|

همکار هالیوودیِ "گلشیفته فراهانی" از جذابیتِ خانوم کف کرد؛ گردنبندی غول و تشریفاتی!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی از اونجایی که تو فیلمای هالیوودی بازی میکنه به تازگی تصویری از او در کنار همکار خارجکیش منتشر شد که سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- گلشیفته فراهانی اوایل دهه نود بود که از ایران برای همیشه رفت و گرد و خاکی عجیب به راه انداخت! چرا که خانوم بازیگر از هنرمندان اسم و رسم دار کشور بود که اتفاقا خونوادگی هم در این عرصه فعالیت داشتند و دارند و همگی صاحب نام بودند. حالا رفتن خانوم بازیگر یکطرف و مدل کشف حجاب عجیبش یکطرف! اما گلشیفته فراهانی با این تفاسیر همانند خانوم مهناز افشار نرفت که ول کنه، بلکه در هالیوود نیز به هنرمندی مشهور تبدیل شد و بازی کرد. حالا گلشیفته فراهانی بعد از مهناز پر طرفدار ترین هنرمند در اینستاگرام است بیش از 13 میلیون فالوور دارد با تولید محتوایی درخور یک هنرمند.

خانوم بازیگر اونور آبها با بازیگران مطرح دنیا همبازی شد و حالا همچون یک شهروند آمریکایی زندگی می کند نه یک ایرانیِ مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد و اتفاقا مدل جذاب یک برند لوکس و تشریفاتی نیز می باشد که در ادامه بیشتر رابطه باهاش صحبت می کنیم. اما گلی خانوم تا به حال در فیلم های خارجی بسیاری بازی کرده و خب همونطور میدونید هالیوود مثل ما نیست و قید و بند خاصی هم در ساخت صحنه ها ندارند، یا بهتره بگیم فرهنگشون مثل ما نیست! به همین جهت از خانوم خانوما هم تا به حال سکانس های منشوری زیادی دیده شده که خب برای مخاطب چندان قابل هضم نیست، حتی با گذشت اینهمه مدت! در ادامه نمونه ای عکس گلی خانومو در کنار همکار هالیوودیش مشاهده می کنید که البته این نسخه مجازشه!

golshifteh

بِرند تشریفاتی که شیفته گلشیفته ما شده کدوم بِرنده؟!

یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

a

چرا کارتیر علاقمند به گلشیفته فراهانی شده؟

تو چند سال اخیر برند کارتیر به شدت داره ازز مدل های زن و مرد با رنگ پوست های برنز و تیره استفاده میکنه. پوست هایی که شرقی طور هستند و چندان به روشن نمیزنند.

به نظر میاد روح جواهرات کارتیر با این رنگ پوست ها بیشتر جلا پیدا می کند و در نهایت مَچ شدن این دو زیبایی یه کار جذاب رو هدیه میده. گلشیفته فراهانی هم به عنوان یکی از مدل های شرقی حالا به شدت مورد توجه مدیران کارتیه قرار گرفته و به نوعی پای ثابت تمام مراسم های رونمایی این برند معروف شده است.

s (1)

گلشیفته یا ریحانه!

گلشیفته فراهانی با وجود اینکه سالهاست از ایران رفته و یا به گفته خود تبعید شده، اما همچنان برای اتفاقاتی که در ایران رخ میده به خصوص اگر پای زنها در میان باشد واکنشاتی نشون خواهد داد. مثلا مدتی پیش حتی برای ریحانه پارسا نظری بلند بالا نوشت که نشون میده ایشون تنها میخواد از مهاجرت کرده ها حمایت کنه وگرنه ریحانه پارسا بدون تجربه خیلی خاص و زیادی به سرعت از ایران رفت و با افرادی همچون پویان مختاری رفت و امد کرد! که نشون داد برای رسیدن به پول زیاد به قمار روی آورده و بازیگری رو هم شاید بیشتر برای رفتن و دیده شدن و حاشیه انتخاب کرده!

oo

f

بیوگرافی جالب گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

گلشیفته فراهانی خیلی وقته به ایران نیومده اما به گفته خود هرگاه که از اسمان ایران عبود میکنه بغضی گلوش رو میگیره و همیشه هم خودش رو ایرانی میدونه. وی برای تحویل سال امسال نیز ویدیویی در پشت صحنه فیلم منتشر کرد که با همکار هموطنش ابراز شادی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    گلشیفته بی نظیره عشقه هیچکس به گرد پاش نمیرسه

  • پارسا ارسالی در

    گلشیفته عالیه ازهمه نظر

  • انجمنی ارسالی در

    درود بر تو درود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها