|

"ساناز سعیدی" تو ویویی که هر کی ببینه دلش میخواد؛ یه جور تااا زده انگاری شالیزاره!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بعده ازسرنوشت حسابی پرطرفدار شد و حالا عکس هایی خوشگل موشگل منتشر میکنه که باب میل فالووراشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر جذاب و چشم رنگی کشورمونه که تا همین چند وقت پیش او در سریال از "سرنوشت" در نقش آرام می دیدیم اما ساناز سعیدی از اون دسته خانومایی نیست که پشت بند هم بازی کنه و خب از اونجایی هم که چهره ای بی حاشیه و تازه شناخته شدست هنوز راه به سینما پیدا نکرده و فعلا در تلویزیون ایفای نقش دارد که البته تو همین حیطه هم به خوبی خودش و تواناییش رو نشون داده. ساناز سعیدی با آنچه که در تلویزیون می بینید فرق دارد و بسیااار زیباتر است!

ساناز خانوم سعیدی سن و سال زیادی نداره و چهره ای هم جَوونه اما در سریال "بچه مهندس"  نقش مامان صدیقه رو داتش و اتفاقا خوب هم از پسش براومد. وی از هنرمندان بی سر و صداییه که یه آپشن ورود به سینما یعنی چشمان رنگی رو داره اما خب انگاری میخواد که پله پله بره بالا و همااند خانوم هایی مثل سحر قریشی شیطون نیست! ساناز سعیدی بعد از همبازی شدن با دارا حیایی فالووراش حسابی بیشتر شد و حالا 112 فالوور داره که دوست دارش هستند و او نیز فعالیت خوبی در مقابل داره و هر از چند گاهی یه عکس خوشگل منتشر میکنه.

در ادامه جدید پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

Untitled

ساناز سعیدی از اون نُ فیلتراس؟!

اما این روز دیگه بین خانومای بازیگر استفاده از فیلتر اینستایی خیلی زیاد شده که با کلی عمل و ارایش تازه به سراغ فیلتر و افکت میرن و بعد عکسی از خود به اشتراک میزارن. ساناز سعیدی نیز همانطور که گفتیم تصاویر زیادی با ژست های مختلف از خود منتشر می کند که معلومه همشونم با دوربین گوشیه مثل کاربران عادی و به دنبال دنگ و فنگ آتلیه نیست اما جالبه بدونید که هم پست و هم استوری از فیلتر های پلنگ کن و صاف کننده استفاده نمی کنه که هیچ!

تازه اگه عکسی هم به ندرت با این آپشنم اینستا ازش پیدا کنین متوجه خواهید شد که اصلااا بهش نمیاد و چهره خودش هرچند با ارایش کم جذاب تره و خواهان بیشتری هم داره.

Untitled

Untitled

ساناز سعیدی بی حاشیه اما شیطووون!

ساناز سعیدی این روزا درگیر فیلم و سریال های زیادیه و اسمش بیشتر از قبل سر زبونا افتاده، اما مثل اینکه خانوم بازیگر به این میزان توجه قانع نیست و میخواد بیشتر از اینا به چشم بیاد. واسه همین هم از زمانی که شهرتش زیاد شده، تو اینستا مشغول عکس گذاشتن های جوواجور از خودشه که باعث شده طرفدارانش از قبل هم بیشتر بشن.

ولی برخلاف بازیگرای دیگه ساناز سعیدی از تبلیغات و این حرفا خوشش نمیاد و فقط به عکس و فیلمای شیک و پیک گذاشتن بسنده میکنه و به گفته طرفداراش میخواد بگه: "من خیلی متفاوتم و هر کی هر کاری بکنه، من که نباید انجامش بدم."

Untitled

شهرتی خفن با بچه مهندس

خانم بازیگر در سومین تجربه حرفه ایش در قاب تلویزیون در ماه رمضان 1397 با سریال «بچه مهندس 1» و در نقش مادر خوانده جواد جوادی به قاب تلویزیون بازگشت. این سریال با استقبال بی نظیری مواجه شد و سعیدی به اوج شهرت رسید.

خط قرمزا تو تلویزیون کم شده

باید تلویزیون مقداری برای فیلمنامه نویسان سخت بگیرید که قصه های جدید تر و خوش رنگ و لعاب تری نوشته شود و از طرفی خطوط قرمز را کم کند. به اعتقاد من لازم است نظرات پیشکسوتان به خوبی بازگو شود اما از خلاقیت و انرژِی نیروی جوان هم نباید غافل شویم.

وقتی مثبت و منفی براش فرقی نداره!

به نقش منفی و مثبت خیلی اعتقاد ندارم چون روی زمین هستیم و بر روی زمین هیچ آدمی مطلق مثبت و منفی نیست و نمی توانم این دو را از هم جدا کرد.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها