|

"مینا وحید" بازیگر برف بی صدا میبارد با اسموک چه عیاقه؛ کلا فیسش رو یه مُشت ژل بنا شده!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر سریال برف بی صدا میبارد با فاز عجیبش اینستا رو دو قبضه کرده و به تازگی با فوتوی متفاوت و چشمای کبود از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که به سهم خودش حاشیه های زیادی هم واسه اهالی فضای مجازی پدید میاره. از اونجایی که مینا وحید به تازگی با سریال "برف بی صدا می بارد" مهمون خونه های مردم بود، نگاه های زیادی به خانومه. ولی در کنار تمام این حواشی نباید از توانایی های فوق العاده مینا وحید هم در اجرای نقش های مختلف غافل شد. مینا خانوم همراه با بازیگری در اینستا هم پیج فعالی داره که دیدنیه حسااااابی!

مینا وحید به تازگی یه استوری منتشر کرد که اولین چیزی که در اون نگاه ها رو به سمت خودش بر میگردونه، چهره وارفته خانومه که به خاطر میکاپ نکردنش به چشم میاد. این تناقضی که در رفتار مینا وحید وجود داره واسه خیلی از کاربرا جای سوال داره که چرا خانوم تو فیلم و سریالاش اینقدر غرق در میکاپِ و تو اینستا این مدلی میگرده. مینا خانوم با چهره پُف کرده و ژست گیری باحال یه گنگ بالایی شده که حد نداره. یعنی واقعا هیچکی تو دنیا نمیتونه تو ماشین با این تِمی که پوشیده، به این شکل فیگور بیاد!

q

مینا وحید با استایلایی که فقط مخصوص خودشه!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که بعد از اینکه وارد فضای حرفه ای بازیگری شد و در سریال "دوران عاشقی" به محبوبیت باورنکردنی رسید، حالا زده تو کار استایلیست شدن و با تیپای باورنکردنی جلوی دوربین ظاهر میشه که باورتون نمیشه این خانوم قبلا بازیگری کرده تو فیلم و سریالای ایرانی!

مینا خانوم با تیپ زدنای عجیب غربیش یه جوری تو اینستا داره میترکونه که هیچکی جلودارش نیس. البته این تیپ زدنا فقط شامل مراسمای مختلف و یکم خارجکی بودن نمیشه و یه چیزایی رو به عنوان ترند میپوشه که اصلا نمیشه هیچی راجع بهشون گفت. شاید هم مینا خانوم بر این باوره که میشه با این تیپا یکم به محبوبیتش افزود! بلکه هم شد...

r

qw

دوری عجیب و غریب مینا وحید از میکاپ!

مینا وحید ممکنه تو تیپ زدناش خیلی اروپایی طور عمل کنه، ولی این قضیه فقط شامل استایلاش نمیشه و تو ظاهر فیسش هم با کلی عملی که انجام داده ولی در عین حال تمام تلاشش رو میکنه که به هیچ عنوان میکاپ نکنه.

در واقع این قضیه از زمانی شروع شد که خانوم بازیگر با میکاپای رنگ و وارنگ ظاهر میشد تو اینستا و کاربرا مدام بهش گیر میدادن که این چه وضعشه و آخرش هم خانوم سر به راه شد! ولی شاید باورتون نشه بانو جان از اونور بوم افتاد و با یه حال عجیب غریب رسما اعلام کرد که سیگار هم میکشه. خانوم باشه حالا ولی چرا اینقدر علنی آخه!

t

tt

مینا وحید از صفر شروع کرد!

مینا وحید همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست. او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است.

dd

kk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها