|

چهره زیر و رو شده "شراره رخام" بعد یه کارای عجیب؛ سنش دایناسوریه فِیسش جوجه ای!

sharareh rokham shayanews

شراره رخام بازیگر عجیب گذشته و چهره جذاب امروزی می باشد که به تازگی 51 ساله شد در صورتی که اصلا این سن و سال بهش نمیاد و جَوون تر میزنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو این چند ساله خیلی از بازیگرایی که قبلا میدیدم حالا دیگه نمی بینم که حالا یا با خواست خودشون و یا به دلیل نبود پیشنهاد کار یکمرنگ شدن و دیده نمیشن اما وقت عکسی چیزی ازشون منتشر میشه همه یادشون میوفته که عه فلان بازیگر هم وجود داشته و اون سالها بازی میکرده! شراره رخام یکی از همین هنرمندان هستش که خیلی وقته تو تلویزیون دیده نمیشه و رفته کنار اما گهگاهی تصاویری از وی منتشر میشه که نه تنها یادمون میاد شراره رخام وجود داشته بلکه با تغییراتی که در ظاهرش داشته باعث تعجب هم میشه. شراره رخام از خانومای خیییلی کم حاشیه ای هستش که ترجیح داده ورد جنجالات نشه!

حالا شاید بگین خب چون رفته کنار واسه همین دیگه حاشیه ای هم نداره! اما اینطور نیست و بازیگرانی هم هستند همانند خانوم کتایون ریاحی که خیلی ساله ایفای نقش نداشتن اما همچنان با تیپای عجیب غریب که میزنن و یا عکسایی که با پسرشون منتشر م کنن و اظهار نظر های عجیبی که دارن، رو بورس هستن و صدر جدول جنجالات! اما شراره رخام اینگونه نبود و انگاری شیطنت تنها در ظاهر خانوم بازیگر وجود داره نه باطنش!!

شراره رخام تا جایی که یادمونه همیشه نقش خانومای خلافکار و یا منفی رو داشته. حالا چرا چون فِیس اینطوره و انگاری اصلا مثبت بودن بهش نمیاد! چهره هایی هم هتسند همانند الهام حمیدی که بلعکس منفی بودن بهشون نمیاد1 اما شراره رخام اون موقع ها چهره ای بسیار غیر طبیعی هم داتش اما رفته رفته بهتر شد و حالا تصاویری که از او دیده میشه زیباتر و خوشاینده1 در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید که البته کاربرن همیشه در صحنه به موهای شلختش گیر دادن!!

Untitled

شراره رخام خیلی سن داره ولی فِیسش گنجیشکه!

شراره رخام یه خانوم دهه پنجاهیه که البته لب مرزی به دنیا اومده و دقیقا متولد سال 1350 هستش! اما خانوم خانوما ظاهرا از شیران مردادی هستند و به تازگ تولدشون بوده.

شراره رخام چهره ای نچرال نداره و اتفاقا خیلی از کاربران در رابطه با این موضوع نظرات غلیظی هم میدادند اما از خوبیای ایشون اینه که جزو دسته چهره هایی هستند که کمتر از سنشون بهشون میاد و فِیس جَوون تری دارند!

Untitled

وقتی همه میرن جلو و شراره رخام میره عقب!

حالا از اینها گذشته همونطور که گفتم شراره رخام چندان اهل انتشار تصاویر مختلف و اینستا بازی و این ادا اطوارا نیست به همن دلیل خلی از مخاطبین هنوز ایشون رو با همون چهره قدیمیشون می شناسن و به همون قیافه عادت دارن!

مثلا برای عکسی که در ابتدای متن مشاهده کردید خیلی ها بر این نظر بودند که شراره رخام رو اینجوری عادت ندارن و با همون ابروهای خیلی نازک و لبهای پر از ژل به یاد دارند! چرا که قدیم ندیما خانوم خانوما همی این شکلی بودن و اصلا یکی از دلایلی که شاید چندان طرفدار ندارند و همیشه هم نقش های منفی داشتند همین موارد بود!

در ادامه یه مقایسه جالب از قبل و بعد شراره رخام می بینیم که جالبه خانوم خانوما نه تنها پیر نشدن بلکه سن و چهرشون انگاری از عقب به جلو میاد!

Untitled

بیوگراف جالب شراره رخام

شراره رخام شاد چندان کارنامه کاری شاخی نداشته باشه اما تحصیلات شاخی داره. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است.

شراره خانوم رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری رو در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاس ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد.

Untitled

همسر سابق شراره رخام

فرهاد قریب (غریب) (استیون راش)فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت دارد.
شراره خانوم رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بهترین عیدی ام را از همسر سابقم که یک بلیت مسافرت به جزایر هاوایی بود دریافت کردم.
 
Untitled

دلیل پشیمونی شراره رخام از تزریق ژل لبش!

شراره رخام چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است .او می گوید:یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها