|

زاویه سازی زیادی "نفیسه روشن" که میخواد بپاشه بیرون؛ خانوم شده سردسته بیوتی بلاگرااا!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن این روزها با سالن و کلینیک زیبایی که تو شمال زده حسابی سرش شلوغه و البته خودش هم به عنوان نمونه کار تو اینستا رخ می نمایونه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر جذابیه که بیشتر هم برای نقش های مثبت و به اصطلاح تو دل برو انتخاب می شد و کارش هم خیلی فراز و فرود خاصی نداشت و شاهد بشه گفت برای بازیگری یک خط رو گرفته بود و همش تکرار می کرد. همین موضوع باعث شده که نفیسه خانوم روشن خیلی برای رُل های جذاب ونقش های یک انتخاب نشه و خانوم بازیگر هم به تدریج به حاشیه رانده شد و سرانجام حواشی ازدواج و جار و جنجال هاش در فضای مجازی باعث شد که حداقل موقتی بی خیال بازیگری و سینما و تلویزیون بشه!

نفیسه روشن به قدری به حاشیه رفت که حتی خواسته یا ناخواسته از پایتخت هم رفت و ساکن یکی از شهرهای شمال کشور شد. البته تو این مسیر نباید از عشق و عاشقی و احتمالاً همسر مقام دار نفیسه خانوم به راحتی بگذریم و گویا در مهاجرت نفیسه به شما نقش به سزایی داشته است.

Untitled-1

نفیسه خانوم روشن که خوب قطعا با بودن در شمال خیلی نمی تونه بازیگری رو ادامه بده پس به پشتوانه ثروت همسرش تو بابل یه سالن آرایشی و یک کلینیک زیبایی تاسیس کرد و باوجود اینکه تو این دوحوزه هیچ سر رشته ای نداشت اما با استخدام و به کار گیری نیروهای متخصص حالا تونسته کسب و کارش رو توسعه و رونق بده!

تحسین نفیسه روش از تلاش دختران زیبارویش!

گفتیم که خود نفیسه تو زمینه آرایشگری و صد البته کلینیک زیبایی هیچ تخصصی نداره خانوم تو ابتدای کارش سوتی هم زیاد می داد در واقع اون اوایل اوضاع به قدری بد بود که یکبار پیج آرایشگاه نفیسه اینا ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled

اما حالا انگار با گذشت چند ماه اوضاع خیلی بهتر ده ونفیسه روشن و تیم مدیریتی شون تونستند یا استخدام خانوم های متخصص وکاربلد به مشتریانشون خدمات بدن و رضایت اون ها رو جلب کنند.

استایل یک و جذاب نفیسه خانوم روشن!

نفیسه روشن که علاقه زیادی به تیپ و لباس های رنگی و تا حدودی پر زرق و برق و گل گلییی داره در بیشتر عکس های کلینیک نیز چنین هستش. در ادامه تصویر تازه ای از خانوم بازیگر رو می بینید که با یه استایل نارجی شیک و آرایش غلیظ و استفاده از جواهرات جذاب حسابی خودنمایی کردند.

unknown_306928894_860324811537480_6958410330562809347_n (1)

البته در خصوص این عکس یه نکته تازه هممی شه گفت و اون هم زاویه سازی زیاد نفیسه خانوم هست در واقع خانوم بازیگر که خواسته حسابی گنگ بالاش رو به رخ بقیه بکشه تو این عکس با یه زاویه سازی حرفه ای تونسته فرم جذابی به فِیسش بده و از اونجایی که خانوم به جز تیپای لوکس و لاکچری دستش به چیز دیگه ای نمیره تونسته با دستبند طلا و ساعت شاخش نشون بده فقط با رخ دادنای راه و بیراهش نیست که تونسته اینقدر طرفدار واسه خودش دست و پا کنه و تیپای خفنش هم میتونه یه حاشیه تپل واسش بسازه که اسمشو دوباره سر زبونا بندازه.

فاز عجیب نفیسه روشن!

نفیسه خانوم روشن پشت این عکس کپشنی منتشر کرد که برای خیلی ها شوکه کننده بود و برخی از طرفدارا نگران نفیسه شدند که نکنه خانوم بازیگر افسرده شده؟ اما کپشن چی بود؟
 
نفیسه با انتشار عکس بالا نوشت: از همان کودکـــے اسیر زود باوریهایمان شدیم، وگـــرنه کدام روباه پنیــر مےخورد....!!!!!!!!
 
خیلی نمی خواهیم در مورد این کپشن کنجاوی کنیم اما پر واضح است که گویا دوباره خانم بازیگر ما گول خوردن و با انتشار این پست داره خودش روملامت می کنه که چرا این قدر زود باور است. حالا این که چه کسی خانوم بازیگر روگول زده دیگه بماند....
 
unknown_244413582_259767969294403_6161713421325904306_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی