|

کاتِ گونه "روناک یونسی" که عین بولدوزر از دوربین رد شد؛ خانوم یه فیلتر زد همه گُرخیدن!

ronak younesi shayanews

روناک یونسی بازیگر سریال رستگاران که با عکسای شاخ شکونش کل اینستا رو به بازی گرفته، زده تو کار جهان گردی و هی با فیس پروتز دارش رخ میاد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگران معروف ایرانیه که چند سالی میشه رفته کانادا و حالا تو اینستا یه غول عجیب غریبی به حساب میاد. از اونجایی که روناک یونسی تو ایران جزو بازیگرای خیلی پرکار و محبوب به شمار میومد، الان از زمانی که رفته فرنگ و عکسای خیلی وضع داغونی از خودش منتشر میکنه، چشم خیلیا رو گرفت و فک همه از این حجم تغییر چِسبید به زمین. روناک یونسی این روزا با بچه هاشُ آقای همسرش که با استایل پرورش یافته اش یه پا رونی کلمنه داره حسابی تو اینستا جولون میده که بیا و ببین!

روناک خانوم که هر عکسیش با فوتوهای دیگه اش زمین تا آسمون فرق میکنه، به تازگی زده تو خط میکاپای غلیظ و اونور آب رو سعی داره با فیس پروتزی و تم شاخ دارش بترکونه. چون این روزا بازار واسه این جور عکسا و ژست اومدنا تو فضای مجازی حسابی داغه، با یکم چیتان پیتان روناک یونسی هم شده یه فِنت خاص و بدفرم که همه برای دیدن عکسای بعدیش کلی لحظه شماری میکنن!

عکس جدید روناک خانوم جلوی یکی از جذابیت های شهر برلین آلمان با عینک جوشکاری غولش و پروتزایی که داره از سر و کولش بالا میره، شد یه معجزه عجیب غریب که هیچکی تا حالا به عمرش ندیده. این عکس که یکم بیش از حد چاشنی خودنمایی قاطیشه، روناک یونسی رو رسما تبدیل به یه ماکت واسه تزریقای جورواجور نشون میده که تو هر کاری که به اصطلاح زیبایی اسمشه، دست برده و شده عین چی!

q

جهان گردیِ روناک یونسی با شاخ بازیای کمرشکن!

روناک یونسی چند ماهی میشه که از کانادا زده بیرون و با پسراش داره کل دنیا رو حسابی میگرده و چشم کاربرا رو با فوتوهای شیکولش از جا درآورده. خانوم که تو این سفراش بدجوری داره ولخرجی میکنه و از این هتل لوکس به اون کافه لاکچری در حال گشت و گذاره، یه سوالی تو ذهن همه کاشته که این همه مال و مَنال از کجا میاد.

روناک خانوم با فاز برداشتنای عجیب غریب و استایلایی که نود درصدش رو نمیشه پخش کرد، ثابت کرد که کلا از هفت دولت آزاده و کلا تو آسمون رهائه بدجور!

d

qqq

dd

فیلترای رنگ و لعابدار روناک یونسی که خَشی کرد همه رو!

روناک یونسی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه رفت خارج یه جوری زمین و آسمون رو به هم گره زد که هیچکی تابحال به عمرش هم ندیده بود. خانوم که عکس از خودش میذاره هوار هوار، رو همه هم فیلتر میندازه طبق طبق. کاربرا هم همش میگن آخه تو که ژذابیتت بند یه مشت فیلتره، واسه چی هی راه و بیراه از خودت فیس و افاده در میکنی.

p

اسپرت پوشای روناک یونسی که جنیفر هم ازشون نداره!

روناک یونسی استایل های جذاب و ورزشی جذابی جدیدا میزنه که البته قابل انتشار نیست اما خانوم بازیگر این روزا حسابی داره با این تصاویر خونمایی میکنه و جولون میده که مثلا فلان باشگاه رو داریم با فلان اندامِ شاخ! ناگفته نمونه که خیلی از کاربران بر این نظرند که روناک یونسی با برخی از استایلاش شباهت زیادی با جنیفر داره!

Untitled

i

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی