|

"گل نسا" آبجی کوچیکه جیران یه جینگول پوشه اینستایی؛ خانوم با شومیز خوشرنگ آسِ محفل شد!

ستایش دهقان یا همون گل نسا سریال جیرا از هنرمندان خوش پوش سینما می باشد که به تازگی برای اکران خصوصی با ظاهری جینگول اومد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکسری از فیلم و سریال ها هستند که برخی از بازیگران جوان رو حسابی میبرن بالا و شاید چند شبه بتونن سرنوشتشون رو از این رو به اون رو کنند. مثلا ریحانه پارسا با بازی در سریال "پدر" دیده و معروف شد و یا سحر قریشی با ایفای نقش در سریال "دلنوازان" حسابی ترکند و بعد شاخ شد که خب از این مثال ها زیاده اما به تازگی چهره ای نوجوان به نام ستایش دهقان وارد این عرصه شده که در سریال "جیران" نقش گل نسا خواهر جیران رو داره. ستایش دهقان سن و سال کمی داره اما تونسته هم با بازیش و هم با تصاویری که از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه توجهات رو جلب کنه.

سریال جیران تا به حال جنجالات زیادی داشته که حالا در ادامه بیشتر در رابطش صحبت میکنیم. اما به تازگی ستایش دهقان به اکران خصوصی فیلم بازیوو در پردیس سینمایی چارسو دعوت شد که خانوم خانوما با یه مینی اسکارف توری و تیپی دخترانه دیده شد. وی سن و سال زیادی ندارد اما از نظر جثه ای کاملا همانند خانوم ها می باشد و خب همنی موضوع باعث شده بود تا خیلی ها باور نکن گل نسا انقدر کوچولوعه!

Untitled

هنرنمایی ستایش دهقان تو پشت صحنننه!

حالا جدا از حواشی که گفتیم جیران داره چند روز پیش ویدیویی از ستایش دهقان در پشت صحنه جیران منتشر شد که خانوم خانوما جز بازیگری در ساز آواز هم هنرمند هستن و وی در حال تنبک نوازی می باشد. این ویدیو که واقعا هم زیبا بود در صفحات مجازی با توجه و نظرات کاربران همراه بود و بونعی ذوق کردن.

داستان حرمسرای ناصرالدین شاه در جیران واقعیته یا تخیل؟!

جیران این روزا خیلی سر و صدا داره . از برخی از سکانس های مثبت 18 بگیر تا آرایش خانومای حرمسرا و داستانی که کمی تا قسمتی از تخیل نویسده درش قاطی شده و به کلی تاریخ رو تغییر داده. البته که شاید هم بشه گفت همیشه قرار نیست تاریخ دقیقا همانطور که بوده نمایش داده بشه و با توجه به سلیقه مخاطب دستی هم توش برده شه بد نیست اما خب از بدی هاشم اینه که خیلی از مخاطبین که تاریخ ناصر الدین شاه رو نمیدونند، داستان جیران رو باور می کنند که واقعی بوده!

Untitled (1)

جیران با سکانس هایی زشت و منشوری یا درست و فرهنگساز؟!

خیلی ها هم بر این نظرند که سریال جیران یه کپی برداریه ناشیانه از سریال "حریم سلطان" ترکیه ای هستش و نویسنده قصد داشته تا با نشون دادن جَو حرمسرای شاه و خلوت ملوکانه مخاطب رو جذب خودش کنه!

به همین جهت هم برخی از مخاطبین بر این نظرند که این سریال رو نمیشه با بچه یا نوجوان ددی و برخی هم میگن چه اشکالی داره یکسری مسائل فرهنگسازی بشه؟!

اگه از بیندگان این پروژه باشید قطعا منظور مارو به راحتی متوجه شئه اید اما اگر سریال رو مشاهده نمی کنید باید بگیم که در یکی از سکانس های جیران به وضوح عادت ماهیانه گفته میشه که خب خیلی هارو متعجب میسازه! این سکانس هم تحسین شد و هم مورد انتقاد قرار گرفت. تحسین کنندگان اط عادی جلوه داده شدن این موضوع و اینکه جزوی از طبیعت خانوم هاست گفتند و در مقابل منتقدان به فتحی و تیمش خُرده گرفتند که با سکانس هایی این چنینی قصد داد خلاء های فیلمنامه را جبران کند.

اما ستایش دهقان کیست؟

ستایش دهقان بازیگری است 14 ساله که هرچند تجربه بازیگری بسیاری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل وی ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. برای چه، خدا داند!

Untitled

هنرنمایی خانوم خانوما ستایش دهقان در کنار هنرمندان به نام

ستایش دهقان در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود. او علاوه‌ بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است. ستایش مرادی این‌بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم اروند و هنرمندانی چون سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

در این سال‌ها ستایش دهقان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران علی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است.

از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

Untitled

Untitled

گل نسا خانوم در فضای اینستاگرام!

ستایش دهقان در فضای اینستاگرام هم صفحه دارد. البته بیشتر پست های خانوم بازیگر مربوط به ایفای نقش های او در سریال جیران است. با هم برخی از عکس های ستایش رو که تو اینستاگرامش منتشر کرده رو می بینیم.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها