|

"مانتوی طوسی" رو با این آیتم ها سِت کنی محشره؛ رنگ و مدل آرایشتم بیا بگم!

رنگ طوسی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها است. این رنگ مثل مشکی و سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. بنایراین اگه میخواین فقط با یک خرید مانتو، چندین استایل متفاوت رو تجربه کنید، بهترین انتخاب برای شما، خرید یه مانتو طوسی است.

به گزارش «شایانیوز» مانتو طوسی شاید اگر با ست هایی درست انتخاب نشه نتونه اون جلوه و زیبایی که ازش انتظار دارید رو برآورده کنه اما با کمی دقت و البته ظرافت شما می تونید با انتخاب مانتو طوسی و ست کردن اون با سایر آیتم ها حسابی درخشان و تو دل برو بشید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اصول و بایدها و نبایدهای ست کردن با مانتو طوسی رو بهتون توضیح دهیم.

مانتو+طوسی+رو+چطور+ست+کنیم؟

چه رنگ شال و روسری به مانتو طوسی میاد؟

سؤالی که ممکن است گاهی ذهن شما را درگیر خود کند این است که با مانتو طوسی چه رنگ روسری ست می‌شود؟ پاسخ به این سؤال کمی گسترده خواهد بود، چرا که طیف رنگ مانتو طوسی و رنگ پوست صورت شما نیز اهمیت دارد.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سفیدی دارند، می‌توانند ست مانتو طوسی با رنگ روسری تیره انتخاب کنند. در واقع خرید روسری روشن، باعث سفیدتر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت ست مانتو طوسی با روسری جگری یا قرمز تیره، آبی تیره و سبز تیره، چهرتان را جذاب‌تر می‌کند.

30-4

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سبزه دارند، بهتر است در ست مانتو طوسی با رنگ مناسب روسری، سراغ رنگ‌های شاد و روشن روند. ما به شما ست مانتو طوسی با رنگ روسری بنفش، آبی کاربنی، زرد و قرمز را پیشنهاد می‌دهیم که چهرتان را بسیار جذاب و بشاش می‌کند.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورتشان گندمی یا میانه است، در انتخاب ست مانتو طوسی با رنگ مناسب روسری باید کمی دقت کنند. در واقع شما باید رنگ‌هایی انتخاب کنید که نه تیره و نه روشن باشند. رنگ‌های میانه همچون ست مانتو طوسی با رنگ روسری صورتی، یاسی، آبی آسمانی و بژ انتخاب جذابی خواهد بود.

1-min-4

خانم‌هایی که رنگ پوست تیره دارند، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره نروند، چرا که باعث کدر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت بهترین رنگ مکمل مانتو طوسی با رنگ روسری یا شال زنانه، رنگ بنفش بادمجانی، نارنجی، آبی لاجوردی و سبز زمردی خواهد بود.

اما خبر خوب برای همه خانم‌ها با هر رنگ پوست، استفاده بلامانع از رنگ سفید و مشکی است. از این جهت شما می‌توانید رنگ روسری ست با مانتو طوسی را بدون دردسر با رنگ مشکی و سفید تجربه کنید که ظاهری رسمی و جذاب خواهد داشت.

IMG_20220117_113720

با مانتو طوسی شلوار چه رنگی بپوشیم؟

اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید برای استایل روزمره یا قرار دوستانه مانتو طوسی اسپرت به تن کنید، در ست آن با شلوار جین زنانه آبی تردید نکنید. طیف رنگ شلوار جین زنانه آبی از تیره تا روشن، بهترین انتخاب شلوار برای ست با مانتو طوسی خواهد بود که ظاهرتان را جذاب و مدرن می‌کند.

IMG_20220206_155153

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی یا قرار رسمی بروید و نمی‌دانید چه رنگ و مدل شلواری زنانه‌ای با مانتو طوسی ست کنید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌هایی همچون سفید، مشکی و رنگ‌های تیره بهره‌مند شوید.

سفید و مشکی همیشه بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای رنگ شلوار زنانه ست با مانتو طوسی خواهند بود. اما در صورتی که می‌خواهید تنوع در استایل ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از خرید شلوار آبی تیره، زرشکی، بادمجانی، سرمه‌ای، سبز تیره غافل نشوید. بی‌تردید این رنگ‌ها ظاهرتان را متمایز، جذاب و چشمگیر می‌کنند.

IMG_20220206_155932

با مانتو طوسی چجور آرایش کنیم؟

رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن توجهات زیادی را به خود جلب نمی کند و مانند رنگ های قرمز و بنفش و زرد خیره کننده نیست. بنابراین باید در کنار آن یک نقطه توجه ایجاد کرد و چشم ها بهترین گزینه برای جلب توجه هستند. بنابراین بهتر است چشمهای خودتان را با سایه های رنگی روشن کنید یا با مخلوط کردن با متالیک ها بر زیبایی خودتان بیفزایید. کافیست یک رنگ جسورانه در ترکیبات آرایشی خودتان استفاده نمایید تا زیبایی شما را دوچندان کند.

اگر لباس طوسی روشن دارید می توانید از مدل آرایش چشم اسموکی هم استفاده کنید که بهترین ایده است. برای لب ها از یک رژ لب کم رنگ و نود یا رژ لب صورتی کم رنگ استفاده کنید تا توجه روی چشم ها باقی بماند.

dalalid_50580571_385783678666291_6139644570169046725_n

برای مانتو و لباس طوسی چه اکسسوری هایی مناسبه؟

به غیر از توجه مدل آرایش با لباس طوسی، باید در انتخاب زیورآلات و اکسسوری خود هم دقت کنید. با لباس طوسی می توانید از جواهرات سفید و نگین دار استفاده کنید که ظاهرتان را درخشان تر کند. رنگ طوسی باعث ایجاد آرامش می شود و اگر به درستی با رنگ های دیگر هماهنگ نشود حالت افسرده را در افراد زنده می کند.

مکمل های رنگی طوسی رنگ های ارغوانی، صورتی، سبز آبی، زرد و نارنجی است. از آن جایی که این رنگ تشکیل شده از رنگ های سفید و مشکی است، پس این دو رنگ هم با لباس طوسی مناسب هستند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها