|

فِنت باحال "آناشید حسینی" با اسی قلک یاغی؛ دکترشون چه پاتوق شنگولی ساخته واسه سلبریتیا!

anashid hosseini shayanews

آناشید حسینی طراح معروف ایرانی که اخیرا با ازدواج عجیب و خفنش اینستا رو ترکونده، با سلبریتای دوست داشتنی فاز برمیداره و میخواد معروف تر شه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آناشید حسینی از طراحان معروف و خوش چهره لباس عروس در ایرانه که البته تو اینستا یه حاشیه ساز به معنای واقعیه و به همین واسطه هم تونسته کلی طرفدار پر و پا قرص واسه خودش جمع کنه. آناشید حسینی اما این روزا بیشتر از هر چیزی با زندگی جدیدی که در کنار آقای دکتر چلبیانلو شروع کرده سرگرمه و داره هر چی پُز تو دنیاس سر همین قضیه به کاربرای فضای مجازی میده. آناشید حسینی از شروع رابطش حسابی همه چی ویژگی های ظاهریشُ زیر و رو کرده و از کل مدلا و اینستابازا زده جلو.

آناشید خانوم به تازگی استوری هایی از خودش و همسرش منتشر کرد که او رو همراه کلی سلبریتی مثل امیر جعفری یا همون اِسی قلک یاغی و خواننده گروه ماکان بند، یعنی امیر مقاره نشون میده. مطب آقای دکتر که کلا پاتوق سلبریتیای خفن و درجه یکه، حالا با حضور این دو تا امیر خانا مزین شد و آناشید خانوم هم با آقاشون کلی عکس جینگول به همین مناسبت انداخت. این خانوم طراح که بدجوری جدیدا زده تو کار عکس گذاشتنای راه و بیراه، حالا با فِنت اروپاییش کنار هر آدم معروفی قرار میگیره و یه جورایی خودنمایی میکنه!

299506634_1259911087881634_7055975561081351325_n

o

آناشید حسینی با آقاشون هم پای دیگِ نذری هم تو عمارت فرنگی!

آناشید حسینی قبلنا یه بانوی خیلی موجهه و محجبه بود که از زمان ارتباط گرفتن و نامزدی با آقای دکترشون بدجوری زد تو جاده خاکی و با استایلای اروپاییش فک همه رو چِسبوند زمین.

حالا در کنار تموم اینا قبل از گرفتن مراسم عقد با آقاشون تشریف برد آفریقا و پی خوش خوشان تو یه عمارت خفن و حالا چند وقت پیش تو مراسم تاسوعا و عاشورا یهو بالای دیگ نذری با دکتر خانش دیده شد و چش همه با دیدنش حسابی گرد شد. این معلومه که آناشید حسینی کلا فازش با زندگیش معلوم نیست و از دید کاربرا از هر طریقی فقط و فقط میخواد تو چشم باشه!

rs

qedq

عروسی تجملاتی و خفنی که دل همه کاربرا رو آب کرد!

آناشید حسینی قبل از آقای دکتر امین رضا چلبیانلو با یکی از افراد معروف هم ازدواج کرده بود که به همین واسطه شهرت بیشتری پیدا کرد. اما آنچه این روزا بیشتر اسم خانومُ سر زبونا انداخته مال و منال خفن ایشونه که باعث شد واسه عقدشون یه طوری خرج کنه که همه فک کردن عروسیه!

خانوم با کلی چیتان پیتان و لباس عروسی که خودش واسه خودش درست کرده بود، یه جوری عین کاخ نشینای آمریکایی مراسم گرفته بود که کاربرا همه دلشون از حسرت آب شد و از این همه مایه تیله که خانوم به هم زده تعجب کردن!

gjg

sd

sdf

روابط خاص و عمیق دکتر خانِ آناشید حسینی!

آقای دکتر امین رضا چلبیانلو متولد 20 مرداد 1362 در شهر تبریز، جراح و متخصص دندانپزشکی و ایمپلنته و همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت نیز هست.

آقای دکتر چلبیانلو علاوه بر تخصص خود در زمینه های مختلف همچون کارگردانی و تهیه کنندگی سینما فعالیت داشته و به همین خاطر بازیگران و اهالی سینما از او شناخت زیادی دارن و برای کارهای دندانپزشکی همگی پیش ایشون میرن و از این رو قد یه سلبریتی خفن و بلاگرای رنگ و وارنگ تو اینستا معروف شدن! درواقع دلیل آشنایی آقای دکتر با آناشید خانوم هم از همین راه بود و انجام کار دندون برای این خانوم خوش چهره به ازدواج باهاش کشیده شد!

d

e

xjcd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی