیطونی که ازش دیدن هستش و از اون مدل خانوماست که اصلا نیمدونه آروم بودن یعنی چیه و یه سبک جنگی و شر تو وجودش داره. مینا وحید تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه و در کل تو گریمای نقش خوش فیس تر از واقعیت دیده میشه. 

مثلا در ادامه تصیری از خانوم خانوما مشاهده می کنید که مشخص نیست گریمه یا واقعیت اما هر چه که هست یه ظاهر عجیب داره که از ظرافت خانومانه به دوره و خیلی از کاربران انتقاد کردن که این مدلی بهت نمیاد!

ff

مینا وحید بین اینهمه عمل و پروتزی، پرچمش رفت بالاااا

مینا وحید از اون دسته بانوانی هستش که چهره نچرالی داره که خب همین موضوع در بین دریایی از چهره های عملی و پروتز کرده خودش یه نکته خوب و مثبته! به خصوووص که اگه بازیگر باشید، چرا که دیگه این روزا خانومای بازیگر جَوون یاد گرفتن اول میرن عملاشون رو انجام میدن و چهره ای تراشیده و ضاف و ضوف و شبیه به هم میسازن و بعد وارد مرحله استعداد یابی میشن که ببینن به درد بازیگری میخورن یا خیر!

تازه باز در اون مرحله هم 50 درصد استعداد و توانتایی مهمه و 50 درصد دیگه قطعا خوشگلی و چهره های عروسکیه که اهمیت دارن! شایدن بیشتر!

اما مینا وحید ظاهرا از این وادیا به دوره و قیافش رو هر چه که هست دوست داره.

مینا وحید ژست نمیگیره، ژست ایشونو میگیره!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که خیلی به ژست گرفتن تو موقعیت های مختلف علاقه داره و حتی تو بازی هاش هم یه مدل خاصی از بیان و حرکات دیده میشه که واسه خیلی از مردم ناشناخته است، اما از اونجایی که خانوم بازیگر خیلی علاقه داره با کوچکترین اتفاقی خودش رو به رخ بقیه بکشه، به گفته کاربران  این هم جزو یکی از خودشیفتگی های مینا وحید به حساب میاد.

 minavahid_official_1625501261_2 (1)

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید با وجود اینکه تو این چند سال تو آثار نمایشی خوبی ایفای نقش کرده اما شاید خیلی ها هنوز ایشون رو به اسم نشناسند اما قطعا چهره او را در تلویزیون دیده اید.

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شووهر ندارم چون خودم پول دارد!

j

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی