|

"پیمان قاسم خانی و زَنش" تو فستیوال مونیخ چه به خودشون رسیدن؛ وابستگی شدید به حیوونا!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بوده که این روزها در مونیخ آلمان مشغول اکران مستندش است. در این باره شایعه هایی از مهاجرتش به گوش میرسد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میترا ابراهیمی که این روزها نام آشنایی برای دنبال کنندگان فضای مجازی است، دکترای روانشناسی کودک و نوجوانه. میترا خانوم از زمانی که با پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ازدواج کرده، موفق به جذب فالوورهای بسیاری شده که برای پیشرفت کارش خیلی کمک کننده بود. جالبه بدونین خانوم دکتر در حوزه کارگردانی سینما هم فعالیت دارد و باب آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز از همین طریق بود.

میترا ابراهیمی اخیرا استوری در پیج اینستاگرامش منتشر کرد که او و همسرش را در جشنواره فیلم تو مونیخ نشون میداد. میترا خانوم در این استوری خیلی شیک و پیک کردن و آقای قاسم خانی هم حسابی به خودش رسیده است. به گفته برخی کاربران خیلی ها برای اولین بار اینقدر پیمان قاسم خانی رو متفاوت می بینند و جدیت هنگام سخنرانی و شیک پوشی او  خیلی برای همه تعجب آوره. در یکی از تصاویری که از این سفر منتشر شد، میترا خانوم موقع صحبت کردن پیمان قاسم خانی مدام داره میخنده و انگار نه انگار که همسرش داره سخنرانی میکنه!

mitraebrahimi_2844467934538989086_436553051

283422956_3188168638098000_646696685203983637_n

اما موضوعی که خیلی بیشتر درباره سفر اخیر میترا ابراهیمی جلب توجه کرد، شایعه ای مبنی بر مهاجرت آن ها به آلمان است. البته میترا خانوم این موضوع رو رد کرده و گفته که برای اکران تنها مستندش به نام "کامی" عازم این سفر شدند و هرگز قصد مهاجرت ندارند.

عشقی که به شهرت ختم شد!

میترا ابراهیمی شاید برای اهالی سینما نامی تقریبا آشنا باشد، اما اغلب مردم پیش از ازدواج با پیمان قاسمخانی شناختی از او نداشتند. پس از آنکه آقای نویسنده از همسر اولشون بهاره رهنما طلاق گرفت، پس از چند سال با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. اما در اوایل ازدواج شایعه ای در فضای مجازی پیچیده شد که در آن میترا ابراهیمی رو عامل طلاق پیمان و بهاره می دونستند. 

mitraebrahimi_1628281153

اما میترا خانوم در مصاحبه ای گفت که سال 95 از طریق یک دوست مشترک با پیمان قاسم خانی آشنا شده و اونموقع هم علاقه ای به هم نداشتند. درواقع ازدواج آن ها پس از چند سال دوستی انجام می شود و سرانجام هم میترا ابراهیمی به خاطر اینکه همسر یک نویسنده مشهور در ایران شدن، به شهرت باورنکردنی رسیدن.

mitraebrahimi_1606331505

میترا خانوم، شیفته حیوانات!

یکی از ویژگی های خیلی بامزه میترا ابراهیمی وابستگی بی حد و اندازش به گربه ها و حیوانات دیگه است. این علاقه تا حدی پیش رفته که تو استوری و پست های پیجش مدام دنبال صاحب برای گربه های بی خانمان میگرده. ایشون هر حرکت زیبایی که درباره حیوانات صورت میگیره رو با فالوورهاش به اشتراک می گذارد و آن ها رو دعوت به مهرطلبی و دوستی با حیوانات می کند.

حامی

عشق عمیق میترا ابراهیمی به فروغ

میترا خانوم یکی از طرفداران پر و پا قرص فروغ فرخزاد است که به هر بهانه ای دوست داره از او صحبت کند. اگر کمی در پیج خانوم دکتر گشت و گذار کنید، متوجه علاقه خاص و ویژه او به فروغ می شوید. میترا ابراهیمی زمانی هم که میخواست خبر ازدواج خود رو در فضای مجازی منتشر کند، عشقش به پیمان قاسمخانی رو با شعری از فروغ بیان کرد که با استقبال های زیادی هم روبه رو شد.

او در کپشن پستش نوشت:

"و آن کسی که نیمه ی من بود

به درون نطفه من بازگشته بود

و من درآینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد

و من عروس خوشه های اقاقی شدم ..."

mitraebrahimi_1614019149

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها