|

"مریم معصومی" واسه یه سلفی خودشو تو آسانسور چَپو چول کرد؛ چه آرایشی کوبوند رو صورتش!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوش چهره ای هستش که خیلی عشقِ آینه آسانسور رو داره و راه به راه هر جا می بینه و گیر میاره عکس میگیره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر جذاب و مشهوری می باشد که البته به گفته خود چندان از بازیگر شدنش راضی نیست و دلش میخواد از مردم معمولی باشه حالا چرا؟ خدا داند! مریم معصومی وضع مالی بسیار خوبی دارد و جز شغل بازیگری مشغول بزرگ کردن برند کیف و کفش خود نیز می باشد! گفتیم که ایشون پولدار هستن.

مریم معصومی حالا به جز همه اینهایی که گفتیم مهارت خوبی هم تو ژست گرفتن و مد و مدلینگ داره و اگه وارد پیجش بشید با حجم عظیییمی از عکس های خانوم بازیگر مواجهید که هیچ کدومم شبیه اون یکی نیست و هر کدوم یه مدل فیگور داره، اگه فکر میکنید ژست گرفتن راحته سخت در اشتباهید چون واقعا سخته!

مریم معصومی یه اخلاقیم داره که همانند خانوم فریبا نادری خیلی علاقمند به آینه آسانسوره! چون میدونید که این آینه آسانسور از مواردی که یکسری هلاکشن و راه به راه جلوش عکس میگیرن و یکسری بیخیال ازش رد میشن! 

یه عکس از مریم خانوم که هیییچ جا ندیدین!

اما مریم معصومی بین این عکسا و ژستاش گاهی هم شیطونی هایی از نوع داغونش داره. او که به تازگی تصاویری با لباس و مدل عجیبش منتشر کرده بود اداهایی داشت که احتمالا تو پیج هیچ یک از بازیگران و بلاگر ها و خواننده ها و... ندیدین!! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

Untitled

مریم خانوم و دارندگی و برازندگیش!

یادتونه بالاتر گفتیم مریم خانوم معصومی خوره آینه اسانسور داره و هر جا ببینه ول کنش نیست! مریم معصومی چهره نچرالی نداره و خب از اونجایی که دارندگی برازندگیه، او نیز بین خود را عمل کرده و دستی هم به لب و گونه برده و خلاصه همه اینهارو که جمع کنیم و با لباسای لاکچری و برندش جمع ببدیم در نهایت استایل هایی لوکس و باحال از خانوم بازیگر دیده میشه.

در ادامه چند عکس ترکیبی و سمی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که آسانسور و لاکچری بازی قاطی شده.

Untitled

Untitled

مریم معصومی نامزدش چیشد؟!

اما از دیگر سوالات کاربران درباره ازدواج و مهاجرت بود که پاسخشون جالب بود چرا که مریم معصومی تا همنی چند وقت پیش در بیو اینستاگرامش استیکر حلقه گذاشته بود و حتی عکسی از خود در کنار یک آقا و در ماشینی گرون قیمت منتشر کرد که نشون میداد او نامزد و یا همسر خانوم بازیگر هستش اما ظاهرا این هم به هم خورده و مریم معصومی عکس رو از صفحه اینستاش محو کرد!

در دیگر سوال خانوم بازیگر این بود که از پشیمونی هاش نوشته که کاربران گفتن احتمال داره موضوع ازدواج هم از پشیمونی هاش باشه!

maryammasoumi__2854902639087988237_1251077275

Untitled

ماشین تشریفاتی و شخصیه مریم و سگش!

مریم معصومی این روزها مشغول خوش گذرونی و دور دور با سگ نقلیش سیمباست و استوری های متفاوتی هم باهاش گذاشته که نشون می دهد رفیق تنهایی های خانوم بازیگر همین فرزند خونده ایشونه. مریم معصومی تو استوریاش یه تیپ لَش و باکلاس داره که تو یه ماشین باکلاااس هم نشسته و ژست های عکاسیش هم مثل همیشه خاص و باحاله. خلاصه که مریم خانوم نوشته بعد از کلی کار نیاز داره استراحت کند، اما اینکه منظورش دقیقا کدوم کاره معلوم نیست!

maryammasoumi__2850158720472290516_1251077275

گریم خاصی که خواهر بهاره رهنما رو صورت مریم کوبوند!

مریم معصومی اما تنها در استایل مدل نیست و او بار ها و بار ها شده که برای میکاپ و روسری نیز مدل شده و پول خوبی هم بابتش دریافت کرده. مریم معصومی چهره ای خوش آرایش دارد و کمتر موقعی پیش میاد که بدون آرایش جلوی دوربین اینستاگرامش بیاد و تقریبا همیشه با آرایشه اما یبارم صاف و ساده باشه باز یه فیلتر خفن اینستایی انداخته رو صورتش تا کمی تا قسمتی تغییر کنه!!

اما مریم خانوم معصومی چند روز پیش در سالن یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها دعوت شد و آرایش و گریمی خاص بر روی صورتش انجام داد که به معماری ارتباط داشت. البته ناگفته نماند این میکاپ آرتیست خواهر بهاره رهنما می بادش و نام او نیز مریم رهنماست!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها