|

"آناشید حسینی" ست بلک میزنه با آقاشون فک بنداز؛ خانوم با تیپای مخملی دُبی زیر و رو کرد!

anashid hosseini shayanews

آناشید حسینی طراح معروف ایرانی که اخیرا با دکتر چلبیانلو ازدواج کرده در طی یه سفر خفن تشریف برده به امارات و با فوتوهاش همه رو شوک کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آناشید حسینی از طراحان معروف و زبده لباس عروسه که این روزا داره بیشتر از اینکه به کارش بپردازه، با انتشار راه و بیراه فوتوهای لوکسش از خوشبختیش رونمایی میکنه و به نوعی با سفرای خفنش بدجوری فخر میفروشه. آناشید حسینی که یه مدتی خیلی اهل چیتان پیتان نبود و با استایل خاصش خیلیا رو به سمت روسری رو درست پوشیدن آورده بود، حالا با یه تیپایی ظاهر میشه که فک آدمو میندازه. آناشید حسینی که حواشی بسیاری درباره اش نوشته میشه و حالا داره با آقای دکتر چلبیانلو کل اینستا رو میترکونه، کلا همه چی رو پشت سر گذاشته و تختِ گاز داره میره!

آناشید خانوم به تازگی تشریف بردن خارج و حدس میزنیم این جای لوکسی که رفتن، دوبی باشه و با کلی عکس چیتان پیتان کرده از خانوم اومدن که بیا و ببین. این طراح معروف ایرانی که مدتی میشه 180 درجه تغییر کرده تو خیابونای دوبی با استایلایی کنار دکتر جونشون در حال گردشه که تو اروپاییاش هم ندیدین.

اما نکته جالبی که آناشید حسینی رو با بقیه بلاگرا متمایز کرده بود، همین عوض شدن ناگهانی تیپشون بود که بدجوری اینستا رو زیر و رو کرد و به جایی رسوند که هیچکی باورش نمیشد ایشون یه روزی با این جینگول بازیاش تو اروپا بگرده اونم کنار همسرشون که عین یه کوه پشت خانومن و نمیذارن کسی نگاه چپ بهشون کنه! حالا نکته اینجاس که آقاشون موقعی که عکس لوکس و لاکچریش رو با خانومش تو پیج میذاره، موهاش رو سانسور میکنه. خب آقا یکم بپوشونه چی میشه مگه؟!!!

r

t

وقتی آناشید حسینی بدجور داره رخ میده تو دبی!

البته این سفر باکلاس خانوم تنها به گرفتن چند تا عکس با وضعیت عجیب ختم نمیشه و با یه سری ویدیوهای خاص که استایل غربی طور خانومو به رخ بقیه میکشه، ادامه دار میشه. آناشید حسینی تو یه پاساژ خیلی خفن از خودش و آقاشون استوری گذاشت که با یه شلوار سرخ داشت میگشت و با ظاهری اروپایی که حتی بعضی از کاربرا فهمیده بودن که خانوم چاق شده و براش هم کامنت گذاشتن حسابی رخ میگرفت که کف میکنی.

آناشید حسینی که مشخصه بدجور زده تو جاده خاکی و همنشینی و البته رقابت با بقیه بلاگرا روش تاثیر زیادی گذاشته، حالا با استایلای چش در آرِش داره کف هر چی خفنه رو در میاره. حتی به جایی رسیده که از بستنی خوردنشون هم عکس میگیره. آخه این حجم از به فخرفروشی دیگه واقعا تهشه!

q

آق داداش آناشید حسینی که یه سر و گردن بالاتر از خودشه!

شاید بر این باور باشین که آناشید حسینی فقط خودش تو خونوادشون خیلی بلده چطوری دل بقیه رو به دست بیاره و بقیه شون از این قابلیتا ندارن. آناشید خانوم حالا با کلی فاز غریب با آق داداشش اومده تو اینستا و با فیس مجاذب برادرش دل همه رو قُرق کرده.

بللله اگر فکر میکردین فقط این خانوم طراح طرفدار داره هوار هوار، پس بیاین و با داداش جانش آشنا شین که باید خیلی از کسایی که ادعا میکنن خوشتیپن جلوش لُنگ بندازن. البته آقای محمدرضا حسینی تو زمینه مد فعالیت میکنه و یه جورایی به عنوان ژست بگیر اعظم که خیلی هم تو این زمینه خفنه داره اینستا رو میترکونه!

gg

رفاقت خفن همسر آناشید حسینی با سلبریتیا!

هونطور که میدونین همسر آناشید حسینی یکی از دکترای تاپ ایرانه که تو آمریکا هم جزو انجمن دندانپزشکاس و حسابی پارتیِ آقا عمیقه! آناشید خانوم هم که گهگداری به اونجا رفت و اومد داره، به تازگی استوری هایی از خودش و همسرش منتشر کرد که او رو همراه کلی سلبریتی مثل امیر جعفری یا همون اِسی قلک یاغی و خواننده گروه ماکان بند، یعنی امیر مقاره نشون میده.

o

kk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی