|

مینوی از سرنوشتُ یادته؟ "مهدیس توکلی" همونه که واس تولدش ترکونده؛ سیس داره عروسک!

mahdis tavakkoli shayanews

مهدیس توکلی بازیگر سریال از سرنوشت می باشد که نقش مینو رو داشت و حالا خانوم خانوما به مناسبت تولد خود در اینستاگرام ویدیویی جذاب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خب تو چند سالی که سریال های شبکه خانگی زیاد شدن و همممه کارگردانا و بازیگرا ریختن تو این فضا و بقیه هم در سینما کار کردند، تلویزیون و بازیگران تلویزیونی کمی تا قسمتی کارشون کساد شد و کمتر به چشم اومدن مگه اینکه دیگه یه سریال خیلییی خوب بوده باشه. یکی از سریال هیا جذاب تو این چند سال اخیر در قاب جادویی "از سرنوشت" بود که چند فصل ساخته شد و تازه تهشم باز یجور تموم شد که نشون دادن ادامه داره. در از سرنوشت بازیگران نوپای بسیاری بودن که با این کار دیده شدن و الحق که خوبم دیده شدن چرا که کاراکترا خوب چیده شده بود و بازیگاران جوانمون هم جذاب بازی کردن. یکی از این هنرمندای نوچهره مهدیس توکلی بود که نقش مینو افشار رو داشت. مهدیس توکلی آبجی خانوم سهراب بود که تو فصل آخر یکی از نقشای اصلی رو بهش داده بودن و داستان تقریبا هول محورای ایشون میچرخید.

از سرنوشت شاخ ترین کار مهدیس توکلی بود چرا چون خانوم خانوما تونست در اون خودش رو نشون بده و بکشه بالا اما اینطور که مشخصه این بازیگر دهه هفتادیمون که هم از هاشم بزرگتره و هم از سهراب، چندان اهل حاشیه سازی و نشون دادن خودش از این طریق نیست. مثلا خانوم سحر قریشی رو به یاد دارید؟ بعد از نقش یلدا دیگه سر از پا نشناخت و با جنجالات خودش رو سر زبونا انداخت مشهور شد. اما مهدیس توکلی خیر! حالا خانوم خانوما تولدشون شده و از اونجایی که یه دختر تابستونه هستند در این جهت پستی هم برای خود منتشر کرد.

مهدیس توکلی تو از سرنوست جذاب بود چه برسه اینستااا

چهره مهدیس توکلی رو دیدن؟ یه صورت عملی اما بی بی فیس داره که عمل های جراحیش به چهرش نشسته و همانند مثلا خانوم ها بهاره رهنما و یا نیوشا ضیغمی عجیب و پفکی نشده.

مهدیس توکلی از اون مدل دخترای اهل ترند پوشیه که البته چندان عکسای قدی نمیذاره و بیشتر تصاویرش از بالاتنش هستش.

در ادامه یکم با ورژن اینستاگرامی مهدیس توکلی آشنا بشیم که در نوع خود زیبایی خاص خودش رو هم داره. ناگفته نمونه مهدیس توکلی چندان اهل فیلترای اینستایی نیست و آرایش های عجیب هم نداره اما خب تو صفحش یه آلبوم جذاب از عکساش ساخته و مثل خانوم فریبا ندری شلخته عکس نمیذاره!

Untitled

Untitled

Untitled

 

مهدیس توکلی در سریال ازنوشت نقش دختری پولدار رو داشت که از نظر مخاطبین این مدلی بودن اتفقا بهش میومد اما خیلی از بازیگران هستند همانند خانوم رویا نونهالی که اصلا فقط نقشای منفی به چهرشون میاد و برخی هم هستند که مثل شبنم قلی خانی انگار کلا مثبت به دنیا اومدن. مهدیس توکلی اما بینابین هستش و هر دو مورد بهش میاد اما ظاهرا خانوم بازیگر چندان در سینما و تلویزیون پر کار نیستند که خب مشخص نیست به دلایل شخصیه و یا کمبود پیشنهاد کاری!

در سریال از سرنوشت نیز بازیگرانی همچون دارا حیایی یا همون هاشم خان که پسر امین حیایی است و کیسان دیباج یا همون سهراب بودند که تونستن با این کاره قوی خودشون رو در دنیای بازیگری نشون بدن و حالا کلی طرفدار دارند!

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب مهدیس توکلی

مهدیس توکلی ، متولد ۶ شهریور ۱۳۷3،در تهران است. خانوم بازیگر یک خواهر به نام مهسا دارد و در یک خانواه چهار نفر زندگی میکند. و نام مادرش زهرا مالکی است.

مهدیس توکلی همانند بسیاری از هنرمندان دیگر کار خود را از تئاتر شروع کرد و سابقه خوبی در این زمینه دارد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی