|

"مهشید جوادی" بازیگر ساده بچه مهندس باندانا به تن رفته کتابخونه؛ با کاسه موهاشو زد!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر جذاب سریال بچه مهندس می باشد که تو اینستا خیلی با سریالاش فرق داره و اینبار تصویری از وی با ظاهری متفاوت دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که با بازی در نقش اول سریالی حسابی دیده میشن و میپرن اون بالا مالاها! مثلا ریحانه پارسا یا سحر قریشی و یا بازیگران نوپایی که در سریال جیران هستند همه و همه با نقش خوبی که داشتن و البته بازی خوبترشون تونستن به راحتی شناخته بشن و هی قدم قدم نرن جلو! مهشید جوادی نیز یکی از همین موارد هنرمندان می باشد که با بازی در سریال "بچه مهندس" تونست مخاطب رو جذب خودش کنه و شناخته بشه. مهشید جوادی البته که در سریال "آنام" نیز بازی داشته اما بچه مهندس یه چیز دیگه بود! مهشید جوادی در این کار نقش دختری چادری و محجبه و جذاب رو داشت که البته در واقعیت کاملا برعکس این موضوع هستش.

مهشید جوادی از دسته بازیگرای ژیگول استایل سینماست که اتفاقا خیلی هم علاقمند به عکس گرفتنه و در هر کجا و هر زمان که باشه عکسش رو میگیره و میذاره! این دختر دهه هفتادی روحیه ای شیطون هم داره و اهل ژست گرفتنه! حالا چرا اینو گفتیم چون برخی از خانومای بازیگر همانند بهاره رهنما و یا فریبا نادری هستند که فقط یاد گرفتن تند و تند عکس بگیرن بدون اینکه ژست و یا زیبایی خاصی در عکسشون دیده بشه اما مهشید خانوم جوادی اهل افکت و ژسته...

در ادامه اما تصویری از مهشید جوادی مشاهده می کنید که در اکران حضور دارد و موهای چتری خانوم خانوما مورد توجه کاربران قرار گرفت!

Untitled

استایل ترور شده مهشید جوادی که تا کجاها معلوم شد!

از دیگر مواردی که در بین بازیگران هستش و خیلی حرص مخاطب رو میاره، تیپ و سبک پوشش خانومای بازیگره که دو این سه چهار ساله یه جور نامتعارررف و خفن تیپ میزنن که قطعا اگه این موارد تو خیابون دیده شه باهاشون برخورد میشه!

اما بازیگران خیلی راحت و دلخواهانه به راه و رسم خود ادامه میدن و انگار نه انگار که قراره در این عرصه بازی کنن و مشغول باشن! مهشید جوادی نیز همونطور که گفتیم تیپای تو چشمی میزنه و در تازه ترین تصاویری هم که از خود منتشر کرد این مورد بیشتر به چشم میخورد. خانوم بازیگر شلواری گشاد پوشیدن که دایره هایی بزرگ و سوراخ روش داره و تا بالا هم میره! از طرفی کوتاهی قد شلوار خیلی تو تیر راس نگاه کاربران بود که بهش اشاره کردن و از زیر دستشون رد نشود! قطعا مهشید جوادی با چنین عکسی و لمی که داده قصدی جز جذب فالوور نخواهد داشت!

Untitled

Untitled

فازِ عارفانه مهشید جوادی که بهش نمیاد!

مهشید جوادی علاقه بسیار زیادی به مطالعه داره و به فروغ فرخزاد هم ارادت ویژه ای داره، به قدری که حتی واسه بزرگداشت این شاعر محبوب، یه پستِ پیجش رو بهش اختصاص میده. علاوه بر این خیلی دوست داره به علمش در زمینه های عرفان اضافه کنه و واسه همین هم سبک سلبریتی های دوست داشتنیش شبیه ایران درودیه و زمانی که او فوت کرد، پستی گذاشت و در کپشن پستش نوشت: "بانوی محبوبم ترک جهان کرد و جمعه شد."

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

خانوم از دیوار راست بالا میرفت!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

Untitled

خانوم خبرنگار یهو شد بازیگر!

در 14 سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال 94 وقتی 20 ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد. سال 95 هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها