|

بهاره رهنما و تلاش بی وقفه اش برای موندن تو دنیای بازیگری؛ کفش طلات چشمون رو درآورد که!

بهاره رهنما که این روز ها به خاطر ظاهر عجیبش حسابی در فضای مجازی میدرخشه باز هم با تیپی جنجالی در یک تئاتر خودش رو در مرکز توجه ها قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما از اون خانوم های بازیگری است که مدت ها در سینما و تلویزیون سلطنت می کرد و به خاطر نقش های کمدی و دوست داشتنی ای که بازی می کرد حسابی محبوب شده بود، اما این روزها اوضاع خانوم بازیگر حسابی فرق کرده و دیگه شاید حتا نشه بهش گفت بازیگر چون از بازیگری فقط یه کارنامه کاری داره و بس. درعوض این روزها بهاره خانوم رهنما به جای این که به عنوان یه پیشکسوت تو سینما و تلویزیون معروف باشه به عنوان یه بلاگر همه کاره شناخته میشه، حالا چرا می گیم همه کاره؟ چون خانوم تو هر زمینه ای که بگی سرک میکشه.

به تازگی خانوم بهاره رهنما خودش رو به تماشای تئاتر "باغ وهمی شیشه ای " به کارگردانی امید افشاری دعوت کرده بود و خیلی سریع هم عکس خودش رو به همراه عوامل این تئاتر استوری کرد که تیپ و ظاهر شنبه یکشنبه خانوم بدجوری میون جماعت هنرمند تئاتری تو ذوق میزنه.

بهاره رهنما و تئاتر باغ وهمی شیشه ای

همون طور که گفتیم بهاره رهنما که حالا یه پا بلاگر حرفه ای با کلی فالوئر و طرفدار شده کاری نیست که نکنه و به هر طریقی که شده سعی می کنه با محتوا های چپندر قیچی و گاها نامفهوم خودش رو در صدر اخبار نگه داره و از حاشیه دور نشه که مبادا فراموش بشه، که البته حق هم داره چون دیگه نه تنها مدت هاست که نقش آنچنانی ای توی فیلم و سریال ها بهش داده نمیشه بلکه به خاطر تغییرات عجیب غریبی که به واسطه عمل و پروتز و این داستان ها توی ظاهرش و البته تیپ و استایلش ایجاد کرده دیگه حتا چهره اش هم برای مخاطب آشنا نیست. حالا با وجود همه این صحبت ها و با وجود تمام این فاصله ای که بین بهاره رهنما و دنیای بازیگری ایجاد شده بهاره خانوم داره تمام تلاشش رو می کنه تا به هر طریقی شده ریسمان کهنه ای رو که بین ایشون و این صنعت باقی مونده نگه داره، که یکی از اون ها تماشای تئاتر و تبلیغ برای همکار های سابقشه.

بهاره رهنما و تیپ های بلاتکلیف

خب حالا شاید براتون سوال شه که چرا می گیم تیپ های نامعلوم، چون همون طور که جدید ترین عکس های بهاره خانوم رو تو تئاتر دیدید اولین چیزی که توجه رو جلب می کنه حجاب بی حد خانومه که شالش رو شبیه لبنانی ها بسته، البته کمی ناشیانه، بعد از اون می رسیم به کت شلوار تنگ و ترش خانوم که نه تنها به خاطر رنگ سبزش که با رنگ آبی کاربنی شالش مغایرت داره بلکه به خاطر چسبون بودنش هم بدجوری با حجابش در تضاده و نهایتا کفش های طلایی رنگش که میون اون همه رنگ برق میزنه و چشم درمیاره.

البته مدت هاست که دیگه تیپ و استایل آنچنانی ای از خانوم بهاره رهنما نمی بینیم و رسما دیگه خانوم حجاب سفت و سخت، آرایش هفت قلم و لباس های بدون تناسب رو به امضای شخصی خودش تبدیل کرده، البته امضای جدیدش چون قبلا ظاهر بهاره خانوم زمین تا آسمون با اینی که الان می بینید فرق داشت.

استایل قدیم بهاره رهنما

استایل قدیم بهاره رهنما

استایل جدید بهاره رهنما

استایل جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما و دل مشغولی جدیدش

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم بهاره رهنما سخت در تلاشه که علی رغم تمام محتواهایی گسترده و شلوغ پلوغی که تولید می کنه اجازه نده ریسمان کهنه ای که بین خانوم و دنیای بازیگری و کارگردانی باقی مونده پاره بشه، به همین خاطر هم یه پروژه و دل مشغولی جدید برای خودش ایجاد کرد اونم اجرای یه تئاتر در شیراز بود که به تازگی اجراهاش به پایان رسیده اما همچنان فیلم و عکس هایی که از خانوم به همراه دوستاش در شیراز منتشر شد دست به دست می چرخه و در فضای مجازی وایرال شده. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره جان تو ماه هستی

  • طاها ارسالی در

    یه مدت نبود راحت بودیم

  • ❤️ ارسالی در

    خیلی‌زشتی‌مخصوصاالان‌که‌ابروهاتولیفت‌کردی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها