|

تریپ بی سر و ته "الناز حبیبی" با کتونی هِرکولش؛ شیطونی فن پیج کاررر دست خانوم داد!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی از بازیگرای شیطون و دوست داشتنی هستش که این روزا کمی تا قسمتی کمرنگ شده و حالا با تصویری عهد بوقی وارد میدون شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای مشهور و محبوبی هستش که این روزا کمی تا قسمتی دوباره کمرنگ شده. انگاری فضای سینما گران و بازیگران طوری شده که مثلا یه مدت الناز حبیبی میوفته رو بورس و هر روز اکران و مراسمات سینمایی دعوت میشه و تئاتر هی بازی میکنه و خلاصه خیلی تو چشمه! روز دیگر مثلا الناز شاکردوست براش چنین اتفاقی میوفته، روز بعدی ...! الناز حبیبی هم مدتی بود که خیلی زیاد تو چشم بود و هرکجا رو که نگاه میکردیم با خانوم ریزه میزه سینما روبرو میشدیم!

اما حالا چند وقتیه که ساکت و بی سر و صدا شده. خانوم خانوما در صفحه اینستاگرامش هم سکوتی اختیار کرده بود که خب برای طرفداراش باعث دلتنگی میشد. الناز حبیبی که در اینستاگرامش بیش از 3 میلیون فالوور داره، تصاویر زیادی هم از خود منتشر میکنه که خب اگه سری به پیج خانوم بازیگر بزنید متوجه سبک و سیاقش خواهید شد. مثلا ترلان پروانه علاقمنده تا پیجش رنگی پنگی باشه و ریتم خاصی رو دنبال کنه اما الناز حبیبی نه! این بازیگر جوان هر چه بادا باد است و چه عکس از خودش باشه چه عکس از کارای حرفه ایش باشه همرو میذاره!

در ادامه جدیدترین پست الناز حبیبی رو مشاهده می کنید که البته چندان استایلش به این روزا نمیاد و مشخصه خانوم خانوما عکس کم آوردن و رو کردن به گالری و تصویری خیلی راحت بی مانتو بی روسری فقط با یه هودی منتشر کردند.

Untitled

الناز حبیبی یه اسطوره جذاب واسه تیپ زدن خانومای ریزه میزه!

این روزا دیگه عکس و فیلمایی که از خانومای بازیگر میاد بیرون رو داریم می بینیم که خلیاشون چجوری با استایل ها جوراجور عجیبشون دارن توجه هارو جلب می کنند و این اتفاق  جوری شده که انگاری در مسابقه ای بی امان هستند که بدون استراحت از هم سبقت میگیرن و هرکی عجیب تر و تند تر باشه اون برندست!

الناز حبیبی اما از خوبیاش اینه که این مدلی نیست. البته که فکر نکنید خانوم خانوما از مد و ترند جا میمونه خیر! بلکه سعی داره تا گاهی موارد ترندی مثل بوت های بلند رو استفاده کنه تا تیپش فشن تر شه، گاهی مثلا مینی اسکارف رو انتخاب میکنه تا روی مد باشه و گاهی هم سراغ رنگایی تو استایل میره که شاید هر کسی نره مثل زرررد غلیظ!

در مجموع الناز حبیبی به دلیل جثه ریزی که داره باید یکسری نکات رو رعایت کنه که خب میتونه الگوی خوبی برای خانوم های ریز اندام باشه که دوست دارند همه جور لباسی رو بپوشند. این بازیگر به دلیل قد و قواره ای خدا بهش داده از کفش های پاشنه بلند هم زیاد استفاده می کنه اما اصلا اینطور نیست که اعتماد به نفس پایینی داشته باشه و بخواد هی قدش رو بلند تر کنه، بلکه از کتونی هم به وفور استفاده میکنه.

کژوال+پوش+مثل+اناز+حبیبی

کژوال+پوش+مثل+اناز+حبیبی (1)

Untitled

شیطونیه فن پیج کار دست الناز حبیبی دارد!

به گزارش شایانیوز اما درسته که این روزها خانومای بازیگر دیگر چندان استایل درست حسابی ندارند و بیشتر سعی بر متفاوت بودن دارند که در این خاص شدنشان هم ممکن است اجق وجق شوند و هم نامتعارف! اما در این بین فن پیج ها و هوادارانی هم هستند که شیطونن و دست به حرکاتی میزنند. مثلا تصویری بی حجاب از الناز حبیبی منتشر شده که لباسی باز دارد و بی روسری است. خب این تصویر کاملا مشخصه که حاصل شیطونی یک هواداره اما مدتی پیش هم تصاویری ناجور از لیندا کیانی منتشر شد که با توجه به تیپ نامتعارف او در مراسمات سینمایی بحث شده بود تا صحت تصاویر فتوشاپی هم به شک بیوفتد!

ظاهرا هنرمندان ما بعد از کرونا وارد برهه ای جدید از استایل شده اند!

yy

تعجب مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی

اما الناز حبیبی بعد از طلاقش حالا با برادر خود در مراسمات دیده میشه. خانواده این بازیگر خارج از کشر هستند اما الناز خانوم ابتدا با برادرش در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد که خب ژستای بغل تو بغلشون حسابی همرو شوکه کرد که ایشون کی هستند! اما بعد از فهمیدن حالا یکسری هم گیر دادن که از نظر جثه ای این خواهر برادر قد زمین تا آسمون با هم فرق دارن!

حالا به تازگی الناز حبیبی از اونجایی که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرده بود اینبار نهران مدیری از دیدن برادر الناز خانوم متعجب شد که چقدر از لحاظ چهره ای به هم شباهت دارند!

Untitled

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

الناز حبیبی و همسر سابقش
الناز حبیبی و همسر سابقش

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها