|

وقتی "ساناز سعیدی" با این عکساش مثل فشنگ میره و معروف میشه؛ ازین زاویه چه چشمایی داره!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر چشم رنگی و جذابی می باشد که بعد از شهرتش در از سرنوشت کلی عکس از خودش منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش چهره و باحال ایرانی می باشد که تازگیا سریالی که در آن بازی میکرد تموم شده. حالا شاید بگین ساناز سعیدی اصلا کی هست؟ چون خیلی از مخاطبین او را هنوز هم اسم نمی شناسند اما چهره ای چرا! ساناز سعیدی در سریال "از سرنوشت" فصل آخرش ایفای نقش داشت و قبل از اون هم در سریال "بچه مهندس" مامان صدیقه رو بازی کرده بود که باز هم با چهره اش در یادها مونده.

ساناز سعیدی یه دختر دهه شصتیه که اینطور که معلومه شخصیت آرومی هم داره. وی در اینستاگرام فعالیتش کم شده بود تا اینکه از سرنوشت شروع به پخش شد و خانوم خانوما هم پر کار شدند اما درست زمانی که این سریال تموم شد دوباره ساناز سعیدی در اینستاگرام کمرنگ شد و حالا هر چند هفته یکبار عکسی چیزی به اشتراک میزاره که اونهم با کلی کامنت از سوی هواداراش روبرو میشه.

در ادامه عکس جدید اما تار و تور سناز خانوم سعیدی رو مشاهده می کنید.

Untitled

وقتی ساناز سعیدی خوشگلیش میره زیر سوال!

این روزا انقدر برنامه و ترفند برای خوشگل کردن عکس ها وجود داره که دیگه نیازی به آتلیه رفتن نیست، تنها کافیه شما چند تا برنامه رو یاد بگیرین و راحت تو خونتون عکساتون رو خوشگل کنین، حالا دیگه فیلترای اینستا و اسنپ چت و این حرفارو فاکتور میگیریم که چقدرررررررررر طرفدار پیدا کردن و خانومارو معتاد به خودشون کردن!

اما این قضیه بین خانومای بازیگر هم وجود داره و اتفاقا به شدت هم از فیلترای اینستا استفاده می کنن و ساناز خانوم سعدی هم از این قائده مستثنا نیست و گهگداری گریزی به فیلتر و برنامه های خوشگل کن میزنه.

اما چند وقت پیش ساناز سعیدی اومد و یه لایو گذاشت تا با فالووراش صحبت کنه. اما چیزی که کمی تا قسمتی زد تو ذوق اونا، چهره ساناز سعیدی بود که البته زیبایی خاص خود را داشت اما چون با عکساش فرق داشت برخی از کاربران به این موضع اشاره کردند و زیبایی او را بردند زیر سوال!!

ساناز سعیدی بی حاشیه اما شیطون!

ساناز سعیدی این روزا درگیر فیلم و سریال های زیادیه و اسمش بیشتر از قبل سر زبونا افتاده، اما مثل اینکه خانوم بازیگر به این میزان توجه قانع نیست و میخواد بیشتر از اینا به چشم بیاد. واسه همین هم از زمانی که شهرتش زیاد شده، تو اینستا مشغول عکس گذاشتن های جوواجور از خودشه که باعث شده طرفدارانش از قبل هم بیشتر بشن.

ولی برخلاف بازیگرای دیگه ساناز سعیدی از تبلیغات و این حرفا خوشش نمیاد و فقط به عکس و فیلمای شیک و پیک گذاشتن بسنده میکنه و به گفته طرفداراش میخواد بگه: "من خیلی متفاوتم و هر کی هر کاری بکنه، من که نباید انجامش بدم."

Untitled

سورپرایز ساناز سعیدی واسه تولد خودش

ساناز سعیدی بازیگری دهه شصتی می باشد که چهره جذابی هم دارد اما تا به حال وارد حواشی نشده و در اینستاگرام فعالیت به نسبت زیادی دارد. خانوم بازیگر به تازگی 33 ساله شد و به مناسبت تولد خود سوشی پزون داشت و عکس و بومرنگی بانمک از خود منتشر کرد!

ناگفته نماند که ساناز خانوم سعیدی انگاری هنوز اونقدر ها شهرت پیدا نکرده اما هواداران بسیااار زیادی داره که حسابی تو کامنتا قربون صدقش میرن!

نحوه قبول نقشِ ساناز سعیدی

در قبول نقش به سلیقه ، حس و فضای عاطفی ام برایم مهم است ، درگیری و چالش کشیدن هم کلید واژه های دیگری هستند که بواسطه آن نقش مرا ترغیب می کند. طرفدار نقش هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می کنند ، نقشی که اصطلاحا فراز و فرود داشته باشد

معمولا در مورد نقش تحقیق می کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم ، حالا اگر نقش در یک برهه تاریخی خاصی باشد که من نبودم به مطالعه رجوع می کنم. البته بخش اعظیمی از اطلاعات را هم خود فیلمنامه در اختیار بازیگر قرار می دهد.

Untitled (3)

بیوگرافی جالب ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید.

بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها