|

چشای خواب دارِ "نازنین بیاتی" با استایل شیک؛ خانوم فاز و نولش بَد قاطی کرده!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی از بازیگران پرکار و محبوب سینماست که تابحال جوایز بسیاری رو به دست آورده. او اخیرا عکسی با میکاپ شیک از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نازنین بیاتی یکی از بازیگران محبوب و پرحاشیه سینما و تلویزیونه که در اینستا فعالیت زیادی داره و برای اولین بار با فیلم "دربند" تونست تو دل مردم جا باز کنه و بعد از اون به عنوان ستاره فیلم "آینه بغل" و سریال "گلشیفته" دیده بشه. او در طی این مدت تونست 1.2 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کنه.

نازنین بیاتی به تازگی عکسی منتشر کرد که تو اون یه استایل شیک و دخترونه با میکاپی جذاب رو به رخ میکشه. خانوم خانوما واسه اولین بار اینقدر متین و باوقار عکس گرفته که کاربرای زیادی رو شیفته خودش کرد و با یه تیپ مشکی طوسی و موهای خیلی ساده نشون داد میتونه حتی در کمال سادگی هم قشنگ و تو دل برو باشه. البته نباید از ژستِ خاص خانوم که به گفته کاربرا سعی کرده انگار چشماش رو یکم خمار کنه هم غافل شد و نازنین حتی اینجا هم از شیطنت دست بر نداشته!

shahab.asadi_1655489808

نازنین خانوم حسابی فاز و نولش قاطی کرده!

نازنین بیاتی از اون دسته بازیگراییه که کلا تو فاز خودشه و کار به کار هیچکسی نداره. واسه همین هم همیشه هر جور که دلش بخواد میگرده؛ مثلا یه بار دوست داره تیپ خیلی متین و موقر داشته باشه و یه بار هم میخواد مثل بازیگرای هالیوودی استایل چشم گیر و عجیب غریب بزنه!

البته این موضوع فقط واسه تیپ و استایل نازنین خانوم مطرح نمیشه و میکاپای خاص و ضد و نقیض ایشون هم هر روز یه شکلن. نازنین بیاتی حتی واسه نقش هایی هم که به عهده میگیره گویا این رو لحاظ میکنه و مثلا زمانی که تو "مانکن" بازی میکرد خیلی موقر و متین بود، اما وقتی واسه فیلم "دینامیت" نقش یه دختر شر رو داشت، کلا انگار یکی دیگه شده بود.

Untitled

146580_596

شیطنتایِ خانوم بازیگر که دل طرفداراش رو برده!

به گزارش شایانیوز: نازنین بیاتی خیلی وقته که حسابی رو بورسه و جوری شده که مردم تو هر فیلمی که میبینن ایشون بازی میکنه، سریع واسه تماشاش صف میبندن و مطمئنن حتما اون فیلمِ خیلی خوبیه! اما نکته جالب درباره شیطنتای خاص و جذاب نازنین خانومه که دل خیلی از طرفداراش رو برده و به تازگی هم که به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد، خودش هم فهمید که چقد پیش مردم عزیزه.

277959752_120942330537731_2046093473633954873_n

عشق نازنین بیاتی به طبیعت و سفر!

نازنین خانوم با وجود اینکه به وفور توی سالهای گذشته کار کرده، ولی هیچوقت از سفر و گشت و گذارش هم کم نکرده و همیشه واسه خودش به اندازه کافی وقت گذاشته.

اگه یکم تو پیج اینستای نازنین بیاتی بگردین، قطعا متوجه عکسایی که با رفیقاش و تو طبیعت گرفته میشین و این نشون میده این بازیگر حسابی داره پول پارو میکنه و بعضی اوقات هم با گلایه هاش از وضع موجود نشون میده که ترسی از کنار گذاشته شدن نداره!

bayati__nazanin_1562436160

bayati__nazanin_1555924470_1

کمی بیشتر با نازنین خانوم

نازنین بیاتی متولد 15 دی ماه 1368 در شهر تهرانه. خانوم بازیگر دو خواهر به اسم ندا و نغمه داره و در حوزه های مختلف هنر مثل صداپیشگی و موسیقی هم فعالیت داشته.

او در دانشگاه آزاد رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه رو انتخاب کرد و اوایل علاقه چندانی به بازیگری نداشت، ولی پس از گذراندن درس مبانی حسش نسبت به بازیگری تغییر کرد و از طریق دوستش برای بازی در فیلم دربند انتخاب شد. او برای این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شد.

jWNyl_fec3221715c5e886ce48c4c1a963eb7a0eb73c0b_775x500

bayati__nazanin_1635436935

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی