|

"روناک یونسی" عکس بی فیلترشو گذاشت پَرای همه ریخت؛ خانوم این آرایشه یا بتن ریزی!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که همیییشه با ده من آرایش و فیلتر میومد جلو دوربین اینستاگرام، اینبار عکسش رو با فیلتر و بی فیلتر گذاشت و پرای همرو ریزوند!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگران سابق ایران بود که بیشتر هم در تلویزیون حالا یا در قالب فیلم سینمایی و یا سریال دیده میشد و چندان در سینما راهی پیدا نکرد. روناک یونسی چند سالی میشه که از ایران به کانادا مهاجرت کرده اما اونطور که از صحبتاش در لایو مشخص شد چندااان هم از این رفتن راضی نیست و اتفاقای براش افتاده که پیش بینی نشده بوده. اما روناک یونسی حالا فرسنگ ها از مدل ما ایرانیا دور شده و فرزندانش نیز اروپایی طور بزرگ شدند.

روناک خانوم یونسی نیز پس از رفتن همانند مهناز افشار دیگر در کاری که مربوط به حرفه بازیگری باشه دیده نشد و بیشتر به سمت ورزش و باشگاه کشیده شد چرا که همسرش مربیه و قبلا هم کار مدلینگ انجام میداده. 

اما از این ها که بگذریم روناک یونسی از دسته خانوماییه که فیلترهای اینستارو دیگه ترکونده انقدر که انواع و اقسامشون رو استفاده میکنه و در نهایت تصویری پ ل ن گ تحویل میده. اما وی به تازگی اومد و یه عکسش رو که کلیییی میکاپ داشت در حد بتن، با فیلتر و بی فیلترش رو استوری کرد که مقایسه جالبی بود. البته که برخی از کاربرانم حس وحشت بهشون دست داد!!!

ronakyoonesi_2870225781319615579_242493044

البته که هر انسانی حتی خفن ترین مدل ها نیز در چهره شان ایراد هایی دارند که حالا یا جوئش میزنن یا لک و تیرگی دارن در صورت و... که خب اینا مشکل نیست. اما مشکل اینجاست که روناک خانوم یونسی هم لب های خود را کیلویی ژل زده اند و هم از پیرسینگ خود نگذشته اند.

در مقابل اینها آرایشی بسیااار غلیظ هم دارند که شاید بگین داره میره مهمونی جایی! اما روناک یونسی در همه عکس ها به خصوص سلفی ها با چنین چهره ای هستش و با وجود اینکه سالهاست اونور آب داره زندگی میکنه و معمولا اروپایی ها کم آرایش هستند اما انگاری خانوم بازیگر ایرانی بودنشون رو در این قضیه حفظ کردن و حتی بیشتر از خانومای تو ایران میکاپ می کنند! آخه چرا، یکم اعتماد به نفس!

Untitled

نظر جالب روناک یونسی در رابطه با مهاجرت، برخلاف بقیه!!

روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست !

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران را داشته توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

روناک یونسی و آقای شوهرِ مدل

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

محسن میری و خواهرش محسن میری و خواهرش

روناک یونسی علاقمند به چادر شد

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مفهوم بدون آرایش رو هم فهمیدیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها