|

" آناشید حسینی" هم پای دیگِ نذری هم تو عمارت فرنگی؛ آق داداششُ نیگا کنی دلت هوری میریزه!

anashid hosseini shayanews

آناشید حسینی طراح معروفی که این روزا از طریق ازدواجش با آقای دکتر حسابی حاشیه ساز شده و از دیگ نذری یهو به تیپای اروپایی رسید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناشید حسینی از طراحان معروف لباس عروس و البته یه اینستابازِ حاشیه سازه که مدتیه با ازدواج خودش حسابی خبرساز شده. آناشید حسینی که این روزا داره یه زندگی خفن و مایه داری رو زیر سایه آقاشون میگذرونه، با بالا رفتن تعداد فالووراش داره روز به روز بیشتر از قبل مایه تیله به جیب میزنه. آناشید حسینی اخیرا با دکتر امین رضا چلبیانلو که تو زمینه پارتی داشتن رو دست نداره، ازدواج کرد و با مراسم سوپر لاکچریش چشم همه رو در آورد.

آناشید خانوم به تازگی یه عکس خفنی با داداش جونش منتشر کرده که رسما با دیدنش قلبتون میگیره. همونطوری که آناشید حسینی تونسته با یه چشم ر ننگی و یکم چیتان پیتان دل خیلیا رو ببره، حالا آقا داداشش رو آورده تو صحنه و ایشون هم یه رخی اومده که حسابی خش میندازه رو قلبا. آناشید خانوم هم که قبلنا فقط با لباس عروسایی که میدوخت، شاخ بازی درمیاورد، حالا تو فوتوهاش مدام از انگشتر پر از برلیان و ساعت خفنش رونمایی میکنه و مدام افتاده رو دور اینکه هی با فیگورای مختلف جذابیت زَلم زیمبوهاش رو به رخ بکشه!

IMG_۲۰۲۲۰۸۲۲_۱۶۳۴۰۲

وقتی آناشید حسینی با جینگول بازیاش رخ میاد واسه کاربرا!

آناشید حسینی این روزا جزو بلاگرای خیلی خفن شده که کسی نمیتونه باهاش جدال کنه و خانوم همینطوری یه درجه یکی شده واسه خودش که نگو و نپرس. این خانوم طرح حالا مدتیه بدجور افتاده رو دور خودنمایی از طرق مختلف با هر چیزی که بتونه، از ژستای ژیگولش گرفته تا بزک دوزکای خوش آب و رنگش که با دیدن اونا دلت همچینی هوری میریزه.

خانوم همن چند وقت پیش تشریف برده بود ترکیه و یه فازای اجق وجقی گرفته بود که کلی با نظر عجیب غریب کاربرا همراه بود و همه از اینکه آناشید حسینی اینقد یهویی تغییر کرده و زده تو فخر فروشی اونم با یه عالمه انگشتر و دستبند و این حرفا کلی شاکی شدن!

a

ss

شوهر مایه دارِ آناشید حسینی که پایه پارتی بازیای خانوم شد!

هونطور که میدونین همسر آناشید حسینی یکی از دکترای تاپ ایرانه که تو آمریکا هم جزو انجمن دندانپزشکاس و حسابی پارتیِ آقا عمیقه! آناشید خانوم هم که گهگداری به اونجا رفت و اومد داره، به تازگی استوری هایی از خودش و همسرش منتشر کرد که او رو همراه کلی سلبریتی مثل امیر جعفری یا همون اِسی قلک یاغی و خواننده گروه ماکان بند، یعنی امیر مقاره نشون میده.

fd

o

مطب آقای دکتر که کلا پاتوق سلبریتیای خفن و درجه یکه، حالا با حضور این دو تا امیر خانا مزین شد و آناشید خانوم هم با آقاشون کلی عکس جینگول به همین مناسبت انداخت. البته چند وقت پیش یه چند تا فیلم از خانوم با آقای مایه دارشون وایرال شده بود که در حال پخش کردن نذری و اینا بودن و حالا اما با یه استایل و ژست گیریای متفاوت از خودشون رونمایی کردن. آخه نهایتش کدوم وری هستین شماها!

f

e

فازگیریای عجیب آناشید حسینی با دکتر و سفیرشون!

آناشید حسینی چندین سال پیش با پسر یکی از سفیران ایران به نام امیرحسین مرادیان ازدواج کرده بود و بعد از یکی دو سال این ازدواج به جدایی ختم شد که دلیل اون رو فاش شدن این ارتباط میدونستن.

حالا اما آناشید حسینی بعد از ارتباط داشتن با بعضی افراد معروف تصمیم گرفت با دکتر چلبیانلو یه بار دیگه زندگی زناشویی رو شروع کنه و از زمان آغاز این رابطه خانوم کلا زمین تا آسمون تغییر کرده. نکته جالبی که درباره آناشید حسینی وجود داره سفرای خاص و لوکس خانوم با دکتر خانِ که همه اینا پیش از ازدواج انجام شده بود!

w

sa

sdf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی