|

وقتی "فریبا نادری" کَلشو کرده تو کاسه رنگ برنز؛ بعد ستایش چه میتازونه واسه خودش!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اونجایی که هرچه دستش بیاد منتشر میکنه اینبار هم تصویری نصفه نیمه با دخملش گذاشت که خب نشون میده اعتماد به نفس خوبی داره!!!

لینک کوتاه کپی شد
20

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای محبوب و باحالیه که تو همه فیلم و سریال هایی که ازش دیدیم نقشای جدی رو ایفا کرده اما در واقعیت شیطون و خندو رو هستش. فریبا نادری سالهاست که در این عرصه فعالیت داره اما بیشتر از همممه با سریال "ستایش" مشهور شد جوری که اصلا خیلی از کاربران یادشون نمیومد خانوم بازیگر قبل ستایش چی بازی کرده؟! فریبا نادری البته در این کار هم چون نقشی صددرصد منفی داشت تو چشم مخاطب حسابی منفور شد در حدی که تو خیابون میدیدنش کم مونده بود کتک بخوره که خب این نشون دهنده اینه که بازیگر به خوبی تونسته کاراکتری که بر عهدش بوده رو بازی کنه و به طبیعی ترین حالت درش بیاره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و از بانوان بسیار فعال در اینستاگرام می باشد. خانوم خانوما تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و چندان موافق آوردن همسر و فرزندش جلو دوربین اینستاگرام نیست! برخی از بازیگران همانند آقای مهران غفوریان هستند که دائما با همسر و فرزند خود عکس میذارن و در مراسمات نیز به همراه اونها تشریف میارن اما برخی همانند فریبا نادری همیشه و هرکجا خود به تنهایی هستند و حالا به هر دلیل شخصی که دارند علاقمند به نشون دادن زیاد از حد خانوادش نیستند!

اما فریبا خانوم نادری از ازدواج دومش صاحب فرزندی دختر به نام یارا طباطبایی می باشد. یارا خانوم به دنیا اومده کانادا هستند و در حال حاضر نیز با ثروت پدری پولدار در آسایش و آرامش زندگی میکند. در ادامه تصویری که فریبا نادری به همراه دختر کوچولوش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

Untitled

فریبا نادری و اعتیاد سرسختش! خانوم خوشگل شدی بسسس کن!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

فریبا نادری همونطور که در قسمت بالاتر گفتیم تا به حال دو بار ازدواج کرده که البته این موضوع بین بازیگران اصلا تعجب نداره چرا که خییییلی هاشون اینطور بوده اند و یا حتی بیشتر!

فریبا نادری ابتدا وقتی که هنوز سن و سالی بسیار پایین و زیر بیست داشته با مسعود رسام آشنا میشه و در نهایت عاشق میشه و ازدواج میکنه! این زوج از لحاظ فاصله سنی همچون پدر دختر بودند اما عشقی که بینشون بود اونهارو به هم رسوند که سرطان آقای کارگردان به وی امون نداد و در نهایت به فوت مسعود رسام ختم شد.

چند سال بعد فریبا نادری با مهرداد طباطبایی ازدواج میکنه که خب آقای شوهر از شرایط مالی بسیار خوبی هم برخوردارند و زار و زندگی بسیار لوکسی رو برای خانواده فراهم کردند! جوری که فریبا نادری وقتی برای شام ایرانی شرکت کرد و همکارای خانومش اومدن به خونه، کمی تا قسمتی کف کردن و از شاخ بودن خونه فریبا نادری متعجب شدند. فریبا نادری بعد از این برنامه بیش از پیش حاشیه دار شد.

در ادامه یه نیمچه صحبتی از فریبا نادری و یارا خانوم در لایو مشاهده می کنید و بعد هم خونه زندگیه فریبا نادری در شام ایرانی.

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

hh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    من عاشقتونم خانوم نادری

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا بر ای من ارسال نمایید سپاسگزارم

  • سحر ارسالی در

    خب بعدش

  • پیشته ارسالی در

    فریبا نادری خیلی خوشکله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها