|

جیغ بنفش "الناز حبیبی" وقتی پاش از زمین کَنده شد؛ این خانوما رفیقن یا نوووچه!

الناز حبیبی با یه تیپ و استایل تازه تو برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد و کلی صحنه های جالب و باحال خلق کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز حبیبی جزو اون دسته از بازیگرایی که کارش رو با تلویزیون شروع کرد و بعدتر با سینما و تئاتر به شهرت رسید. الناز البته به خاطر ظاهر ریز و جذابی که داره هم تو فضای مجازی و هم تو آثار نمایشی کلی طرفدار داره ناگفته نماند که الناز حبیبی قبلنا بی حاشیه بود و چندان خودش رو قاطی جنجالات و صحبت هایی که باعث پر رنگ شدنش بشه نمیکرد اما مدتی میشه که خانوم بازیگر نیز همانند همکار هم اسمش یعنی خانوم الناز شاکردوست کمی تا قسمتی شیطون شده که خب چند موردی رو در ادامه بهتون می گیم.

به گزارش «شایانیوز» الناز حبیبی شاید خیلی بازیگر خوشگلی نباشه اما همان طور که گفتیم به خاطر جثه ریز و بیبی فیس دارد به کوچولوی سینما معروف است. خاونم خانوما تو این چند سال سعی کرده از کارهای طنز هم کمی فاصله بگیره و تو چند کار عاشقانه وحتی جدی هم حضور داشت. الناز خانم اخیراً هم که تئاتر پرحاشیه آن سوی آینه را روی صحنه داشت که انگار بازی درخشان داشت و هر کی این تئاتر رو تماشا کرده حسابی کِیفش رو برده!

626029c3a1f23

الناز حبیبی تو دورهمی مدیری؛ از جیغ بنفش تا وساطت ملتمسانه!

الناز حبیبی در هفته ای که گذشت مهمان برنامه دوهمی مهران مدیری بود. خانوم بازیگر هم به مانند خانوم های دیگه ای که تو صداوسیما حاضر میشن کلاً تیم و ظاهرش با اون چیزی که از الناز تو اینستاگرام و حتی سینما دیده ایم متفاوت بود. الناز در مسابقه دورهمی برادرش رو هم با خودش برده بود و در بخشی از برنامه مهران مدیری شروع به شوخی با برادر الناز حبیبی می کند و در همین حین الناز حبیبی وساطت کرده و ملتمسانه از مهران مدیری خواهش می کند که برادرش را اذیت نکند.

مرحله مقدماتی تموم شد و الناز مجبور به سوار شدن به بازوی رباتیک شد، ترس و جیغ و داد او را در این بخش با واکنش جالب مهران مدیری و تماشاگران مواجه شد.

الناز حبیبی از دسته خانومایی هستش که سبک استایلش هم خوشگل و رو مُده و هم درست حسابی. البته که او نیز همانند بقیه خانوما در این عرصه شیطنت خودش رو داره و گاهی با لباساش سوژه میشه. اما در مجموع این بازیگر جوان ظاهری پسندیده رو انتخاب میکنه که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

البته الناز خانوم بعد از طلاقشون شکوفا تر هم شدن و با استایل هایی جذاب تر از پیش دید شد. چند تیپ جذاب از الناز حبیبی در ادامه مشاهده می کنید.

elnazhabibi67_2772906444724858176_614152772

الناز حبیبی چه رفیق باز شده!

الناز خانوم کلاً انگار دوست داره که با دوستاش و رفقا باشه و اهل تنهایی نیست. به تازگی هم عکس هایی از خانم بازیگر منتشر شده که با یک سری از دوستاش رفتن دم دریاچه و کلی خوش گذروندند. البته نکته باحال این عکس تفاوت بین الناز و رفقاشِ که خیلی به چشم میاد. الناز که ریزه میزه و به قول معروف جاسوئیجی هست اما دوستاش همه خوش قد و قامت و درشت هستن.

elnaz-habibi-lake-1

حضور پر رنگ الناز حبیبی تو اکران ها

الناز حبیبی تو این چند مدت پای ثابت اکران های خصوصی و مراسم های رونمایی و خلاصه هر مراسم سینمایی که چند تا بازیگر توش جمع بودن الناز خانوم هم اونجا حضور داشت. الناز سال پیش تو اکران خصوصی فیلم پوست برادران ارک حضور داشت و عکس دو نفره اش با مهتاب خانم ثروتی و در کنار هم قرار گرفتنشون بسیار جذاب شد و تو اینستاگرام کلی لایک و کامنت گرفت.

علاوه بر پوست الناز خانم تو اکران خصوصی صحنه زنی هم حضور داشت. الناز تو این فیلم هم هیچ نقش و اثری نداشت اما برای گرم کردن اکران فیلم دعوت عوامل رو پذیرفت و رفت اکران خصوصی و کلی هم ژست گرفت. پارتنر الناز تو این اکران لیندا خانم کیانی بود و کلی دوتایی جلو عکس ها فیگور گرفتند!

257199106_4875024545864636_3888453294672478638_n

19322

الناز خانوم از تو اینستا خوب پول درمیاره!

الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند.

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و روپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. الناز حبیبی به تازگی هم برای شرکت هوآوی ویدیویی گرفت و منتشر کرد که در آن بازیگر این تبلیغ می باشد. البته که کمی برای کاربران تعجب داشت اما ظاهرا بازیگرانِ ما در تبلیغات هرررچیزی تبهر خاصی پیدا کرده اند و همگی دو شغله هستند!

البته به جز این تبلیغ و همکاری با هوآوی الناز یه سری تبلیغ های ریز دیگه ای هم می کنه. مثلاً تو پیج شخصیش عکس فلان خانوم آرایشگر رو میزاره و می گه که کارش چقدر خوبه و حتماً برید پیشش. در عوض خانم بازیگر هم پول می گیره و هم خودش رو مجانی خوشگل می کنه! همین داستان در مورد دندونپزشکی هم صدق می کنه.

Untitled+(2)

elnazhabibi67_2814799147716338503_614152772

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی