|

"مهشید جوادی" با فنت جدیدش زد تو کار لِلا لِلا؛ خانوم این دوربین ها نه سوراخ رو دیفال!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس که تو اینستا یه شاخ عظیمیِ برا خودش، اخیرا یه ویدیو خاص از نیو فیسش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگران محبوب و خوش استایل ایرانیه که اگه به اسم هم نشناسینش، اما قطعا بازیگر نقش مرضیه مجموعه "بچه مهندس" رو به یاد دارین. مهشید جوادی که تو اون سریال نقش یه دختر مظلوم و خیلی معتقد رو بازی میکرد، بعد از یکم معروف شدن یهو با استایلایی ظاهر شد که همه رو شوک کرد. مهشید جوادی اولین بار در سریال "آنام" به نقش آفرینی پرداخت و تونست حسابی به چشم اهالی سینما بیاد.

اما این روزا بیش از اینکه این بازیگر بخواد به ایفای نقش های جدید و دیده شدن در برابر چشم های مردم در قاب تلویزیون یا روی پرده سینما بپردازه، خودش رو به شدت درگیر اینستابازی و عکس و فیلم گذاشتنای راه و بیراه تو شرایط مختلف شده و البته تو این زمینه هم طرفدارای زیادی تونسته واسه خودش دست و پا کنه و تابحال نزدیک به 250 هزار فالوور به دست آورده که واسه بازیگرای جدید این اندازه دنبال کننده خفن به حساب میاد.

مهشید جوادی به تازگی یه ویدیو از خودش منتشر کرد که رسما فیسشُ کرده تو حلق مخاطبو به قول طرفداراش دیگه واقعا اعتماد به سقف خانوم داره به حد اعلاش میرسه. مهشید خانوم از زمانی که اینستا یه فضای بازی شده واسه فیلم و عکس گذاشتنای جینگول سلبریتیا بدجور فاز برداشته و تا میتونه دیگه فیلتر میندازه رو فیلتر تا خودشو یکی دیگه کنه!

سیس گرفتنای عجیب غریب مهشید جوادی با ماشین خفنش!

مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیس. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

tr

ut

لم دادن مهشید جوادی بر تخت سلطنتش با شلواری نافرم!

مهشید خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیییییلی اروپایی طور نشون میده و انگار نه انگار که خانوم بازم میخواد تو این مملکت فیلم بازی کنه. شلوار بدجور شل و ول مهشید جوادی با یه مشت زرق و برقی که تو عکس تارش به چشم میاد خانومو عین یه مدل خفن کرده و این بازیگر هم گویا میخواد مثل خیلیای دیگه بزنه تو خط تبلیغات رنگ و وارنگ و از اولش با تیپی شروع کرده که فک آدمو می چسبونه به زمین!

gf

dljkn

شاخ بازیای مهشید جوادی تو تنهاییاش!

خیلی از بازیگرا این روزا دوست دارن به یه جایی برسن و سریع برن تو فاز گشت و گذار با رفیقای فابشون و با بزرگای این عرصه بپرن. ولی مهشید خانوم برخلاف تمام این بازیگرا عشق تنهاییه و دوست نداره به هیچ عنوان با کسی دیده شه و از دید کاربرا این موضوع بخاطر عدم علاقه ایه که به حاشیه سازی و خراب کردن رزومه کاریش داره.

واسه همین هم هر جایی که بتونه با تیپ و ژستای خفن و البته ورزشیش ظاهر میشه و اینطوری میگه من از همه سرم و نیازی هم به کسی ندارم.

d

gedg

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی