|

"گل نسا" آبجی کوچیکه جیرانُ دیدین؟ حالا عکس اینستاشو ببینین که تو خفنی مدلارو جوییده!

setayesh dehghan shayanews

ستایش دهقان بازیگر نقش گل نسا در جیران می باشد که تازگیا عکس های اینستاییش حسابی داره جذب فالوور میکنه و رویی جدید از وی نوشن میده!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- قبلنا سینما خیلی رو بورس بود و حتی اگه سینما میرفتین هم جزو بالا کلاسا حساب میشدین. اما حالا سریال های شبکه خانگی به قدری شاخ شدن و دارن خفن کار میکنن که راحت پنجاه درصد از جذابیت سینمارو گرفتن دستشون و دارن میتازونن. جالب اینجاست که کارگردانا زود به زود هم سریال میسازن و از اونجایی که مدلاشونم مختلفه، مخاطبین رو به راحتی جذب میکنن. البته که این وسط مسطا یکسری کارگردان مثل منوچهر هادی هم خراب کاری میکنن و از هول حلیم میوفتن تو دیگ چرا که مثلا یه پروژشون ترکونده و دوباره خواست بسازن اما اینبار آبکی! یکی از این سریال های جدید که حسابی داره میترکونه سریال تاریخ تخیلی "جیران" هستش که حسن فتحی یه ترکیبی جذاب و سمی زده. در این سریال کاراکتری به نام گل نسا هستش که ستایش دهقان بازیگری نوجوان اون رو ایفا میکنه. گل نسا خواهر جیران یعنی نقش اصلیه سریاله به همین دلیل حسابی رفته تو چشم و هوادار پیدا کرده.

اما انگاری بازیگرای سن کممون وقتی میان و وارد این عرصه میشن مثل لوبیای سحرآمیز بزرگ میشن چرا که انگاری جَو بازیگری میگیره و علاقه دارند تا مثل خانومای سن وسال دار تیپ بزنند و رفتار کنند. ستایش دهقان چندان این مدلی نیست اما ظاهرش به سن و سالش اصلا نمیخوره! در ادامه تصویری ژورنالی از خانوم خانوما مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

d

ستایش دهقان در نقش گل نسا به دلیل اتفاقاتی که میوفته در این سریال ، همش حالتی دِپ طور داره و ناراحته و خلاصه زیاد مخاطب خنده و خوشرویی از ایشون ندیده. به همین سبب مثلا تصویری که بالا دیدن و ژستی قلدر داره چندان به گل نسا نمیاد و اینجاست که تازه مخاطب با چهره ای که تو ذهنش ساخته آشنا میشه.

ستایش دهقان خوشتیپ؟ یا بدتیپه تحت تاثیر جَو؟!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف ددیه میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن! ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی یه جوریش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

seti

setayeshhh

حالا چرا اصلا جیران انقدر پر طرفدار شده؟! واسه سکانس های منشوری که خورده تنگ فیلم؟ یا تاریخی که تخیل قاطیشه!

سریال جیران علاوه بر اینکه خیلی هوادار و پیگیر پیدا کرده، خیلی هم پر حاشیه شده! حالا چرا چون حسن فتحی کارگردان زبل سینما اول اینکه یکی از شاهان جنجالی تاریخ رو انتخاب کرده که حرمسرایی پر جمعیت با کلی صیغه ای داشته، و هم اینکه تخیلاتی عجیب که باب میل مخاطبه زده تنگ کار و با میکاپ هایی غلیظ و سکانس هایی منشوری کار رو درآورده!

البته که برخی هم معتقدند جیران یک کپی برداریه ناشیانه از سریال ترکیه ایِ "حریم سلطان" نیز هست! حریم سلطان از پر بیننده ترین سریال های ترکیه در ایران بود و خب یکم تقلید از این کار باعث میشه مخاطب خود به خود جذب شه!

5691273

ساز آواز ستایش دهقان تو پشت صحنننه!

حالا جدا از حواشی که گفتیم جیران داره چند روز پیش ویدیویی از ستایش دهقان در پشت صحنه جیران منتشر شد که خانوم خانوما جز بازیگری در ساز آواز هم هنرمند هستن و وی در حال تنبک نوازی می باشد. این ویدیو که واقعا هم زیبا بود در صفحات مجازی با توجه و نظرات کاربران همراه بود و به نوعی ذوق کردن.

اما ستایش دهقان کیست؟

ستایش دهقان بازیگری است 14 ساله که هرچند تجربه بازیگری بسیاری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل وی ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. برای چه، خدا داند!

گل نسا تو اینستاگرامِ امروزی

ستایش دهقان همانند بسیاری از بازیگران در اینستاگرام فعالیت دارد و روز به روز به تعداد فالووراشم داره اضافه میشه اما سرعت بالا رفتنش برمیگرده به فعالیت بیشتر خانوم خانوما که ظاهرا برای حفظ شخصیت هنری و انکه نگن جوگیر شده زود ب زود عکس نمیذاره! اما در ادامه نمونه هایی از ان را مشاهده می کنید.

dehghann

n

h

j

r

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها