|

"سینا مهراد" آبجیه مدلشو آورد تو جمع تا مرکز توجهات باشه؛ ژن خوشگل یعنی خاندان سهیلی!

sina mehrad shayanews

سینا مهراد از اونجایی که با آبجیش خیلی خوبه و راحته تو بیشتر مراسمات همراه با خودش میبره و اینبار خانوم خانوما بسیار مورد توجه قرار گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد
15

شایانیوز- احتمالا فیلم سینمایی گشت ارشاد رو دیدین حالا اگه یکش رو ندیده باشین دو رو دیدن، دو رو ندیده باشین دیگه سه رو قطعا دیدن. گشت ارشاد از فیلم های سعید سهیلی می باشد که دختر و پسر خود را هم دخیل کرد و جزو بازیگراش گذاشت. البته که ساعد سهیلی سالهاست در این عرصه فعالیت دارد اما برادرش سینا مهراد بعد از بازی در سریال پدر دیده و شناخته شد و بعد از با آقازاده ترکوند. سینا مهراد و ساعد سهیلی دو خواهر به نام های صبا و سارا نیز دارند که به لطف باباجان اونها نیز در این عرصه دستی بر آتش دارند.

این خانواده چه دخترش و چه پسرش همه از خوشتیپای سینما هستند که همو به خوبی ساپورت میکنند. حالا چجوری؟ اینجوری که مثلا سینا خان از اونجایی که مجرد هستند وقتی جایی برای مراسم سینمایی و یا دیگر مهمانی ها دعوت میشن یکی از خواهران جذاب خود را هم برده تا هم عکسا خوشگلتر بیوفتن و هم تها نباشن. به تازگی هم آقای بازیگر برای اکران حضور پیدا کردند که باز هم یکی از آبجی خانوما همراه ایشون بودند و برای کاربران سوال شد ایشون چرا همه جا هستن!!

Untitled

Untitled

حالا آبجیِ سینا مهراد چیکارست که انقدر خوشتیپ و خوش چهرس؟!

سارا سهیلی خواهر سینا خان مهراد در کار مدلینگ فعالیت دارد و خب همونطور که شغلش ایجاب میکنه تیپ و ظاهری خوشگل و چشم گیر دارد. این دو خواهر و برادر یه نیمچه شباهت هایی هم به هم دارند و واقعا خانوادگی زیبا رو هستند.

البته که هواداران ساعد بیشتر از سینا هستش اما خب سینا شیطنت هایی داره که ساعد نداره و در کل ژیگول تر از آق داداششه! ناگفته نمونه که سارا سهیلی با وجود اینکه پدر و برادراش از هنرمندان به نام کشور هستند اما در کار مدلینگ خود چندان متعارف نیست و تصاویری که منتشر میکنه با ژست و گاهی هم لباس هایی نه چندان جالب است.

Untitled

سهیلی و چتر بزرگش تو سینما...

در چند سال اخیر گوشه ای از سینمای ایران تبدیل شده به بازیگران و نویسندگان و کارگردان هایی که خانواده خود را هم به راحتی وارد این عرصه کرده اند که خب بعضیاشون تیری در نشان بوده و بعضی هم تیری در تاریکی.

به گزارش«شایانیوز» خانواده سعید سهیلی کارگردان معروف نیز یکی از همین تیر در نشان ها بود که ظاهرا بازیگری تو خون پسراش هم بود و کم کم عروسش یعنی گلوریا هاردی هم وارد این فضا شد و حالا شهرت خوبی دارد. ساعد سهیلی و سینا مهراد بازیگران محبوب سینما هستند که هر کدام کراش خیلی از دختران هستند. البته که شاید براتون سوال شه چرا سینا فامیلیش با خانواده فرق داره، چون به گفته آقای بازیگر این کار رو انجام داده تا زیر چتر پدرش وارد این حرفه نشه و استعداد خودش سنجیده بشه که خب این حرکت از نظر برخی کاربران چندان جالب نبوده چون در نهایت خیلی زود شناخته شد و لو رفت!

insta.actor_1644343342_1

سینا مهراد خواهرش رو برد تا مرکز توجهات باشه؟!

گفته بودیم که سینا مهراد هر جا میخواد بره واسه پزشم که شده یکی از خواهراش رو میبره مدتی پیش هم آقای بازیگر برای یکی دیگر از این مراسمات سارا خانوم رو برده بود که مثل همیشه مورد توجه قرار گرفت. در مجموع سارا سهیلی به خوبی میدونه که با تیپ و ظاهری باید جلب توجه کنه و دقیقا میزنه تو هدف. در ادامه استایل او را مشاهده می کنید.

277502008_295449629329147_378520208759197534_n

بیوگرافی جالب سارا سهیلی

سارا سهیلی در 25 خرداد 1368 در تهران و در خانواده‌ای اهل هنر و سینما به دنیا آمد. سارا سهیلی فارغ‌التحصیل رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران است. گرچه رشته تحصیلی او ربطی به دنیای هنر ندارد اما او با حضور در کارگاه های کارگردانی و گریم انجمن فیلم سازان جوان وارد دنیای هنر شد.

Untitled

و اما سینا خان مهراد

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید. سینا مهراد در حال حاضر فیلم "شادروان" را بر روی پرده سینما دارد.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها