|

وقتی تیپ "فریبا نادری" جلو مربی سانتی مانتالش کم میاره؛ خانوم بعد ستایش بد چَکی شدا

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای دوست داشتنی تلویزیونه که البته در اینستا بیشتر از کارش فعالیت داره و اینبار هم تصویری همراه با مربی زبانش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای خوش چهره و البته خوش نقشی می باشد که سالهاست در این عرصه بازی میکند و کارنامه کاری خوبی در سریال های صدا و سیما دارد. البته که خانوم بازیگر با یک سریال ترکوند و شد نقل این کارنامه کاری! قطعا میدونید کدوم سریال رو میگیم، بله ستایش از جذاب ترین مجموعه هایی بود که هنوز هم آی فیلم جان پخشش میکنه و هربار بیشتر از قبل محبوبه. شاید باورتون نشه ولی اتفاقا ستایش رو قبل از محرم پخش میکردن و در تیرماه به عنوان پربیننده ترین سریال این ماه منتخب شد!

ستایش اونقدری برای خونواده های ایرانی جذاب و دلنشین بوده و هست که به درخواست مردم فصل سوم آن هم ساخته شد و پخش شد و احتمالا اگه پتانسیل ادامه داشت باز هم ساخته میشد! فریبا نادری اگرچه شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای دارد اما در این سریال دقیقا برعکس بود و کاراکتری تند و خشن و منفی داشت. فریبا خانوم نادری نقش پری سیما زنی کاملااا منفور رو ایفا کرد که با کمال تعجب اونقدررر عالی از پس این کار بر اومد که خیلی از مخاطبین در طول نشون دادن این سریال وقتی فریبا رو در خیابان میدیدن، حسابی مورد عنایت قرارش میدادن و چَکیش میکردن!

اما خب قطعا این توانایی بازیگر رو میرسونه که به خوبی تونسته نقش رو دربیاره و در ناخودآگاه مخاطب اون رو هک کنه. اما فریبات نادری از اونجایی که در اینستاگرام فعالیتی بسیار زیاد دارد اینبار تصویری رو استوری کرد که همراه با استاد زبانش هست و استاد جان هم حسالبی از خانوم خانوما تعریف کردن. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید تا برسیم به کپشن آن.

کپشننننن:

یادمه وقتی سریال ستایش پخش میشد خیلیا میگفتن وای چقدر این زن بدجنسه

اونقدر نقششو زیبا اجرا میکرد که آدمها با اینکه میدونستن فیلمه و اجراس ولی دایما از فریبای دلنشین واقعی یک دیو ساخته بودن در صفحه نمایش تلویزیون و علتش هم تبحر و مهارت خود خود خودش بود.

فریبا نادری دختر دلنشین کاردان و دلسوز همون قدر که در بازیگری مهارت داره در یادگیری زبان انگلیسی هم بی مهابا عالیست با پشتکار بسیار زیاد

دوست دوست داشتنی من 

وقتی فریبا نادری با فیلترا کاری میکنه که واسه خود اینستام این مرحله قفله!

فریبا نادری از بازیگراییه که معلوم نیس فازش چطوره. یعنی یه بار از خودش تو بدترین حالت ممکن با استایلایی که شما تا دم در خونتونم نمیپوشین، میگرده و یه بار هم اینقد آلاگارسون میکنه و فیلتر میندازه رو فیلتر که نشون میده اینستا حسابی کفشه.

فریبا خانوم که زندگی خیلی لوکس و مایه داری با شوهر دومش درست کرده و فک همه رو چسبونده زمین، این روزا اینستا رو خونه دومش کرده و تو هر شرایطی که بتونه هی از خودش عکس میذاره اونم با شونصدتا فیلتر که خود اینستا میمونه تو کفِش!

Untitled

فریبا نادری و اعتیاد سرسختش! خانوم خوشگل شدی بسسس کن!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

وقتی دختر فریبا نادری گوش درازه!

از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی