|

جرئت عجیبی که "نوید محمدزاده" واسه فرشته داشت؛ استوری هنجارشکن خانوم بعد اون جریان!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بعد از جنجال بوسه ای که در کن با نوید داشتند حالا در جهت تاکید اون موضوع استوری هایی منتشر کرد که نشون داد خیلی جسور شده!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار ایرانی می باشد که البته در ایران رشد و پیشرفت کرد. خیلی ها هنوز هم فرشته حسینی رو به دلیل ایرانی نبودنش دوستش ندارند اما اینطور که معلومه نوید خان محمدزاده خیلی هم علاقه زیاد و خاااصی به همسرش داره و قطعا این مهمه نه حرف مردم!

شاید الان جبهه گیری کنید و الفاظ ناجوری هم در نظرات بنویسید اما اگه کمی عمیق تر نگاه کنیم متوجه این خواهید شد و که همه در زندگی شخصی خود همسر آیدمون رو خودمون انتخاب میکنید و دوست داریم تا اون کسی که بهش علاقمندیم و باهاش کامل میشیم رو کنارمون داشته باشیم نه صرفا اونی که خوشگلتره و ...!

حالا از این ها که بگذریم دو سه شب پیش نوید محمدزاده و فرشته حسینی با زدنه یه حرکت تو جشنواره کن کلی حاشیه سازی کردن به طوری که انگار همه حواس هارو به سمت خودشون پرت کردن! در همین راستا هم کاربران و هم خیلی های دیگر انتقاداتی داشتند که در همان کن به گوش نوید محمدزاده رسید و در یکی از مصاحبه ها دلیل این کارش را عنوان کرد که :زنمه دوست دارم ماچش کنم، همیشه ماچش میکنم و...!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده را شاید بتوان تنها زوجی نام برد که خیلی از خط قرمز هارو زیر پا گذاشتن به همین جهت فرشته خانوم هم در جهت تاکید این موضوع در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از چند بوسه منتشر کرد که قابل انتشار نیست.

_fereshtehosseini_1653563648

اما در ادامه توضیحات نوید محمدزاده رو در اینباره مشاهده می کنید.

فرشته حسینی کنار نوید جرئت پیدا کرد؟!

فرشته حسینی تا قبل از ازدواج با نوید و علنی شدن رابطشون چندان دیده نمیشد که هیچ، تازه جرئت حتی پوشیدن لباس های ریسکی رو هم نداشت. فرشته خانوم درست بعد از ازدواجش کم کم شبیه به نوید محمدزاده شد و جسور شد چرا که در کنار مردی قدرتمند بود و همونطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید اگر در حاشیه و پرسش و پاسخی هم فرو میرفت نوید جوابگو بود و هست!

فرشته حسینی در گذشته استایل هایی ساده و بدون ریسک رو انتخاب میکرد اما حالا او را با تیپ هایی نامتعارف و عجیب می بینیم! این گفته ها واقعیت است و قصد خراب کردن این بازیگر جوان نیست اما حتی شهرت و اعتبار فرشته حسینی نیز بعد از ازدواج با نوید بود که بالا گرفت و او را در این حد به پیشرفت رسوند!

tarahanelebas_1650984439_5

فرشته+حسینی

بررسی ریز جزئیات لباس فرشته حسینی

لباس فرشته حسینی خیلی زیاااد مورد نقد مردم قرار گرفت و برخی لباسش رو دوست داشتند و پسندیدند و برخی هم بی ربط و زشت خطابش کردند! اخرین اوت‌فیتی که ازش دیدیم مربوط به فجرامسال بوده که در کتی کوتور از برند زردوز در این مراسم شرکت کرده بوده و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن رو دریافت کرد

دور از ذهن نبود که این بار هم در لباسی از زردوز ظاهر بشه چرا که تقریبا میشه گفت سفیر این برنده! لباسی شخصی‌دوزی شده از برند زردوز که شامل اورالی با پارچه سراسر کارشده.

tarahanelebas_1653486586_2

شلوار فلر دمپای گشادتری نسبت به شلوار بوت‌کات داره و برای افرادی با اندام لاغر و قدبلند انتخاب مناسب‌تریه، از طرفی نوارپهنی که در قسمت کمر کار شده کمر رو کمی پهن‌تر نشون داده اما اگر نوار کمر باریک‌تر بود اندام رو کشیده‌تر نشون میداد.

بیس پارچه اورال پارچه مشکی رنگه که روی اون پولک‌ و منجق دوزیه، انتخاب رنگ مشکی در کنار چنین پارچه‌ای مناسب بوده چرا که باعث ایجاد تعادل بصری شده، اکسسوری سر هم کاملا هماهنگ با لباس بود.

tarahanelebas_1653496097_4

خالی بودن گردن هم کمی در این اوت‌فیت توی ذوق میزد و بهتر بود مدل یقه یا مدل توربان و باندانا طور دیگری انتخاب بشه! از نمای دور این لباس شبیه لباس رزم یا لباس شناس اسلامی دیده میشه به دلیل براقیت پارچه و مدلش.

انتخاب فرشته می‌تونست لباس رسمی‌تری برای این مراسم باشه اما با توجه به کرکتری که داره انتظار لباس فرمال‌تر ازش نبود.

tarahanelebas_1653496097_5

آغاز رفتارهای قُلدری نوید خان در سینما!

نوید محمدزاده از اولین روز ورودش به سینما رفتارهایی از خودش نشون میداد که همه رو یاد قیصر می انداخت، به طوری که خیلی از مردم از او خرده می گرفتند که چرا شخصیت جداگانه ای برای خودش انتخاب نمیکنه و همش داره ادا درمیاره. اما طولی نکشید که این رفتار و سبک بازی محبوب دل خیلی از عاشقان سینما شد و دیگه تو هر فیلمی همه علاقه داشتن نوید محمدزاده رو با این نوع بای ببینند. 

اما این علاقه به بازیگری و خصوصا این سبک بازی از زمان بچگی سراغ آقا نوید اومد، درواقع وقتی که او برای تماشای فیلم قیصر به سینما رفت متوجه عشقی درونش شد که تا مدت ها این عشق به بازی و بازیگری و مدل رفتاری بهروز وثوقی در این فیلم در ذهن و روح نوید ادامه داشت و به جایی رسید که الان او تنها سردمدار این سبک بازی کردن در سینماست.

نوید+محمدزادهبیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌ دیپلم عمران می‌باشد.

277854778_696236581420880_2117287951124703423_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها