|

"سحر دولتشاهی" خوشگل تر از همیشه؛ حلقه خفنش چی میگه! +عکس

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی بازیگر معروف ایرانی است که به تازگی تصویری زیبا از وی در فضای مجازی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح و خوشگل ایرانی است که با بازی در سریال «نابرده رنج» بسیار معروف شد. سحر از هنرمندانی می باشد که دیگر او را در تلویزیون نمی بینیم و تنها در سینما و سریال های شبکه خانگی بازی می کند. وی همسر سابق رامبد جوان بود.

به گزارش«شایانیوز» چند وقتی می شود که سر و صدایی از ازدواج سحر با همایون شجریان شنیده میشد که در نهایت توسط خودشان تایید شد. همسر قبلی همایون شجریان خواهرزنِ پدرش بود که پس از چند سال زندگی در نهایت از یکدیگر جدا شده اند. 

از این ها که بگذریم سحر دولتشاهی خود نیز از هنرمندان کم حاشیه و دوست داشتنی می باشد که 3 میلیون دنبال کننده دارد و با توجه به اینکه با خودنمایی و انتشار تصاویر ناجور از خود جذب فالوور نکرده می توان میزان محبوبیتش را فهمید. به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که ظاهرا در پشت صحنه حضور دارند. چهره نچرال و زیبای این بازیگر مورد توجه کاربران نیز قرار گرفت.

سحر دولتشاهی

ویدیویی کاربران به یاد روزهایی که مهناز افشار در ایران بود بازنشر کرده اند و سوژه شده که در آن سحر دولتشاهی از مهناز افشار می خواهد کیفش را به او بدهد ولی او نمی دهد و دست سحر را پس می زند !

کاربری با انتشار این ویدیو نوشت: واقعا اعتماد بین بازیگرای ایرانی به همدیگر موج می زند، ببینید چجوری خانم افشار کیفش را به خانم دولتشاهی نمی دهد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

در ادامه تصویری از سحر دولتشاهی مشاهه می کنید که انگشتری گران قیمت به دست دارد. در فضای مجازی گفته می شود که این انگشتر مروارید دار را همایون برای او خریداری کرده است.

سحر دولتشاهی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ارسالی در

    مبارکه ایشالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها