|

طرفداری داغ آقای کارگردان از ریحانه و گلشیفته؛ علاقه خانوم به آقای کارگردان

reyhaneh parsa shayanews

سعید سهیلی بعد از مصاحبه جنجالی که داشت و صحبت هایی از ریحانه پارسا کرد اینبار هم در اینستاگرام خود ویدیوی از پشت صحنه گشت انتشار داد.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا دختر 23 ساله ایرانی که تو ایران خیلی خیلی زود شناخته و معروف شد. این شهرت تنها در بین مردم نبود و عوامل فیلم ها پیشنهادات زیادی به او برای همکاری و حتی رابطه دادند. 

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا اولین کار خود را با سریال پدر شروع کرد که پارتنر سینا مهراد پسر سعید سهیلی کارگردان معروف بود. این سریال سکوی پرتابی برای هر دو جوان به دنیای بازیگری شد. سعید سهیلی از همینجا بود که ریحانه خانم رو شناخت و کم کم رابطشون خیلی صمیمی تر از چیزی شد که من و شما میدونیم.

اما حتی اگه از دنبال کننده های ریحانه پارسا هم نبوده باشید اما مطمئنن از رویه که پیش گرفته یچیزایی شنیدین و عکسای ناجورشم که همه جا ریخته دیدین. ریحانه پارسا تو این مدتی که از ایران رفته هیچ کار مثبتی نداشته جز لخت شدن و هی فاز عوض کردن. چند روز پیش سعید سهیلی در مصاحبه ای حسابی طرفداری ریحانه خانم پارسا رو کرد و ایشون رو معصوم خطاب کرد و گفت سر پروژه گشت ارشاد من چیزی جز ادب و خوبی از ریحانه پارسا ندیدم و خب باید گفت که ادب و خوبی رو شما درست میگین اما منظور از معصومیت چیه؟! خانم پارسا تو این مدت که رفته دیگه باید چه کاری میکرد که نکرد در راستای منفی بودن؟

2

بعد از اون هم باز آقای سهیلی ویدیویی در پیج خود از پشت صحنه و حضور ریحانه پارسا منتشر کرد و نوشت: دخترم از بدی ها دور باش ، سوی تاریکی مرو ... در نور باش . من در طول فیلمبرداری «گشت 3» جز نیکی و ادب از تو چیزی ندیدم ، به یاد خاطرات خوب آنروزها

و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا هم در جواب عکسی منتشر کرد و نوشت: تاج سر من 

دستتونو می بوسم، دخترتون به وجودِشما افتخار می کنه

عمو جونم عاشقتم

divanebycassowary_1642521647

حالا سیلیه که از نظرات مختلف کاربران روانه شده و خیلی ها پشت ریحانه خانوم دراومدن و خیلی ها هم دلیل این تعریف و تمجید هارو روابطی پنهانی بین سعید سهیلی و ریحانه پارسا دونستند و شایعاتی ساختند. البته تو نظرات یکسری هم نوشتند که ریحانه پارسا علاقه زیادی به مردان سن بالا داره و ارتباط خیلی بهتری میتونه باهاشون برقرار کنه هم احساسی و هم جنسی!

کامنت دیگر اینکه گفته بودند ریحانه پارسا خودش اعلام کرده رفته تو کار پورن و فیلمای اینجوری و به همین دلیل هم مدتی پیش با پیرمردی که شوگرددی ریحانه خطابش میکردن چنین فیلمی بازی کرد!!

reyhaneparssaa_1640794271

divanebycassowary_1638629124

باید از آقای سهیلی سوال کرد که در خارج از ایران هیچ نوع فعالیت هنری دیگه یا وجود نداره که امثال ریحانه پارسا ها سمت چنین شغلی نرن یا اونور فقط نقشای روسپی گری و پورن به ایرانیا میدن که چنین بازی میکنن؟!

cilp4you_1609572221

جالبه بدونین که در پست آقای کارگردان گلشیفته فراهانی هم کامنتی بلند بالا نوشت که این هم نظرات زیادی داشت و عده ای منتقد بودند و عده ای هم تاید کننده. گلشیفته فراهانی در کامنت ها نوشت:

2-Untitledhgifhgh

سعید جانِ سهیلى… این مناعت طبع شما، اشک به چشمان من میاورد. ما دخترانِ ایران به این درایت و خردمندى نیازمند بودیم… هستیم. این رفتار آن چیزى بود که من ١٥ سال پیش بیش از هر چیز تشنه اش بودم و نه تنها نبود که ١٨٠ درجه همه از آنطرفِ بام افتاده بودند. تبریک میگم، هم به شما و هم به ریحانه نازنینم. راه ها باز میشوند و در این مسیر آنچه درونِ انسانهاست، منعکس میشود. حقا که انعکاس قلب مهربان شما، دیدنى و شنیدنى است. درود و سیصدرود 

saedsoheili-photokade-com-22

اما «گشت ارشاد ۳» از این حاشیه ها جان به در برد.

اکران این فیلم در دولت پیشین محقق نشد اما در دولت کنونی روی پرده رفت. محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیداری با اعضای شورای عالی تهیه‌ کنندگان سینما، بدون نام بردن از آخرین ساخته ی سعید سهیلی گفته بود: «اگر یک تهیه‌ کننده و یا کارگردانی ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌ کند و یک فیلم سینمایی می‌ سازد، نباید سرمایه ی این افراد برای رفتار یک بازیگر به خطر بیافتد.»

سکانس های مربوط به ریحانه پارسا هم حذف نشد اما در تبلیغات فیلم از عکس و نام او استفاده نشده است که به‌ نظر می‌ رسد جزء شروط توافقی شورای صدور پروانه نمایش با سعید سهیلی باشد.

ریحانه پارسا در این فیلم، نقش نماینده ی یک شرکت پخش موسیقی را ایفا می کند که با فردی به نام «پیکان» (با بازی بهنام بانی) قرارداد می‌ بندد و سپس مدیر برنامه‌ های او می‌ شود.

divanebycassowary_1641318162

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یکی ارسالی در

    من خودم طرفتاره ریحانه عشق خودم هستم ریحانه دوست دارم 😘😘😘😘😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها