|

میکاپ رنگی پَنگی "روناک یونسی" وقتی فکر میکنه خیلی خوشگل شده؛ ورژن کاناداییه خانومو!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بعد از اینکه چندین سال در کانادا زندگی کرد و فعالیت داشت در اینستاگرام، حالا به کلی شکوفا شده و تصاویری جدید از خود منتشر میکند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگرای مهاجرت کرده ای است که تا همین چند وقت پیش جز موهاش چیزی نشون نمیداد و خیلی زیاد رعایت میکرد اما مدتی میشه که حسابی شکوفا شده، جوری که فالووراشم شوک شدن! روناک یونسی در یاران کارنامه کاری خوبی داشت و در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده بود اما در نهایت بعد از اتمام سریال "سقوط آزاد" و ازدواج با همسرش از ایران رفت. اتفاقا همسر روناک یونسی هم در این سریال حضوری کمرنگ داشت و سر همین کار هم با هم آشنا شده بودند!

البته که زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه و شاید روزانه خیلی ها از کشور برن اما خب یک هنرمند چون معروفه خیلی زیاد میره زیر ذره بین به خصوص بعد از مهاجرت و کشف حجابش! روناک یونسی اما ظاهرا خیلی هم از این رفتن راضی نبود چر که مدتی پیش درباره سختی های زیادش میگفت و برای اولین بار یه چهره معروف از این کار تعریف و تمجید نکرد!

حالا از این ها که بگذریم روناک یونسی جدیدا که فاز عوض کرده تصاویری خیلی بیشتری هم از خود منتشر می کنه و در استوری های آخری که گذاشت یکیشون با آرایشی پررنگ و سایه چشمی سبز بود که البته یه جمله سنگین هم داشت!!

روناک یونسی و دنیای جدیدش در کانادا

معمولا هر بازیگری که از ایران میره به جز گلشیفته فراهانی، دیگه بازیگری رو اونور آب حالا در هر کشوری که باشه ادامه نمیده و مثل عموم مردم زندگی میکنه و یا مثل صدف طاهریان کلا تغییر شغل میده و میره تو کاری که در ایران نمیتونسته بره!

روناک یونسی نیز چنین بود و حالا کاملا متفاوت از کاری که در ایران میکرد فعالیت داره. حالا چه فعالیتی؟ زندگی!

بله روناک یونسی و مهناز افشار هر دو در اینستاگرام خیلی زیاد اکتیو هستند و اینطور که نشون میدن ظاهرا شغلی هم ندارن و تنها کاری که میکنن گشت و گذار و تفریح با دوستانشان است. البته که همسر روناک یونسی یعنی آقای محسن میری در ایران مدلینگ بودند و از همون ابتدا هم اندام خفنی داشتند و حالا هم در کانادا مربی بدنسازی در باشگاه هستند!

ناگفته نماند برخی از کاربران به خصوص فالوورای آقای محسن میری بر این نظرند که آقا سَر تر از خانومه!!

Untitled

تغییر سبک و چهره روناک یونسی این آخریا!

خیلی از کاربران بر این نظراند که روناک یونسی در ایران که بود خیلی اهل فیس و افاده و قیافه گرفتن بود و بعد از اینکه رفت هم این موضوع بیشتر شد تا جایی که دیگه زیادی شد و خانوم بازیگر سقوط کرد! حالا روناک یونسی حداقل راحت تر با مخاطب صحبت میکند و غرور کمتری دارد. اما تغییر چهره روناک خانوم هم تو این چند وقته خیل زیاد شده و ظاهرا این چهره هم قصد داره تا زندگیش رو زیر و رو کنه!

Untitled

خورد و خوراک چندش روناک یونسی

حالا روناک یونسی حداقل خوبیش اینه که چندان اهل فخر فروشی و نشون دادن غذاهایی که میخورن و تفریحاتی که دارند نیست و خیلی کم پیش میاد چنین حرکتی بزنه اما خانوم هایی هستند که بازم مثل خانوم پرستو صالحی چون علاقمندند دیده بشن و از لحاظ حاشیه ای رو بورس باشن، حرکاتی میکنن و یا حرف هایی میزنند که قلقلک دار باشه که البته در نهایت برای مخاطب منفور میشن نه محبوب!

در ادامه غذای چندش اما گرون خانوم بازیگر رو مشاهده می کنین.

DaRblOFkmvnK

نصیحت روناک خانم برای ورزش با کلی میکاپ و انتقاد کاربران

اما خانم یونسی به تازگی هم فیلمی از خود با لباسی که بهتر است بگوییم بی لباس چون تنها دو بند دارد منتشر کرد و درباره ورزش کردن مادران و به خود رسیدن صحبت هایی داشت. کاربران با دیدن این فیلم ظاهرا به ذائقه شان خوش نیامده و انتقاد های زیادی به خانم بازیگر کردند.

ناگفته نماند همان گونه که در ویدیو به وضوح مشخص است ورزش باعث عرقِ زیاد می شود و این مقدار میکاپ اصلا روش صحیحی نیست و پوست را به راحت داغون می کند!

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها