|

وقتی "لیلا بلوکات" و آبجیش تو کنسرت به خودشون حااال میدن؛ کِی اروپا شده خبر نداریم!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بعد از سریال ازسرنوشت حسابی در حالِ حال دادن به خودشه و بعد از سفر پاریسی که رفته بود اینبار با خواهرش به کنسرت رفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر مشهور و باحالی می باشد که معمولا او را در فیلم و سریال ها با کاراکتری جدی می بینیماما در واقعیت شخصیتی شوخ طبع و شیطون و آزاد دارد. لیلا بلوکات که به تازگی در سریال "از سرنوشت" دیده میشد بعد از اتمام این پرژه حسابی داره گشت و گذار میکنه و خلاصه رسیده به مرحله تفریح بعد از کار! لیلا بلوکات از هنرمندان پر طرفداری هستش که در صفحه اینستاگرام خود بیش از 2 میلیون فالوور داره و 829 پست نیز منتشر کرده!

لیلا بلوکات همین چند وقت پیش با خواهران و خانواده اش به سفر پاریس رفته بود و کلی عکس منتشر کرد. حالا نیز ویدیویی از او دیده شده که باز با آبجی خانوم هستند و تو کنسرت مسعود صادقلو دارن میترکونن! ناگفته نماند که لیلا بلوکات شباهت بسیااار زیادی به خواهرش داره جوری که انگاری دو قلو هستند اما نیستند! برخی از کاربران نیز نظراتی در اینباره داشتند و به شوخی گفتن حالا لیا کدومشه؟!

لیلا بلوکات دوربینو بُرد تو حلقش!!

لیلا بلوکات نیز همانند همممه همکاران و خانومای این دوره زمونه اهل یکسری چیتان پیتان ها هست که خب با توجه به ثروتی هم که داره به راحتی و مثل آب خوردن کاری که بخواد رو انجام میده. وی اهل تیپ و استایل های لاکچری طور و گاهی هم نامتعارفه جوری که انگاری اعتقادی به شلوار بلند نداره و در تابستان او را با شلوارهایی حتی بسیار کوتاه تر از قد نود می بینیم!

حالا از این ها که بگذریم لیلا بلوکات عمل زیبایی نداشته اما تا دلتون بخواد مواردی مثل لیفت و زیبا سازی چهره از نوع زیرپوستیش داشته و داره که به همین جهت هم چهره اش به نسبت سن و سالی که داره صاف و شفافه! در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که کم مونده بود دوربین گوشی رو ببرن داخل حلقشون!!

Untitled

لیلا بلوکات حالا چرا شوهر نمیکنه! خواستگار نیست؟

لیلا بلوکات از دسته خانومای سینما هستش که خودش روی پای خودش وایساده و علاقه ای هم به ازدواج نداره. حالا شاید بگین چرا! چون خانوم بازیگر مدیرت یک خیریه بزرگ به نام مهر لیلا رو برعهده دارند که بسیری از سلبریتی ها و چهره های معروف نیز از لحاظ مالی و با اعتبار خانوم بازیگر به این خیریه کمک میکنند و لیلا بلوکات رو میشه از هنرمندانی دوست که کارای خیر زیاد میکنه.

لیلا بلوکات که عاشق این فعالیتشه، به گفته خود ازدواج نمیکنه چون نگرانه اینکه مبادا شوهر آیندش همراه و هم پای او نباشه و نه تنها در این راه کمکش نکنه بلکه سد راهشم باشه! خب هر کسی عقیده و علاقه ای داره و لیلا بلوکات هم چنینه....

برخی از کاربران هم به شوخی میگن لیلا بلوکات جَوون مونده چون شوهر نکرده!!

leilabolukat_2839374675999547940_532473594

دور دورای خارجکی لیلا بلوکات با کلی پول...

اما ابتدای متن گفته بودیم لیلا بلوکات و آبجی خانوماش رفته وبدن پاریس و حسابی خوش گذروندن! در ادامه تصا.ویری از این خانواده مشاهده می کنید که هم در پاریس گشت و گذار داشتن با کلی عکس و هم سری به دیزنی لند زدند که در حومه شهر پاریس هستش و پارک گردشگری رفتند.

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و روشا داره که یکیشون از شدت شباهت فقط میشه از روی فرم لباشون تشخیص داد که کدوم للیا هستش و کدوم آبجی جان!

165435463983ab

ac-image-6t1655318228Xx (1)

Untitled

استایلی که لیلا بلوکات رو یه آدم دیگه کرد، کِی اروپا شد اینجا؟!

لیلا بلوکات همانطور که گفتیم مایه داره و خب استالی هاشم مختص خودشه. خانوم بازیگر چندان در مراسمات سینمایی ددیه نمیشه و خب نمیتونه مثب بقیه خانومای سینما خودش رو نشون بده، پس برای دل خودشم که شده گهگاهی تیپ میزنه و میزاره اینستاش. البته که انی گهگاهی بیشتر از گهگاهیه و زیاد میزاره!

اما به تازگی ظاهری از خانوم خانوما دیده شد که میکاپی جدید داره جوری که انگار یکی دیگست اما توسط خودش استوری شد. البته که خانوم بازیگر قبلا هم پیش این میکاپ آرتیستشون رفته بودن و هربار هم بی حجاب عکسشون رو منتشر میکنن. ظاهرا ایران اروپا شده و خبر نداریم!

Untitled

looxtarin_1_1637742517

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دوستی ارسالی در

    دارندگی و برازندگی،،خوشبحالشون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها