|

استایل خارجکی "سحر دولتشاهی" که گنگش رو برد بالا؛ تغییرات یهویی خانوم بعد همایون!

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که این روزا حواشی زیادی تو اینستا براش درست شده، این بار با یه چهره متفاوت تو فضای مجازی ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر دولتشاهی از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی در سریال "می خواهم زنده بمانم" بار دیگه توانایی های بی نظیرش رو در بازیگری ثابت کرد. سحر دولتشاهی اولین بار با بازی در سریال "مسافران" تونست به محبوبیت بسیاری برسه و پس از اون در پروژه های حرفه ای بیشتری دیده شد. سحر دولتشاهی در کنار حرفه اصلیش تو فضای مجازی هم کم و بیش فعالیت داره و در طول سالهای فعالیتش تونسته بیش از 3 میلیون فالوور برای خودش دست و پا کنه.

سحر خانوم از زمانی که با همایون شجریان ارتباط داره، کمتر به فکر میکاپ و این حرفاست و خیلی سعی میکنه خودش باشه و با میکاپ سنش رو کمتر نکنه. حالا هم یه عکس جدید با یکی از رفقاش تو اینستا منتشر شده که کلا خانوم بازیگر رو خیلی ساده و بی آلایش نشون میده. از دید اغلب کاربرا سحر دولتشاهی چهره جذاب و تو دل برویی داره و دل رامبد و همایون خان رو هم همینطوری برده!

esbfkaefgie

علاوه بر این سحر دولتشاهی که گویا فعلا در حالت خوش گذرونی و طبیعت گردی با عشق تازشه، یه عکس جدید دیگه هم با استایل خارجکی تو پیجش گذاشت که نشون دهنده عوض شدن تیپ و ظاهر خانوم خانوما از زمان آشناییش با همایون شجریانه. طرفداراش میگن سحر خانوم هنوز هیچی نشده تحت تاثیر آب و هوای خارج رفتنش قرار گرفته و دیگه باید بعد از این تو آسمونا دنبالش گشت!

sahardolatshahi_1651222521

سحر دولتشاهی برای نیکی کریمی بازی میکنه!

سحر دولتشاهی از یه زمانی به بعد خیلی بین اهالی سینما مشهور شد و این شهرت به جایی رسیده که خانوم بازیگر دیگه هیچ جا نقشی کمتر از نقش اول رو قبول نمیکنه و همشیه هم فیلماش با استقبال بی نظیر از جانب مردم روبه رو میشه. او اخیرا در فیلم "آتابای" که به کارگردانی نیکی کریمی تولید شده و الان در سطح جهانی داره حسابی میترکونه، هم بازی کرد.

کارنامه پر و پیمون سحر خانوم نشون از زحمت بسیارش در طی  این سالها و بازی در کنار حرفه ای هایی مانند حامد بهداد، حسن معجونی و بازیگرانی از این دست داره.

sahardolatshahi_1637308498_3

رابطه احساسیِ سحر دولتشاهی که آروم آروم شکل گرفت!

سحر دولتشاهی از اون دسته بازیگراییه که علاقه چندانی به حاشیه سازی نداره و حتی زمانی که ازدواج اولش به پایان رسید هم در سکوت خبری از رامبد جوان جدا شد و اجازه نداد هیچ اتفاقی روی شهرتش سایه بندازه. تا مدت های طولانی سحر خانوم فقط با کارهاش ورد زبونا بود و گویا داشت زندگی عادی و البته رابطه احساسیش رو به آرومی پیش میبرد. تا اونجا که به یکباره خبر از ارتباط دلی این بازیگر با همایون شجریان در فضای مجازی پیچید و چشم خیلی از کاربرا رو به سمت خودش چرخوند.

خانوم خانوما اول به بهانه تیتراژ سریال "میخواهم زنده بمانم" پگاه و بیگاه از این خواننده جوان و خارق العاده پست میذاشت و بعدش فهمیدیم که مثل اینکه خبرای بیشتریه و خانوم و آقا با هم سفر تشریف بردن. خلاصه که سحر دولتشاهی با آرامش تمام این رابطه رو آغاز کرد و اینطور که پیداست قراره سرپناه امنی برای همدیگه در آینده باشن!

سحر+دولتشاهی

سحر+دولتشاهی.jpg124

سحر دولتشاهی دلِ کاربرا رو از عشقش به همایون آب کرد!

سحر دولتشاهی که این روزا با حواشی جدیدی دست و پنجه نرم میکنه و اسمش حسابی سر زبونا افتاده، به تازگی در کنسرت همایون شجریان رفت و با اهدای گل از طرف آقای خوش صدای کشورمون بعد از پایان کنسرت روبه رو شد. این بازیگر که امروزه به از دید کاربرای فضای مجازی خیلی خوش شانس تشریف داره که تونسته همچین شخصیت محبوبی رو برای آیندش پیدا کنه، حالا با وایرال شدن کلیپ تقدیم گل داره واسه خودش تو اینستا به معنای واقعی کلمه میتازونه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها